Jos menisit ostamaan hamekangasta, ja tekisit kukkamekon itelles.urpiainen kirjoitti:päläpälä pälä pälä![]()
Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia
-
- Kitinän uhri
Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Tämä vielä:
Jep, toivottavasti näin. Ja tämähän mahdollistaa vastaavien tapausten säilymisen jääkiekossa tulevaisuudessakin. Mahdollisesti jopa saamme vielä tulevaisuudessa liigaamme ulkomaisia pelaajia (emmekä menetä omia ns. yleisön suosikkeja muihin sarjoihin). Itse ainakin näin haluan.urpiainen kirjoitti:Uskoisin muuten, että tässä Nielikäinen v. Vandenjne. tilanteessa poliisin tutkinta antaa valitettavaksi lopputulokseksi "ei syytä jatkotoimenpiteisiin". Mutta siis lain ollessa mikä on, poliisin on tämä eksplisiittisesti todettava tapaus tutkittuaan. Mikä oiken onkin.
Ja vielä tähän: minä taas uskon, että "goonien" läsnäolo joukkueissa on VÄLTTÄMÄTÖN, jopa toisinaan tapahtuvat tappelut ovat sitä. Katsotaan mihin Pelicans Aravirtansa kanssa vielä pääseekään tänä vuonna kun joukkueessaan fyysisesti ehkä "pelottavin" jätkä mitä tähän tyyliin tulee... Tosin, näitähän nyt on monessa jengissä, miksihän. Hmmz.Dumari kirjoitti:En toki ole sitä mieltä että nuo tappelut parantavat pelissä yhtään mitään, mutta auktoriteetti joka puuttui "peliin" nyt oli VÄÄRÄ.
-
- Kitinän uhri
Vanbussi ei ole gooni, vaan enforcer.
Ollaan päästy jatkoaikaan
edit.
http://en.wikipedia.org/wiki/Enforcer_%28ice_hockey%29
Ollaan päästy jatkoaikaan

edit.
http://en.wikipedia.org/wiki/Enforcer_%28ice_hockey%29
Viimeksi muokannut RAM13, 06.10.2006 13:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tämmöiset spekut on aina ihkuja, mut tokihan tuollasen kovan kanukkisällin (joka kotimaassaan piessyt poliisisetiä) kuuluu saada meidänkin oikeusvaltiossamme oikeanlainen kohtelu... Ihan niin kuin poliisi tukee poliisia -linjallakin jo pelkästään. Ja mä en kyllä välttämättä niele sitäkään, että poliisi itse olisi tästä tutkinnan kehdannut alustaa, en millään. Katseet (ehkä) sinne mäelle, selviää ehkä mediassa myöhemmin, who knows.Dumari kirjoitti:Uskon minäkin ettei ole syytä jatkaa tutkimuksia, kummastuttaa tässä vain että miksi juuri nyt ja justiinsa tätä matsia pitää tutkia.
Jes, nyt puhun kokoajan tästä yhdestä tappelusta mistä kohina alkoi.Geetzu kirjoitti:Ja vielä tähän: minä taas uskon, että "goonien" läsnäolo joukkueissa on VÄLTTÄMÄTÖN, jopa toisinaan tapahtuvat tappelut ovat sitä. Katsotaan mihin Pelicans Aravirtansa kanssa vielä pääseekään tänä vuonna kun joukkueessaan fyysisesti ehkä "pelottavin" jätkä mitä tähän tyyliin tulee... Tosin, näitähän nyt on monessa jengissä, miksihän. Hmmz.Dumari kirjoitti:En toki ole sitä mieltä että nuo tappelut parantavat pelissä yhtään mitään, mutta auktoriteetti joka puuttui "peliin" nyt oli VÄÄRÄ.
Se oli vähäsen turha tappelu, oikeastaan kummatkin halusivat röyhistellä rintakarvojaan. Sit jos olisi jotain jo pelissä tapahtunutta syytä tapella, niin sit tilanne olisi mielestäni enempi ok. Maineen takia tappeleminen ja muille näyttäminen että "mun nenän edessä ei törkyjä tehdä" on mielestäni kyseenalainen tapa olla joukkoeelleen hyödyksi.
Gooneista en noin muuten ole vielä lopullista mielipidettäni hionut, mutta kyllä niitä usein tarvitaan jos joku kuspää taitopelaajaa kaltoin kohtelee.
Ja vitut, tutkitaan vasta kun on "oikeaa" syytä, kauniit ja rohkeat vois pysyä vaan telkkarissa.Geetzu kirjoitti:Tämmöiset spekut on aina ihkujaDumari kirjoitti:Uskon minäkin ettei ole syytä jatkaa tutkimuksia, kummastuttaa tässä vain että miksi juuri nyt ja justiinsa tätä matsia pitää tutkia.
edit:

