AarneAnkka kirjoitti:Mitä, onko lammasboksereita useita erilaisiakin vieläpä suorastaan peräti?
Ei kai vain sentään?! Mulla on tämmottiis vaaleenpunaset, näissä on muutama erilainen lammas ja sitten täällä lukee ranskaa. Tyttöjen juttuja. Hempee olo
AarneAnkka kirjoitti:Jaaa määäää vai, mulla on valkoset joissa on kahden euron kolikon kokoisia lammaksia tasaisena polkkakuviona. Yksi keskellä siinä edessä on musta.
Ai nii, mulla on lammasmukeja!!
Kaikki valkoset mukit täynnä erikokosia ja näkösiä lampaita, mutta niissäkin on yksi musta! Ihkua daa.
Harmaa abihuppari, tummemmanharmaat fleecehousut ja vaaleansiniset nallekuvioiset pörrösukat. Korvikset, ei muita koruja tai meikkiä. Kuumemittari kainalossa.
more kirjoitti:Farkut, bokserit ja paita jossa vuosiluku 79 joten kaikki olettaa että mä olen sillon syntynyt. Niin ja sukat
(Melko tylsä ilta kun selailen ikiliikkujia... ) Tuli vaan mieleen et mulla on paita missä vuosluku 69. En tiedä mikä idea ollu mennä se päällä ihmisten ilmoille, baarissa yks herutus oli "sä oot siis melko hyvin säilyny, ihan totta" ... Naurettaskohan mulle jos menisin omilla 82-numeroilla...
Geetzu kirjoitti:Naurettaskohan mulle jos menisin omilla 82-numeroilla...
No tietenkin naurettais! Teini!
Ois noloa jos ja kun porukka tsiigais silleen "hah toikin yrittää olla nuorempana liikentees" ... Jooh. Mulla on vaatteet nyt päällä. Kasa vaatetta ja viluttaa.