Minen semmoiseen hömppään kuin evoluutioteoriaan usko .......

No voi yhen kerran.PetriFB kirjoitti:Jos uskoo evoluutioteoriaan, niin kaikki on sattumalta syntynyt ilman Luojaa ja Rakentajaa .......
EVOLUUTIO EI OLE SATTUMAA!!!PetriFB kirjoitti:Jos uskoo evoluutioteoriaan, niin kaikki on sattumalta syntynyt ilman Luojaa ja Rakentajaa .......
On sillä Jumala sanoi luoneensa eläimet ja ihmiset maan tomusta ......ensin eläimet ja sitten ihmiset ........Elukka kirjoitti:No voi yhen kerran.PetriFB kirjoitti:Jos uskoo evoluutioteoriaan, niin kaikki on sattumalta syntynyt ilman Luojaa ja Rakentajaa .......
Onko se nyt niin mahdoton ajatus, että se Luoja ja Rakentaja olisi toteuttanut tarkoitusperänsä evoluution kautta?
(Ai niin eiku se olikin joku taikatemppuilija, joka veti koko systeemin hihasta. Sehän vaatii paljon vähemmän uskoa kuin asteittainen kehitys, vai mitä?)
Voinhan lukea ja sitten katson mitä yliopistoteologien "Vanhan Testamentin Synty" -perusteos (nyt ei lainassa) siitä kirjasta sanoo, ja vertaan sen ajan historiaan.. niin kas kummaa taitaa ilmetä että sun tulkintas on vain sun tulkintas, jolle ei ole mitään muita todisteita että sä HALUAT asian olevan niin..PetriFB kirjoitti:Kun luet koko Sakarjan kirjan ja.....
Ihan turhaan kaikki meuhkaatte, se mitään kuule eikä aiokaan kuulla. Tai no kai tää käy sparrauksesta, vähän niiq nyrkkeilysäkin hakkaaminen tiäkste.Gattaca kirjoitti:KUULITKO??
No elä nyt sairaaksi hauku.Gattaca kirjoitti:Miten sairas voitkaan olla?
Voisit Petri joskus mennä itseesi. Tuo edellämainittu lause on itsestään perkeleestä, sillä sen avulla sinä parhaasi mukaan karkotat muita ihmisiä jumalasi luota. Se antaa ymmärtää että olet ylimielinen ja parempi kuin muut ihmiset, jolloin itse muutut henkilönä niin vastenmieliseksi, että olemassaolosi on jumalanpilkkaa. Mitä enemmän juuri sinä puhut jumalastasi, sitä vastenmielisemmältä sinun jumalasi alkaa vaikuttaa, eikä kukaan tervejärkinen ihminen halua sellaisen jumalan luokse. Sinä saat paljon enemmän pahaa aikaan kuin yksikään evo"uskovainen" tai jumalankieltäjä, koska heidän käsityksensä eivät saastuta jumalasi kuvaa, toisin kuin sinun käyttäytymisesi.PetriFB kirjoitti:Kalalle pitää antaa siimaa, että väsyy ja niin se voidaan vetää Jeesus veneeseen ....
Vaan mahtoiko mainita mitään siitä, että miten ne loi?PetriFB kirjoitti:On sillä Jumala sanoi luoneensa eläimet ja ihmiset maan tomusta ......ensin eläimet ja sitten ihmiset ........
Hei mut siis noin mäkin nuorena ajattelin, että luomiskertomus olisi joku tuollanen sovellettava koodi. Kun se kumminkin on vain kaksi yhteenliimattua kansantarua. Ei mitään syytä siinä roikkua. Yhtä hyvin voisi roikkua hindujen taruissa tai kalevalassa. Joku kasvatuksen ehdollistaminen tullaisen tarpeen tekee seoveltaa oman kulttuurin tarinat väksin reaalimaailmaan.Elukka kirjoitti:Vaan mahtoiko mainita mitään siitä, että miten ne loi?PetriFB kirjoitti:On sillä Jumala sanoi luoneensa eläimet ja ihmiset maan tomusta ......ensin eläimet ja sitten ihmiset ........
En muista lukeneeni Raamatusta mitään kohtaa, jossa sanottaisiin "Ja Jumala sanoi: *PIM!*, vesinokkaeläin, olet olemassa, ja katso, näin tapahtui."