-
- Kitinän uhri
Dumari kirjoitti:Jes, nyt puhun kokoajan tästä yhdestä tappelusta mistä kohina alkoi.Geetzu kirjoitti:Ja vielä tähän: minä taas uskon, että "goonien" läsnäolo joukkueissa on VÄLTTÄMÄTÖN, jopa toisinaan tapahtuvat tappelut ovat sitä. Katsotaan mihin Pelicans Aravirtansa kanssa vielä pääseekään tänä vuonna kun joukkueessaan fyysisesti ehkä "pelottavin" jätkä mitä tähän tyyliin tulee... Tosin, näitähän nyt on monessa jengissä, miksihän. Hmmz.Dumari kirjoitti:En toki ole sitä mieltä että nuo tappelut parantavat pelissä yhtään mitään, mutta auktoriteetti joka puuttui "peliin" nyt oli VÄÄRÄ.
Se oli vähäsen turha tappelu, oikeastaan kummatkin halusivat röyhistellä rintakarvojaan. Sit jos olisi jotain jo pelissä tapahtunutta syytä tapella, niin sit tilanne olisi mielestäni enempi ok. Maineen takia tappeleminen ja muille näyttäminen että "mun nenän edessä ei törkyjä tehdä" on mielestäni kyseenalainen tapa olla joukkoeelleen hyödyksi.
Gooneista en noin muuten ole vielä lopullista mielipidettäni hionut, mutta kyllä niitä usein tarvitaan jos joku kuspää taitopelaajaa kaltoin kohtelee.
Siis nivalan Gay.... cowboy halus silottaa kuvaansa hifk-fanien edessä.
Ja toi ehkä joukkueelleen sen kaipaamaa itseluottamusta ja röyhkeyttä, joka taas mahdollisti arvokkaat 3 pistettä lähes loppuunmyydyssä paikallispelissä... Ihan vähän vaan tätä mieltä mä.RAM13 kirjoitti:Siis nivalan Gay.... cowboy halus silottaa kuvaansa hifk-fanien edessä.

"Nämä mäkiahot, nielikäiset, heleniukset, tie doomit ja muut goonit eivät ainoastaan tappele, vaan tekevät pelaajatovereistaan monin verroin rohkeampia ja sitä kautta myös parempia pelaajia."
(Snadi pätkä hiukan jo suitsuttamastani artikkelista.)
-
- Kitisijä
Mutta kohta alkaa NHL!
The great club outshines the individual, always and forever.
Tai siis alkoi.Elppis kirjoitti:Mutta kohta alkaa NHL!

