laitatte mulle hiukan kannustusta! Oikeus voittaisi näin!

Stadinarska lähtee vähäksi aikaa omille touhuilleen. Pärjäilkää.
Arska
fisherman
ON SANOMATTAKIN SELVÄÄ että saat lämpimän halin. Stadinarska tarvitsee hyviä hienoja tukijoita!Keikaus kirjoitti:Stadinarska hallitsee! Etenkin se kirjoitus Camillalle oli jotenkin... suloinen.
Yllä pieni, sievä, verkottumisen oppitunti. Minä kehun sinua, sinä kehut minua.Stadinarska kirjoitti:ON SANOMATTAKIN SELVÄÄ että saat lämpimän halin. Stadinarska tarvitsee hyviä hienoja tukijoita!Keikaus kirjoitti:Stadinarska hallitsee! Etenkin se kirjoitus Camillalle oli jotenkin... suloinen.
Puolustukseeni on mennyt aikaa, mutta olen pinnalla vielä!
ja menen yön puulle! Olen, Keikaus hyvä, luvannut lyhentää juttujani.
Onni on hyvä Keikaus! PUSI !
Stadinarska
sentään kohtalaisesti tuettu lähimmäisenne
Se titteli muuttuu aina automaattisesti sitä mukaa, kuinka paljon olet kirjoittanut viestejä. Vaihtoehtoisesti voit myös sieltä omista käyttäjätiedoistasi muuttaa oman tittelisi sellaiseksi, kuin juuri itse sen haluat.Stadinarska kirjoitti:Ja outo juttu on mielestäni vielä tuo tittelini "kitinän väärinkäyttäjä". Sen olen itse ohittanut hauskanakin. MUTTA....
Nyt pitää käyttäytyä kuin EPSANJASSA elimustaenkeli kirjoitti:Se titteli muuttuu aina automaattisesti sitä mukaa, kuinka paljon olet kirjoittanut viestejä. Vaihtoehtoisesti voit myös sieltä omista käyttäjätiedoistasi muuttaa oman tittelisi sellaiseksi, kuin juuri itse sen haluat.Stadinarska kirjoitti:Ja outo juttu on mielestäni vielä tuo tittelini "kitinän väärinkäyttäjä". Sen olen itse ohittanut hauskanakin. MUTTA....
Pelkästään pelkästään pelkästään....Stadinarska kirjoitti: Mut siis pelkästään paita päällä sulla....siis sydämen pumppuvoima on rajallinen, hei!
More is less. Moore is MooreKeikaus kirjoitti:Yllä pieni, sievä, verkottumisen oppitunti. Minä kehun sinua, sinä kehut minua.Stadinarska kirjoitti:ON SANOMATTAKIN SELVÄÄ että saat lämpimän halin. Stadinarska tarvitsee hyviä hienoja tukijoita!Keikaus kirjoitti:Stadinarska hallitsee! Etenkin se kirjoitus Camillalle oli jotenkin... suloinen.
Puolustukseeni on mennyt aikaa, mutta olen pinnalla vielä!
ja menen yön puulle! Olen, Keikaus hyvä, luvannut lyhentää juttujani.
Onni on hyvä Keikaus! PUSI !
Stadinarska
sentään kohtalaisesti tuettu lähimmäisenne![]()
Älä ihmeessä lyhennä. More is more.
Just niin! En kyl haluis yhtään kenenkään lähtevän tai vähentävän kirjottelua!Lilo kirjoitti:hei kyl tälle palstalle mahtuu
Tällä mä elän koko viikonlopun.Stadinarska kirjoitti: Sulla on ärsyttävä avatar! Mutta se on oma ongelmani! Heh
Kissa kiitoksella elää?ComeBack kirjoitti:Tällä mä elän koko viikonlopun.Stadinarska kirjoitti: Sulla on ärsyttävä avatar! Mutta se on oma ongelmani! Heh
Mä kiitän kovasti kun sympatiseeraat mua!Lilo kirjoitti:No ei sitä nyt aina kaikkea jaksa lukea, mut hei kyl tälle palstalle mahtuu. Ja ei kai sitä niinQ voi olla ainaskin vähän symppaamatta ahkeraa kirjoittajaa, joka jaksaa kiittää julkisesti kaikkia joilta saa ystävällisen sanan.
Vuorokaudet ympäriinsä??ninnithequeen kirjoitti:Eihän toi voi olla ku kännissä.
Gat/x4x?Bliss kirjoitti:Vuorokaudet ympäriinsä??ninnithequeen kirjoitti:Eihän toi voi olla ku kännissä.
No on niitä ennenkin nähty.Bliss kirjoitti:Vuorokaudet ympäriinsä??ninnithequeen kirjoitti:Eihän toi voi olla ku kännissä.
Mä tiedän missä sä olit töissä ennenninnithequeen kirjoitti:No on niitäkin nähty.Bliss kirjoitti:Vuorokaudet ympäriinsä??ninnithequeen kirjoitti:Eihän toi voi olla ku kännissä.
That was my point.Bliss kirjoitti:Mä tiedän missä sä olit töissä ennen
Tokihan, kun noin nätisti pyydäthuima kirjoitti:Leikitkö mun kanssa
Uuh, tätihän tekee suoria ehdotuksia.Bliss kirjoitti:Tokihan, kun noin nätisti pyydät