Minäkään en uneksi Lolitasta. Mutta senhän jo tiesitte - kuten senkin, kenestä uneksin.Elukka kirjoitti:swirl kirjoitti:Miksi kaikki täällä uneksivat Lolitasta?I'm not...
Vakkarit tunkevat uniin...(taas)
-
- Kitisijä
Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
-
- Kitisijä
Mä en kyllä tiedä sitä. Puhut monesti uneksivasi mutta ei hajuakaan kenestä puhutaan.RolloTomasi kirjoitti: kuten senkin, kenestä uneksin.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
-
- Kitisijä
Nusailin Geetzuu viime yönä tosi huolel.
Tykkäsin.
Tykkäsin.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vähän yksityiskohtii hei narttu! Kaipaan edes päiväunia!Lapitii kirjoitti:Nusailin Geetzuu viime yönä tosi huolel.
Tykkäsin.

-
- Kitisijä
No. Sä olit aika passiivinen, siis ihqsti alistuva ja käytettävissä kaikkeen mitä keksin (ja mähän keksin!). Ja niin täydellinen et joo, kyllä multa tuli suunnilleen pelkästä sun koskettelusta ja nuolemisesta jne... Oltiin hissis ja porttikongis ja ikkunalaudal ja vaik missä... Sun mieskin oli siin tavallaan jossain lähellä läsnä, mut oltiin siltä salaa ku pelkäsin et se on mustis. Ois kyl ehkä voinu kysyy sitäkin messiin, hmm no ens kerral sit!Geetzu kirjoitti:Vähän yksityiskohtii hei narttu!
(Joo-o, nyt täytyy mennä suihkuun miettiin tätä tarkemmin.)
-
- Kitisijä
selaa ketjua taaksepäin?Georgina kirjoitti:Mä en kyllä tiedä sitä. Puhut monesti uneksivasi mutta ei hajuakaan kenestä puhutaan.RolloTomasi kirjoitti: kuten senkin, kenestä uneksin.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Joo hei kokeillaas ens yönä vaik. Mä meen hiekkalaatikolle miettii tätä tarkemmin, jotain iloa äidinkin päivään... Thanks.Lapitii kirjoitti:Ois kyl ehkä voinu kysyy sitäkin messiin, hmm no ens kerral sit!

Hui kauheeta, näin eroottisesti värittynyttä unta Tiksuliinista viime yönä! 

Toivottavasti siinä ei ollu sträppäriä?hermine kirjoitti:Hui kauheeta, näin eroottisesti värittynyttä unta Tiksuliinista viime yönä!

Mitä, oisko se nyt niin kauheeta...ei kyllä kumpikaan penetroinut kumpaakaan.Flipperix kirjoitti:Toivottavasti siinä ei ollu sträppäriä?hermine kirjoitti:Hui kauheeta, näin eroottisesti värittynyttä unta Tiksuliinista viime yönä!
No hyvä, et tullut ainakaan raskaaksi!hermine kirjoitti:Mitä, oisko se nyt niin kauheeta...ei kyllä kumpikaan penetroinut kumpaakaan.
Tästähän on aikaa... Yhes unes venasin Flipperixille lasta. Sit Manala kuitenkin hurmas mut kokkaustaidoillaan (F oli jossain työkomennuksella Unkarissa) ja lopulta mentiin naikkariin. Ihan ilman seksiä. Se viel sano, ettei tartte koeajoa kun pääasia kuitenkin täs jutus on, että päihitti Flipperixin ja kärsii nyt mielellään vaipanvaihdot sun muut. Olin vähän pettyny jo ekalla naikkariviikolla kun sainkin snägäriruokaa yks ilta, mut en tiedä kestikö liitto sit.Flipperix kirjoitti:No hyvä, et tullut ainakaan raskaaksi!
Ja Lapitii... Yritin illalla saada päähäni ton nartun kasvoja edes mut ei, eiköhän saviclay tullu ja ottanu haltuun suuren osan uniajastani. Ei mitään seksiä! Juteltiin vaan kivoja ja saviclay teki salaattia mun miehelle ja muksulle. Ei tämmösii unii jaksa, täytyy hankkia kestokiima selibaatin avulla ja sekstata unissa.
Komento takaisin.Elukka kirjoitti:swirl kirjoitti:Miksi kaikki täällä uneksivat Lolitasta?I'm not...

Viime yönä meni multakin Lolita-neitsyys. Olin L:n työparina jossain tehtaassa käyttämässä valtavaa jätemurskainta. (Siinä oli kaks semmosta isoa hammastettua telaa, joiden väliin nakeltiin kaikkea murskattavaa rojua ja samalla valvottiin, ettei kone mene jumiin.)
...on mullaki unet...

Tuata nuin, viime yön hellät hetket tuli vietettyä Camillan kanssa 

-
- Kitisijä
Ei perkele, nyt se pozzu vie mun uninaisetkin! Mur.Geetzu kirjoitti:Ja Lapitii... Yritin illalla saada päähäni ton nartun kasvoja edes mut ei, eiköhän saviclay tullu ja ottanu haltuun
-
- Kitisijä
Mä pussailin männä viikolla koko yön Sutenöörin/Sinkkumatin kanssa
Oli vielä niin romanttinen, että kanteli mua ympäriinsä!

The great club outshines the individual, always and forever.
Toissäyönä Snapa olikin Kimi Räikkönen ja viime yönä McJanne kiskoi mua ravikärryissä.

