viinaa ja uuu...uuu... nainen come back

Design-vaimo!-Superior- kirjoitti:Olisin loistava vaimo.
heihei, whats going on? Kävin töissä sen 13 tuntia ja sä nouset sillä välin raivon valtaan?irmelianneli kirjoitti:Vituttaa ja raivostuttaa niin paljon, että lähen vielä uudestaan tarpomaan tonne ulos kioskille ostaan röökiä noilla löytämilläni pikkupenneillä. Toivottavasti riittää, en tiä paljo pikkuaskit maksaa ees nykyään. Vittu.
aasi kirjoitti:Design-vaimo!-Superior- kirjoitti:Olisin loistava vaimo.
Guru kirjoitti:pointti on se että sua tajuaa vaan 10% miehistä
Niin, kuhan oot rakastunuaasi kirjoitti:10 % kuulostaa varsin paljolta siihen nähden että minä en vielä koe likimainkaan ymmärtäväni.
Eipä nyt sekoiteta hiukan huomionkipeän, mutta viehättävän nuoren naisen jättämien nappuloiden lähes puolihuolimattomia painamisia niinkin vakavaan asiaan kuin rakkaus. Missä tuska? Missä kärsimys?ninnithequeen kirjoitti:Niin, kuhan oot rakastunuaasi kirjoitti:10 % kuulostaa varsin paljolta siihen nähden että minä en vielä koe likimainkaan ymmärtäväni.
Muistan kuulleeni kolme sanaa viime pikkujouluissa Supan sanomana: aasin ei tartte.Ootteko te muuten koskaan tavannu? Jos ette, niin suosittelen ettette tapaakaan. Se olis menoa sit
No ajantaju on mennyt jo aikoja sitten.Xiberia kirjoitti:Halooo! Sunnuntai!!!!!Bluntly kirjoitti:
Mitä raaka-aineita käytit siihen safkaan? Kiinnostaa.Bluntly kirjoitti:Onnistuin tekemään aivan järkyttävän pahaa safkaa. Syötävä se oli kun ei muutakaan ole tarjolla eli en viitsinyt ulostautua.
Minä olin, joten ainakin periaatteessa joku muukin olisi tuon voinut sanoa, mutta kontekstin huomioonottaen en usko sen olleen mahdollista. Saatoit kyllä sanoa jotain muutakin tuon lisäksi.-Superior- kirjoitti:Wtf?! Enkä ollut edes humalassa!
Kuten Ameriikan Yhdysvalloissa sanotaan, "any publicity is good publicity."Hitto. Toivottavasti tein vaikutuksen. :-p
Superiorin kohdalla "any nudity is good publicity" toimii kanssa.aasi kirjoitti:Kuten Ameriikan Yhdysvalloissa sanotaan, "any publicity is good publicity."
Veikkaan että soija-johdannaisia kasvissyöjähömpötyksiä, jos siitä kerta noin pahaa tuli.Aito_Johanna kirjoitti:Mitä raaka-aineita käytit siihen safkaan? Kiinnostaa.
Bluntly? Ei.SingleMalt kirjoitti:Veikkaan että soija-johdannaisia kasvissyöjähömpötyksiä, jos siitä kerta noin pahaa tuli.Aito_Johanna kirjoitti:Mitä raaka-aineita käytit siihen safkaan? Kiinnostaa.