Epäreilua...Dumari kirjoitti:Nappade inte! Viikonloppuna piäsee sit yökalastaan, sitä venaillessa

Epäreilua...Dumari kirjoitti:Nappade inte! Viikonloppuna piäsee sit yökalastaan, sitä venaillessa
No etpä sä siellä varmaan viihtyis. Mennää yöllä merelle kalastamaan, siellä on pimeetä, tuulista ja märkää.Elppis kirjoitti:Epäreilua...Dumari kirjoitti:Nappade inte! Viikonloppuna piäsee sit yökalastaan, sitä venaillessa
Parasta aina Lapin reissuissa on yökalastukset. Viimeksi kun käytiin isän ja veljen kanssa, niin räntää satoi koko yön viistossa ja tuuli aika kauniisti, mut tää oli ihan intopinkeenä. Uisteltiin siis vaan, heittelyyn ei ollut mitään saumaa.Dumari kirjoitti:No etpä sä siellä varmaan viihtyis. Mennää yöllä merelle kalastamaan, siellä on pimeetä, tuulista ja märkää.Elppis kirjoitti:Epäreilua...Dumari kirjoitti:Nappade inte! Viikonloppuna piäsee sit yökalastaan, sitä venaillessa
Niin, tarkottikohan tuo sislis nyt tätä vai jotain toista linkkiä?! Ei voi tietää..Elppis kirjoitti:Siis elokuvan nimiä
Kiide
Monensko käsky se ny olikaan..Älä tapa! Ja arvaa mitä?!?! Mä olen rakastunut mun pörrösukkiin (kirppismiitti). Tahtoo ainakin kymmenet lisääbrona kirjoitti:Tapan kaikki.
Tuulastus?Dumari kirjoitti:Nappade inte! Viikonloppuna piäsee sit yökalastaan, sitä venaillessa
Mulla olis sellanen ehto et kun asutaan kivenheiton päässä niin voitas vaihtaa avaimia päikseen? Niiku silleen sisarillisesti.sipsi kirjoitti:Vitun vittu.
MIKSI mun piti mennä jättää avaimet kotiin?!?!?!?!?
Tästä tulee ikuisuuden pitkä ja typerä päivä, jos joudun lähtee juoksentelee vara-avainten perässä. MIKSI ystävän piti muuttaa pois täältä läheltä?
Toisaalta en kyl rupee myöskään maksaa millekään huoltoäijikselle ovenavaamisesta.
Njen ole!Niba kirjoitti:Tuulastus?Dumari kirjoitti:Nappade inte! Viikonloppuna piäsee sit yökalastaan, sitä venaillessa
Joo..
Niinkuin talvella houkutella mateita pintaan ja napsautella niitä tajuttomaks jään läpi nuijan avulla, ootko kuullu?
Ai ehto niinku mille? Sille, että saa asua naapurissa? Vai sille, että olette puheväleissä? Ehdotuksesta varmaan puhuit?Niba kirjoitti:Mulla olis sellanen ehto et kun asutaan kivenheiton päässä niin voitas vaihtaa avaimia päikseen? Niiku silleen sisarillisesti.sipsi kirjoitti:Vitun vittu.
Tästä tulee ikuisuuden pitkä ja typerä päivä, jos joudun lähtee juoksentelee vara-avainten perässä. MIKSI ystävän piti muuttaa pois täältä läheltä?
Toisaalta en kyl rupee myöskään maksaa millekään huoltoäijikselle ovenavaamisesta.
Juu sellanen vaihtoehto..Elppis kirjoitti:Ai ehto niinku mille? Sille, että saa asua naapurissa? Vai sille, että olette puheväleissä? Ehdotuksesta varmaan puhuit?Niba kirjoitti:Mulla olis sellanen ehto et kun asutaan kivenheiton päässä niin voitas vaihtaa avaimia päikseen? Niiku silleen sisarillisesti.sipsi kirjoitti:Vitun vittu.
Eiks sulla pitäny olla "viimeinen viesti" ?Homeboy65 kirjoitti:Väsynyt vitsi väsyneeltä "vakkarilta":
- Mikä on hauskempi kuin kuollut vauva?
- Kuollut vauva klovninpuku päällä.
*ojentaa kukkia elpalle*Elppis kirjoitti:Whatever, mua vituttaa, anteeksi.
Piti, mutta muutin mieleni. Ei tarvi pyytää anteeksi.Elppis kirjoitti:
Eiks sulla pitäny olla "viimeinen viesti" ?
Whatever, mua vituttaa, anteeksi.
Nää on ehkä maailman mauttomimpia "vitsejä"Homeboy65 kirjoitti:Väsynyt vitsi väsyneeltä "vakkarilta":
- Mikä on hauskempi kuin kuollut vauva?
- Kuollut vauva klovninpuku päällä.