Ootkohan sä törmänny mun entiseen ahdistelijaan......sipsi kirjoitti:se alko tekstailee jotain, että "lähtisinkö mä sen kanssa juomaan vaniljateetä tai MUUMILIMPPARIA".

Ootkohan sä törmänny mun entiseen ahdistelijaan......sipsi kirjoitti:se alko tekstailee jotain, että "lähtisinkö mä sen kanssa juomaan vaniljateetä tai MUUMILIMPPARIA".
Ehkä sillä on mielikuva että sä voisit olla helppo?sipsi kirjoitti:asentanu yhen kundin numeron
....
Ei ketään voi kiinnostaa noin paljon alkoholiongelmainen ja liikaa höpöttävä nainen
Ehkä sillä oli mielikuva että sä olisit voinut olla helppo?sipsi kirjoitti: Yks toinen kundi
...
seurustelee viimeisimmän lapsensa äidin kanssa.
....
mitä vi**a se sitten mua yritti pussailla?
Joo, onhan se tietysti mahdollista..mut sit on kyllä kundiraukka ihan väärässä, mä oon kaikkea muuta ku helppo. (Hahaa! Tarkotettiin kyllä vissiin "helpolla" vähän eri asioita..)huima kirjoitti:Ehkä sillä on mielikuva että sä voisit olla helppo?sipsi kirjoitti:asentanu yhen kundin numeron
....
Ei ketään voi kiinnostaa noin paljon alkoholiongelmainen ja liikaa höpöttävä nainen
Musta kyllä tuntuu, että miesten putkiaivot tulkitsee ton seksistä puhumiseksi ja kutsuksi lakanoiden väliin "hedelmöittämään". Juu nou, tarve levittää siementään mahdollisimman laajalle jne.sipsi kirjoitti:Puhuinhan kumminkin vauvoista ja siitä että olisin jo pikkuhiljaa valmis perustamaan perheen.
No nyt mä en ihmettele että styylausrintamalla on hiljasta.sipsi kirjoitti:Enkä mä toisaalta usko, että mä annoin itsestäni ihan hirvittävän "helppoa" vaikutelmaa. Puhuinhan kumminkin vauvoista ja siitä että olisin jo pikkuhiljaa valmis perustamaan perheen.
Mitä on astrofysiikka?huima kirjoitti:
Ei niitä motiiveja mistään astrofysiikasta tarvitse lähteä miettimään.
No joo, tää on kyllä totta. Ne saattaa ihan oikeesti luulla, että yritän "tarjota" seksiä tai tehdä itsestäni kiinnostavampaa kuin olenkaan, jos puhun vauvakuumeesta. Ois vaan niin paljon helpompaa, jos kaikki puhuis aina suoraan kaiken, mitä tarkottaa.. *huokaus*Lolita kirjoitti:Musta kyllä tuntuu, että miesten putkiaivot tulkitsee ton seksistä puhumiseksi ja kutsuksi lakanoiden väliin "hedelmöittämään". Juu nou, tarve levittää siementään mahdollisimman laajalle jne.sipsi kirjoitti:Puhuinhan kumminkin vauvoista ja siitä että olisin jo pikkuhiljaa valmis perustamaan perheen.
Tällä logiikalla Gattacan aivot ovat sitten mallia, labyrintti ilman aukkoa.Lolita kirjoitti: Musta kyllä tuntuu, että miesten putkiaivot tulkitsee ton seksistä puhumiseksi ja kutsuksi lakanoiden väliin "hedelmöittämään".
Uuh, munkin on pakko ostaa se Pamela Des Barresin kirja. Hitto, että se nainen on vielä kaunis 58-veenä. Hyllyssä odottaa lisäksi Sharon Osbournen elämäkerta Täysillä ja Kate Bushin elämäkerta.Lolita kirjoitti:Mä haluun jo kotiin! Päätä särkee ja työt on tehty. Ehkä mä jaksan joku päivä taas tehdä pidempään töitä, että noi miinustunnit vähenis. Keskustan kautta kotiin siis, kirjakaupassa odottaa noutoaan bändärikirja ja postissa joku romaani.
Indeed.ninnithequeen kirjoitti:No nyt mä en ihmettele että styylausrintamalla on hiljasta.sipsi kirjoitti:Enkä mä toisaalta usko, että mä annoin itsestäni ihan hirvittävän "helppoa" vaikutelmaa. Puhuinhan kumminkin vauvoista ja siitä että olisin jo pikkuhiljaa valmis perustamaan perheen.
Tommoset puheet pelottaa miehen ku miehen.
Paitsi ne jotka haluu vaan kaataa petiin ja sitten vasta juosta karkuun.
KylläBliss kirjoitti:Can You see Jesus....?
Toihan on jpg. Alkuperäinen kuva on animoitu gif, johon toi shopattu jeesus ilmestyy.Bliss kirjoitti:Can You see Jesus....?
Nyt tipuin.SikaMika kirjoitti: "me halutaan elämältä ihan eri asioita, soitellaan".