Emme niinBliss kirjoitti:Ette olisi voineet elää enää päivääkään ilman minua

Emme niinBliss kirjoitti:Ette olisi voineet elää enää päivääkään ilman minua
Pata kattilaa soimaa.Bliss kirjoitti:Ette olisi voineet elää enää päivääkään ilman minua
HYS!Bluntly kirjoitti:Pata kattilaa soimaa.Bliss kirjoitti:Ette olisi voineet elää enää päivääkään ilman minua
Elät siis menneisyydessä! Nykyaikana se ei käy. Niinpä laitan uuden ehdotuksen...sää kohtaat KUNINKAAN, siis Elviksen, noin vuonna 1958?ninnithequeen kirjoitti:Ei kun lobotomiaan.Stadinarska kirjoitti:Menetkö silloin Richard Geren kanssa kaljalle rautatientorin mäkkärille?ninnithequeen kirjoitti:Mä just tajusin että 365 päivän päästä pitäisi olla elämäni onnellisin päivä![]()
Pitäiskö hankkia aamukampa...
Emme todellakaanninnithequeen kirjoitti:Emme niinBliss kirjoitti:Ette olisi voineet elää enää päivääkään ilman minua
RolloTomasi kirjoitti:Emme todellakaanninnithequeen kirjoitti:Emme niinBliss kirjoitti:Ette olisi voineet elää enää päivääkään ilman minua
Ei kun itse et näköjään pitkään taukoa pystynyt pitämään, tervetuloa takaisin.Bliss kirjoitti:Ette olisi voineet elää enää päivääkään ilman minua
Jollainhan se urpo viestimäärä on nollattava...Mulli75 kirjoitti:Ei kun itse et näköjään pitkään taukoa pystynyt pitämään, tervetuloa takaisin.Bliss kirjoitti:Ette olisi voineet elää enää päivääkään ilman minua
Mitä urpoa siinä on ?Bliss kirjoitti:Jollainhan se urpo viestimäärä on nollattava...Mulli75 kirjoitti:Ei kun itse et näköjään pitkään taukoa pystynyt pitämään, tervetuloa takaisin.Bliss kirjoitti:Ette olisi voineet elää enää päivääkään ilman minua
Muutama tuhat viestiä, joissa ei ole tullut sanottua sitten yhtään mitään.Mulli75 kirjoitti:Mitä urpoa siinä on ?Bliss kirjoitti:Jollainhan se urpo viestimäärä on nollattava...
Lukujahan ne vaan on. Pidin itsekin taukoa syksyllä mutten poistanut käyttäjätunnustani.
Just meinasin sanoaBliss kirjoitti:Muutama tuhat viestiä, joissa ei ole tullut sanottua sitten yhtään mitään.Mulli75 kirjoitti:Mitä urpoa siinä on ?Bliss kirjoitti:Jollainhan se urpo viestimäärä on nollattava...
Lukujahan ne vaan on. Pidin itsekin taukoa syksyllä mutten poistanut käyttäjätunnustani.
Tosin olen näköjään ihan samalla tiellä tälläkin kerralla.