Kiitä onnees ettei ollu kuolaimia suussa..McJanne kirjoitti:Noni, jo selvis seki miks mun hartiat ja kätöset on tuhannen pillun päreinä saatana.ninnithequeen kirjoitti:Toissäyönä Snapa olikin Kimi Räikkönen ja viime yönä McJanne kiskoi mua ravikärryissä.
-
- Kitisijä
En oo tainnu ikinä ennen kirjottaa tähän ketjuun.. En oo siis kyllä ikinä ennen unta kitisijöistä nähnykkää, ainakaan näistä ulkomaanelävistä. Mut viime yönä oltiin mun kuntosalilla Elppiksen kanssa, kun sinne saa viedä yhden kaverin ilmaiseksi yhden kerran, jumppaan tai salille. En kyllä muista mitä me siellä hommattiin, hämärtyy ärsyttävästi noi unet, aamulla se oli vielä mielessä ihan hyvin.
-
- Kitisijä
Apua.. Yhtäkkiä muistin et pari yötä sitten näin kitinäläisunta.. En vain enää yhtään sen tarkemmin muista et ketä kaikkia siinä oli mutta paljon jengii kuitenkin. Unen idea noin muuten jäi jotenkin hämäräksi. Me oltiin siinä jossain mulle entuudestaan tuntemattomassa suurehkossa omakotitalossa ja meillä oli jotkut ihmeen selviytymisbileet, pitkin taloa ja sen pihaa oli rakenneltu erilaisia esteitä ja tehtäväratoja sun muita ja niissä sitten pyörittin erinäisissä joukueissa ja kilpailtiin. Lopputuloksesta ei mitään hajua. Jossai vaiheessa kuitenkin olin myös samaisen talon vessassa ja katseli itseäni kauhuissani peilistä, multa oli jostain kumman syystä alkanut hiukset tosissaan harventua päälaelta ja kun hiuksiä pikkusen siirsi niin keskeltä päätä löytyi ihan karsee pälvikalju. Heräsin oikeasti sydän pamppailleen ja kauhuissani.. Miten tämmösen sekounen nyt sitten vois analysoida?
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
-
- Kitisijä
Oot kattonu liikaa BB:tä ja OlliaKisSandra kirjoitti:Miten tämmösen sekounen nyt sitten vois analysoida?

-
- Kitisijä
Haha. Mä olin toissayönä BB-talossa ja hoin kokoajan "Alexandro Alexandro" (tai siis lausuttuna alehandro). Heräsin nauraen, oli varmaan hauskaairmelianneli kirjoitti:Oot kattonu liikaa BB:tä ja OlliaKisSandra kirjoitti:Miten tämmösen sekounen nyt sitten vois analysoida?

The great club outshines the individual, always and forever.
Mä näin unta että olin saanut Kitinän heikoin lenkki -äänestyksessä 52 ääntä. 

-
- Kitisijä
Näin sellaista unta, että Ann ja Mylwin oli mun luona kylässä ja he toivat mukanaan kutsun häihinsä, jotka pidettäisiin toisena pääsiäislauantaina (?) eli 10.4. (taidan merkata päivän kalenteriini ihan vain siltä varalta, että tämä on enneuni). Mylwin jätti vahingossa luokseni violetin opiskelijahaalarinsa, jonka takamuksessa luki MAANPUOLUSTAJA. Mietin, pukisinko haalarin päälleni, kun lähdin tapaamaan yhtä kaveriani. Ajattelin, että minut nähtäisiin isona ja vahvana naisena ja saisin arvostusta, kun kulkisin tuo haalari päällä.
Unessa Ann oli juutalainen ja hänen sukunimensä oli Kohen, siis ihan K:lla. Ann asui suunnilleen siellä missä oikeastikin asuu eli ison kaupungin keskustassa, mutta rivitalossa. Muistan ajatelleeni, että hän on rikas, koska on juutalainen. Annilla oli myös vaaleatukkainen pieni poika, joka nukahti peiton päälle lattialle. Annilla oli myös pitkulainen marsu tai hamsteri ja koira. Ann oli unessa 25 ja Mylwin 24 ja vitsailin, että hyvä, kun otit nuoremman miehen itsellesi.
Jossain vaiheessa ajoimme Annin pienenpienellä ja hitaalla autolla karkuun joitain nuorisoöykkäreitä. Pääsimme kuitenkin Annin rivitalon turvaan.
Unessa Ann oli juutalainen ja hänen sukunimensä oli Kohen, siis ihan K:lla. Ann asui suunnilleen siellä missä oikeastikin asuu eli ison kaupungin keskustassa, mutta rivitalossa. Muistan ajatelleeni, että hän on rikas, koska on juutalainen. Annilla oli myös vaaleatukkainen pieni poika, joka nukahti peiton päälle lattialle. Annilla oli myös pitkulainen marsu tai hamsteri ja koira. Ann oli unessa 25 ja Mylwin 24 ja vitsailin, että hyvä, kun otit nuoremman miehen itsellesi.
Jossain vaiheessa ajoimme Annin pienenpienellä ja hitaalla autolla karkuun joitain nuorisoöykkäreitä. Pääsimme kuitenkin Annin rivitalon turvaan.
Kikkelis kokkelis.
-
- Kitisijä
Ne on ne eriparitissit ja selluliittipylly.Keikaus kirjoitti: Unessa Ann oli juutalainen
Mä olin omassa unessani treffeillä Remu Aaltosen kanssa. Kevyttä pettinkiä.
Rotan aivot valtasivat pääni.