(edit: ja Rudy hienosti pisteille ekassa pelissä, jeah, tällehän voiskin runkkia!)
-
- Kitinän uhri
Ne on enforcereita hei!!! goonit ei osaa pelaa.Geetzu kirjoitti:Ja toi ehkä joukkueelleen sen kaipaamaa itseluottamusta ja röyhkeyttä, joka taas mahdollisti arvokkaat 3 pistettä lähes loppuunmyydyssä paikallispelissä... Ihan vähän vaan tätä mieltä mä.RAM13 kirjoitti:Siis nivalan Gay.... cowboy halus silottaa kuvaansa hifk-fanien edessä.
"Nämä mäkiahot, nielikäiset, heleniukset, tie doomit ja muut goonit eivät ainoastaan tappele, vaan tekevät pelaajatovereistaan monin verroin rohkeampia ja sitä kautta myös parempia pelaajia."
(Snadi pätkä hiukan jo suitsuttamastani artikkelista.)
Joo sori, huomasin heittos jo aiemmin mut en osaa enää vaihtaa tota sanaa päässä eli sormissa. Sorgen.RAM13 kirjoitti:Ne on enforcereita hei!!! goonit ei osaa pelaa.

-
- Kitisijä
Niinnii- Canal +:n lähetykset alkaa kohta!!Geetzu kirjoitti:Tai siis alkoi.Elppis kirjoitti:Mutta kohta alkaa NHL!
(edit: ja Rudy hienosti pisteille ekassa pelissä, jeah, tällehän voiskin runkkia!)

Mies soitti 20 min sitten ja kysyi saako ostaa NHL07:n. TOTTAKAI! (tosin sitä ei saa mihinkään liikkeelle pariin päivään - mä liikun sit yksin)
The great club outshines the individual, always and forever.
Jos mun kansanedustaja(t) kehtaavat avata turpansa julkisesti koskien tätä keissiä niin menen ja syyllistyn rikokseen. Ei jumalauta. Heinäluoman ja Saarelan näin kuvittelinkin tekevän, mutta...
En pääse edes vetämään perseitä tänään. Kotonakaan ei saanut lapsen nukkuessa juoda, kitinästä joskus luin, helvetti. Ahdistaa ihan käsittämättömän paljon! Ilta menee aivan varmasti netissä, no pitkästä aikaa niinkin, menisi edes leppoisin fiiliksin.
Ja vitut lähe huomenna Turkuun, en maksa senttiäkään lätkästä kunnes tähän on saatu joku selvyys.
En pääse edes vetämään perseitä tänään. Kotonakaan ei saanut lapsen nukkuessa juoda, kitinästä joskus luin, helvetti. Ahdistaa ihan käsittämättömän paljon! Ilta menee aivan varmasti netissä, no pitkästä aikaa niinkin, menisi edes leppoisin fiiliksin.
Ja vitut lähe huomenna Turkuun, en maksa senttiäkään lätkästä kunnes tähän on saatu joku selvyys.

