Onneksi huomenna ja perjantaina on lomaa
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Geetzu kirjoitti:Hieman pelottavaa jos Kitinään on kirjautunut oikea Panu Höglund.
Käsitin (avokkisi kertomuksista viime vuoden Kabuki-miitissä?) että legendaarinen Panu olisi tätä nykyä pariutunut ja seestynyt miäs?Elukka kirjoitti:Geetzu kirjoitti:Hieman pelottavaa jos Kitinään on kirjautunut oikea Panu Höglund.No nyt on sitten Gattacakin pahvia.
Kuinkahan kauan menee ensimmäisen "Nuorten naisten fasistinen pahuus" -ketjun avaamiseen?
No jos Panu pitää tuon, sanoisinko, yliprovosoivan feminismikritiikkinsä aisoissa, oikea Panu olisi varmaan parasta, mitä Kitinän asiakeskusteluosastolle voisi tapahtua. Vaikka olenkin blogikulttuurista pihalla kuin lumiukko, tätä luen.CandyMan kirjoitti:Käsitin (avokkisi kertomuksista viime vuoden Kabuki-miitissä?) että legendaarinen Panu olisi tätä nykyä pariutunut ja seestynyt miäs?Elukka kirjoitti:Geetzu kirjoitti:Hieman pelottavaa jos Kitinään on kirjautunut oikea Panu Höglund.No nyt on sitten Gattacakin pahvia.
Kuinkahan kauan menee ensimmäisen "Nuorten naisten fasistinen pahuus" -ketjun avaamiseen?
Panu mites on?
Nice Beawer?millivanilli kirjoitti:Mun voimaeläin oli majavawtf?!
Hitsi, meinasin äsken saada keuhkot ja nenän täyteen banaaniaSingleMalt kirjoitti:Nice Beawer?millivanilli kirjoitti:Mun voimaeläin oli majavawtf?!
Itse olin Delfiini. Mitähän tuostakin nyt sitten pitäisi päätellä?
Uskotkos, niin mä uskon senmillivanilli kirjoitti:Onhan se kyllä aika nice...
Se tarkoittaa sitä, että sun ubermiehisen kuoren alla asuu sittenkin iso halipusinallekarhu.SingleMalt kirjoitti: Itse olin Delfiini. Mitähän tuostakin nyt sitten pitäisi päätellä?
Mä ajattelin lähteä kohta koululle opponoimaan.nowaysis kirjoitti:Majava täälläkinEikä totta Milli, mäkin syön parhaillani banaania. Seuraavaksi aion mennä suihkuun