Minä olen tunnustanut olevani pieni ja heikko syntinen ihminen, joka tarvitsen Jumalan apua .... sellainen taas on ylimielinen, joka ei halua elää Jeesuksen kanssa, vaan pärjää omillansa ....prosessi kirjoitti:Voisit Petri joskus mennä itseesi. Tuo edellämainittu lause on itsestään perkeleestä, sillä sen avulla sinä parhaasi mukaan karkotat muita ihmisiä jumalasi luota. Se antaa ymmärtää että olet ylimielinen ja parempi kuin muut ihmiset, jolloin itse muutut henkilönä niin vastenmieliseksi, että olemassaolosi on jumalanpilkkaa. Mitä enemmän juuri sinä puhut jumalastasi, sitä vastenmielisemmältä sinun jumalasi alkaa vaikuttaa, eikä kukaan tervejärkinen ihminen halua sellaisen jumalan luokse. Sinä saat paljon enemmän pahaa aikaan kuin yksikään evo"uskovainen" tai jumalankieltäjä, koska heidän käsityksensä eivät saastuta jumalasi kuvaa, toisin kuin sinun käyttäytymisesi.PetriFB kirjoitti:Kalalle pitää antaa siimaa, että väsyy ja niin se voidaan vetää Jeesus veneeseen ....
Älä ny tollasta kysy, nysse tulee kertomaan että ne on vaan vertauksia, ja perään litanja lainauksia taas raamatusta.imbesiili kirjoitti:Entäs se ihmisten syöminen ja veren juominen ja omaisuudesta luopuminen, jotta pääsee opetuslapseksi?
...ja silti väität tietäväsi ainoan oikean Totuuden:PetriFB kirjoitti: Minä olen tunnustanut olevani pieni ja heikko syntinen ihminen, joka tarvitsen Jumalan apua ....
Sekö ei ole ylimielisyyttä?PetriFB kirjoitti:
Evoluutioteoria ja jumalankieltäjät pilkkaavat Jumalaa valheillansa .......
1Mo 1:25 Jumala teki (hebr= asah) metsäeläimet, kunkin lajinsa mukaan, ja karjaeläimet, kunkin lajinsa mukaan, ja kaikki maan matelijat, kunkin lajinsa mukaan. Ja Jumala näki, että se oli hyvä.Elukka kirjoitti:Vaan mahtoiko mainita mitään siitä, että miten ne loi?PetriFB kirjoitti:On sillä Jumala sanoi luoneensa eläimet ja ihmiset maan tomusta ......ensin eläimet ja sitten ihmiset ........
En muista lukeneeni Raamatusta mitään kohtaa, jossa sanottaisiin "Ja Jumala sanoi: *PIM!*, vesinokkaeläin, olet olemassa, ja katso, näin tapahtui."
En minä niin ole sanonut, että vain minä tiedän ainoan oikean totuuden ...Elukka kirjoitti:...ja silti väität tietäväsi ainoan oikean Totuuden:PetriFB kirjoitti: Minä olen tunnustanut olevani pieni ja heikko syntinen ihminen, joka tarvitsen Jumalan apua ....
Sekö ei ole ylimielisyyttä?PetriFB kirjoitti:
Evoluutioteoria ja jumalankieltäjät pilkkaavat Jumalaa valheillansa .......
Miksi sitäpaitsi rinnastat evoluutioteorian ja jumalankieltäjät? En muista, että Lajien synnyssä olisi myöskään missään kohtaa lukenut "Jumalaa ei ole olemassa."
Jeesuksen sanat Hänen lihansa syömisestä ja verensä juomisesta ovat vertauskuvia Häneen uskomisesta, jonka kautta saadaan synnit anteeksi ..imbesiili kirjoitti:Entäs se ihmisten syöminen ja veren juominen ja omaisuudesta luopuminen, jotta pääsee opetuslapseksi?
Tiede ei kiellä Jumalan olemassaoloa, ja minä en kiellä Jumalan olemassaoloa. Tiede esittää kysymyksiä ja etsii vastauksia.PetriFB kirjoitti: ...
Evoluutioteoria ja ateismi on samaa sakkia, sillä molemmat kieltävät Jumalan olemassaolon ..... katsopas tätäkin foorumia .....
Ei helvetti mies, sinähän olet ihan vain TYHMÄ!PetriFB kirjoitti:Evoluutioteoria ja ateismi on samaa sakkia, sillä molemmat kieltävät Jumalan olemassaolon
Juuri PetriFB:illä ja muilla hihhuleilla perkele koetteleekin uskoamme.prosessi kirjoitti:Tuo edellämainittu lause on itsestään perkeleestä
Parempi tyhmänä taivaassa kuin viisaana helvetissä ...QuarterDot kirjoitti:Ei helvetti mies, sinähän olet ihan vain TYHMÄ!PetriFB kirjoitti:Evoluutioteoria ja ateismi on samaa sakkia, sillä molemmat kieltävät Jumalan olemassaolon
Meil o vanhan sarvipään kans vuosituhannen grillipileet seittemännellä tasolla. Kaikki on kutsuttuPetriFB kirjoitti:Parempi tyhmänä taivaassa kuin viisaana helvetissä ...