Iguanan lihaburrito, ja jälkkäriksi saman paikan fetaburrito.
Ja heti.
Mä komppaan nyt tätä.Elppis kirjoitti:mozzarellatikkuja, sipulirenkaita, kanankoipia, ranskalaisia, juustotäytettyjä jalapenoja...
Aika yllättävää! Voisit laittaa vaikka tuon kahvin kuvaukseen. Kofeinisti.syttiK kirjoitti:Kahvia.
Hei mä oon vähentäny!!Clay kirjoitti:Aika yllättävää! Voisit laittaa vaikka tuon kahvin kuvaukseen. Kofeinisti.syttiK kirjoitti:Kahvia.
Molempi parempi. Jotenki tuntuu kahviki vaikuttavan paremmin kahden päivän kevyen sivumyötäisen jälkeen.syttiK kirjoitti:Hei mä oon vähentäny!!Clay kirjoitti:Aika yllättävää! Voisit laittaa vaikka tuon kahvin kuvaukseen. Kofeinisti.syttiK kirjoitti:Kahvia.No, paree kofeinisti ku alkoholistinisti.
Nuuh!Clay kirjoitti: Molempi parempi. Jotenki tuntuu kahviki vaikuttavan paremmin kahden päivän kevyen sivumyötäisen jälkeen.
Mistä kiimakaupungin tytöllä voi olla puutetta?syttiK kirjoitti:Mä tartten iha jotain muuta ku syötävää.
Täl hetkel voi olla vaikka mistä. No, ei saa valittaa, näit just tälläsii hetkiä tulee niin harvoin.RAM13 kirjoitti:Mistä kiimakaupungin tytöllä voi olla puutetta?syttiK kirjoitti:Mä tartten iha jotain muuta ku syötävää.
Mun tekee mieli nakkikeittoa.mustaenkeli kirjoitti:Heti heräämisestä asti kauhia himotus. Paistettuja nakkeja!
huima kirjoitti:Vitut.
Toi Maraboun Daim on saatanasta.
Menee puoli levyä eikä huomaakaan.
Saatanasta! ( Antakaa lisää )
MULLA lyö yhteen teoria ja käytäntö eli tekee mieli paksua klimppistä mustaherukkakiisseliä ja sitä on jääkaapissa! Ja kylmää maitoa Stadin suuresta kaupasta suoraan lehmuliinista!Rouva Pupu kirjoitti:Mulla on sama ongelma kuin Huimalla Daim suklaan kanssa.