edit:malmilla tarjolla väsyneille pitkämatkalaisille majoitusta mutta oman makuupussin tms saatte roudata itse mukananne
Komppaat aiheeseen liittyen varmaan kaikkia.OperaDuudson kirjoitti:ei huonompi idea tuokaan,komppaan tätä(kin)
Noni, alathan sä lämpeeQuarter kirjoitti:Kuuluko tuohon 29e ruuatkin? vai tuleeko ne vielä lisänä? Hianon näkönen paikka.
Ainaha mä sulle...ninnithequeen kirjoitti:Noni, alathan sä lämpee
Ja mihin se Dot hävis?
En mäkään. En edes Clayta,Clay kirjoitti:Mä en komppaa ketään.
Jesh vAIKKA BOTULIINI PAIKKA, helposti tätä mietitiin viime vuonakin vaihtoehtona, että siitä vaan sano!Vaola kirjoitti:Heips!
Kannattaa soittaa Bottan myyntipalveluun, jos tuo kiinnostaa. Nettisivuiltansa löytyy myös tietoa! Eli ne ketä nyt sitten otti tästä pikkujoulusta vastuun?![]()
Mulla on nyt valitettavasti sellainen tilanne, että oon nytkin vaan sattumalta nopeasti vieraalla modeemiyhteys-koneella räpeltämässä, enkä tiedä koska pääsen netin ääreen seuraavan kerran. Eli en pysty tähän hätään olemaan avuksi, kunhan ajattelin vihjaista, että tämmöistä jos kiinnostaa.
Ja kyllä meidän silloiseen diiliin siis kuului ruoka + paikka siihen 29 euroon. Nuokin aina menee sit sen mukaan, et mitä syödään yms... Mut nyt! Gotta go.
Kyllä 38 saadaan kasaan, ja jos ei saada, niin ajoissa kun ilmoittaa pienemmän määrän, ei pitäisi tulla mitään ylimääräisiä maksuja. Mielet muuttuvat vielä monta kertaa ennen pikkiksiä (hyi mikä lyhenne) ja sitovat ilmoittautumiset kun vaatii ajoissa, niin jokseenkin pitäisi onnistua.ninnithequeen kirjoitti:Istuva ruokailu 38 henkilölle kelvannee?
Niin hemmetin monta epävarmaa, että hankalaksi menee
Mie soitin jo ja varasin. 2.12. oli vapaana.Lolita kirjoitti:Kyllä 38 saadaan kasaan, ja jos ei saada, niin ajoissa kun ilmoittaa pienemmän määrän, ei pitäisi tulla mitään ylimääräisiä maksuja. Mielet muuttuvat vielä monta kertaa ennen pikkiksiä (hyi mikä lyhenne) ja sitovat ilmoittautumiset kun vaatii ajoissa, niin jokseenkin pitäisi onnistua.ninnithequeen kirjoitti:Istuva ruokailu 38 henkilölle kelvannee?
Monta sinne nyt sitten mahtuu?ninnithequeen kirjoitti:Mie soitin jo ja varasin. 2.12. oli vapaana.Lolita kirjoitti:Kyllä 38 saadaan kasaan, ja jos ei saada, niin ajoissa kun ilmoittaa pienemmän määrän, ei pitäisi tulla mitään ylimääräisiä maksuja. Mielet muuttuvat vielä monta kertaa ennen pikkiksiä (hyi mikä lyhenne) ja sitovat ilmoittautumiset kun vaatii ajoissa, niin jokseenkin pitäisi onnistua.ninnithequeen kirjoitti:Istuva ruokailu 38 henkilölle kelvannee?
Eihän sitä mainittu kuin kaksi kertaa lainaamassasi tekstissäNiba kirjoitti:Monta sinne nyt sitten mahtuu?Lolita kirjoitti:Kyllä 38 saadaan kasaanninnithequeen kirjoitti:ruokailu 38 henkilölle