-
- Kitisijä
No nyt olen oikeastaan aika lailla Dumarin kanssa samaa mieltä. Vaikka jääkiekkoon pesiytynyt väkivalta minua etookin, voin heikkona hetkenäni olla valmis myöntämään, että joissain tapauksissa rottapelaajia täytyy ojentaa muidenkin kuin tuomarin. Mutta sen voi tehdä ihan perusromuluupakkikin. Showtappelut ja ensisijaiselta rooliltaan tappelijat ovat asia erikseen. Niitä ja heitä ei minusta Suomeen kaivata.Dumari kirjoitti:Jes, nyt puhun kokoajan tästä yhdestä tappelusta mistä kohina alkoi.Geetzu kirjoitti:Ja vielä tähän: minä taas uskon, että "goonien" läsnäolo joukkueissa on VÄLTTÄMÄTÖN, jopa toisinaan tapahtuvat tappelut ovat sitä.
Se oli vähäsen turha tappelu, oikeastaan kummatkin halusivat röyhistellä rintakarvojaan. Sit jos olisi jotain jo pelissä tapahtunutta syytä tapella, niin sit tilanne olisi mielestäni enempi ok. Maineen takia tappeleminen (...) on mielestäni kyseenalainen tapa olla joukkoeelleen hyödyksi.
Ja mitä tulee Sihvosen v-koodiläppään (olen tosin lukenut vain nettiversioita), niin minusta se on perusteetonta potaskaa. Tämän huomaa siitäkin, että Sihvosella ei ole väitteilleen perusteluja - vain tyhjä vastaväitteiden väistö julistamalla, että toista mieltä olevat eivät ymmärrä kiekkoa. Tämä ei ole paljon korkeatasoisempaa kuin Rami1108:n jänkkääminen goonien ja enforcerien erosta - eli tyhjäpäistä pätemistä tympeällä, "realistisella" suhtautumisella tarpeettomaan väkivaltaan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Muistelisin, että nettiversio tarjoaa pienet poiminnat, tosi hajanaiset ja typerät. Aina. (Varmaan saadakseen porukan lehtiostoksille... ) Tuon v-koodiläpän taitaa tällä hetkellä niellä joka ikinen liigavalmentajistamme joukkueineen ja johtoineen, ikäväksesi.urpiainen kirjoitti:Ja mitä tulee Sihvosen v-koodiläppään (olen tosin lukenut vain nettiversioita), niin minusta se on perusteetonta potaskaa.
On muuten xbox 360:lla ahdistavan hyvä ja addiktoiva.Elppis kirjoitti:Mies soitti 20 min sitten ja kysyi saako ostaa NHL07:n. TOTTAKAI! (tosin sitä ei saa mihinkään liikkeelle pariin päivään - mä liikun sit yksin)
Uusi ohjainjärjestelmä on hyvä, sillä viimeinkin voi tehdä laserpommin tarkkoja sijoituksia maaliin ( tähtää bunkkeriin, osuu sairaalaan -tarkkuus ).
Rampan niskaan oikein iso saavillinen HUNAJATA! 
Mä muuten ostin tänään kaupasta hunajaa. Enne.

Mä muuten ostin tänään kaupasta hunajaa. Enne.
No mut tällä kertaa narrit ei sentään hävinneet sarjajumbolle, kyl TPS tais olla jopa kolmanneksviimeinen ennen eilisillan matsianinnithequeen kirjoitti:Rampan niskaan oikein iso saavillinen HUNAJATA!![]()

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutin ... id=1248039
Saas nähä tarvitaanko meille ihan oma laji lähitulevaisuudessa... Suomen Jääkiekko tms. Tällä viikolla saattaisi NHL:stäkin kuulua mielipiteitä asiaan. On tää kyllä aivan ääliömäistä jotenkin, vaikkapa jo pelkästään siksikin, että maksavan yleisön mielipiteellä ei ole minkäänlaista merkitystä vitunpellekulttuuriministereillesunmuillevatipäille.
Harmillista, ettei jostakin, mihin on niin kasvanut kiinni, pääse täysillä irti edes kapinointimielessä. Riittäisikin Radio Suomen ilmainen jääkiekkokierros mutta ei...
Saas nähä tarvitaanko meille ihan oma laji lähitulevaisuudessa... Suomen Jääkiekko tms. Tällä viikolla saattaisi NHL:stäkin kuulua mielipiteitä asiaan. On tää kyllä aivan ääliömäistä jotenkin, vaikkapa jo pelkästään siksikin, että maksavan yleisön mielipiteellä ei ole minkäänlaista merkitystä vitunpellekulttuuriministereillesunmuillevatipäille.
Harmillista, ettei jostakin, mihin on niin kasvanut kiinni, pääse täysillä irti edes kapinointimielessä. Riittäisikin Radio Suomen ilmainen jääkiekkokierros mutta ei...
Saipa-IFK 4-2
Ärh, en nähnyt tikipoksiongelman takia kuin loppupuolikkaan matsista. Se ichme viheltäjä jolla oli se ruutupaita päällä oli kyl ihan täysi mikki hiiri, paikoittain koko touhu muistutti ringetteä, kun kaikki vihellettiin pois. Kolmannessa erässä sitten YLLÄTTÄEN alkoi linja lipsumaan ja vislaukset jäi väliin joissain tilanteissa... esim Nielikäistä sai vedellä ihan surutta, koska kaverilla on mainetta.
Ärh, en nähnyt tikipoksiongelman takia kuin loppupuolikkaan matsista. Se ichme viheltäjä jolla oli se ruutupaita päällä oli kyl ihan täysi mikki hiiri, paikoittain koko touhu muistutti ringetteä, kun kaikki vihellettiin pois. Kolmannessa erässä sitten YLLÄTTÄEN alkoi linja lipsumaan ja vislaukset jäi väliin joissain tilanteissa... esim Nielikäistä sai vedellä ihan surutta, koska kaverilla on mainetta.
Omaan silmään peli näytti alussa aika hyvältä, taklata sai, vastustajan rynniessä maalille sai äijää pelata kovaa pois (niin kuin lätkään kuuluu)... Sit alkoi lipsuminen. Ja sit meni pelaajilla hermot. Mä en kykene hyväksymään ajatusta, että nollatoleranssiin riittäisi yhden tuomarin silmäpari. En millään. Harvoin riittää muutaman tuhannen katsojankaan. Ymmärrän, että joskus keittää yli ja pahasti, en vaan ite arvosta noita vinkukymppejä juurikaan, Karalahti ois voinu pitää nassunsa pienemmällä kun se eka napsahti. En oo tosin katellu viel tilastojakaan, eli onko seuraavan pelin sivussa vaiko ei. (Pakko sanoa, että hihityttää kyllä aina kun dumari napsauttaa kympin vaikkapa lauseesta 'vittu sä olet idiootti', saahan sitä nyt pelaajalla mielipiteensä olla. Rantalan ilme oli aivan mahtava kun puhalsi Jeren pihalle.)
-
- Kitinän uhri
Et oo tosissas, et voi olla.Geetzu kirjoitti:Omaan silmään peli näytti alussa aika hyvältä, taklata sai, vastustajan rynniessä maalille sai äijää pelata kovaa pois (niin kuin lätkään kuuluu)... Sit alkoi lipsuminen. Ja sit meni pelaajilla hermot. Mä en kykene hyväksymään ajatusta, että nollatoleranssiin riittäisi yhden tuomarin silmäpari. En millään. Harvoin riittää muutaman tuhannen katsojankaan. Ymmärrän, että joskus keittää yli ja pahasti, en vaan ite arvosta noita vinkukymppejä juurikaan, Karalahti ois voinu pitää nassunsa pienemmällä kun se eka napsahti. En oo tosin katellu viel tilastojakaan, eli onko seuraavan pelin sivussa vaiko ei. (Pakko sanoa, että hihityttää kyllä aina kun dumari napsauttaa kympin vaikkapa lauseesta 'vittu sä olet idiootti', saahan sitä nyt pelaajalla mielipiteensä olla. Rantalan ilme oli aivan mahtava kun puhalsi Jeren pihalle.)
Mikä se juttu on tossa? Tuntuu että sulla on riittää himoa tätä lapsekasta lajia kohtaan yhtä paljon kuin siihen panemiseen.
Et kait vaan ole ollut lätkäbändärinä siellä siis laidalla pipari märkänä useinkin?
Ollaan vaan ja nautitaan
Ihmisten mielenkiinnon kohteet on kyllä aika uskomattomia. Fanitan IFK:ta samalla kun naureskelen miten joku jaksaa tuijotella jalkapalloa illasta toiseen, saati pelata sitä! Tai miten joku ikäiseni nainen kykenee neulomaan pipoja ja villasukkia sohvansa uumenissa telkkua tuijotellen.jouden-za kirjoitti:Et oo tosissas, et voi olla.
Mikä se juttu on tossa? Tuntuu että sulla on riittää himoa tätä lapsekasta lajia kohtaan yhtä paljon kuin siihen panemiseen.

Sattumalta muuten avioiduinkin lätkänpelaajan kanssa, pipari kuumana siksikin siis joka ilta, dear. Kyllä himon jaksaa näin nuorena ja lapsekkaana kohdistaa useampaankin asiaan elämässä.