Niba on pussannu Mylwinin kaljua ja sille on lopetettu tarjoilu Trickshåtissa. Isohaara on syöny tulitikkuja. Meijän lonkerot jäi baariin. Mä muuten haen ne matkalla kotiin

Juhani kirjoitti:Mun ei pitänyt enää harrastaa tätä palstaa, mutta tullaan nyt ainakin sen verran käymään että saadaan tämä viesti läpi (yritin mustanikkiä mutta se ei toimi enää? onks se lakkautettu). Kiitoksia Oivan seuralaisille! Oli ihan mukava nähdä muutamia teistä pitkästä aikaa ja keskustelu Annin ja Mylwinin kanssa oli oikein rattoisaaVahinko että Loose oli kiinni, mutta ehkä toisella kertaa? En siis aio täällä muuten harrastaa, mutta nyt voi ainakin lähettää yv:tä jos tulee hinku.
Ai nyt selvis miks sulle loppu tarjoilu?Niba kirjoitti:Ann pahalainen jakoi nappeja, oikeen viimesen päälle deelari.
Huomasko kukaan trickshotissa keittiön puolella 3 pientä työläistä joita vanhempi "ilkeä" kiinalainen mieshenkilö kävi vahtimassa kivettynein kasvoin?ninnithequeen kirjoitti:Ai nyt selvis miks sulle loppu tarjoilu?Niba kirjoitti:Ann pahalainen jakoi nappeja, oikeen viimesen päälle deelari.
Ne lonkerot jäi muuten hakematta.
Dumis! Saat hakee, ne on siel tiskin takana. Kossupullo juotiin vessassa.
T. amatöörit
Wai että sun kaksi lonkeroa pitäs hakea, kun unohdit ne sinne kossua juodessasi wessassa. Taitaa vähän hiljasempaa pidellä.ninnithequeen kirjoitti: Ne lonkerot jäi muuten hakematta.
T. amatöörit
Ei ne mun oo.Dumari kirjoitti:Wai että sun kaksi lonkeroa pitäs hakea, kun unohdit ne sinne kossua juodessasi wessassa. Taitaa vähän hiljasempaa pidellä.ninnithequeen kirjoitti: Ne lonkerot jäi muuten hakematta.
T. amatöörit
Oikeesti, silleen aikuisten oikeesti, ne on mun, mut en klonkusta niin välitä(ekerniapommi), jäivät tyttöjen poveen lähtiessä retkelle reippaalle.. sille tytölle tiskin takana vois antaa toisen et vähän raitistuisi kitinä?ninnithequeen kirjoitti:Ei ne mun oo.Dumari kirjoitti:Wai että sun kaksi lonkeroa pitäs hakea, kun unohdit ne sinne kossua juodessasi wessassa. Taitaa vähän hiljasempaa pidellä.ninnithequeen kirjoitti: Ne lonkerot jäi muuten hakematta.
T. amatöörit
Ja mitään en myönnä.
NII NIPA! Onko sulla Niba-Suomi sanakirjaa hyllyssäsi.Eiks sellaisesta oo ollunna täällä puhetta. Olisi varmaan bestselleri! MÄÄ tunnen itseni niin tyhmäksi joskus?Niba kirjoitti: Oikeesti, silleen aikuisten oikeesti, ne on mun, mut en klonkusta niin välitä(ekerniapommi), jäivät tyttöjen poveen lähtiessä retkelle reippaalle.. sille tytölle tiskin takana vois antaa toisen et vähän raitistuisi kitinä?
Älä sinä muru puhu isosta perseestä mitään
Ai tässä on hän, rouva Pliss, hyvää huomenta!Bliss kirjoitti:Älä sinä muru puhu isosta perseestä mitään
Ei tapahtunut mtn jännää,mitä nyt nipsu ja mä tönittiin Oivassa toisiammeLolita kirjoitti:Olen pettynyt, en ole vieläkään saanut kattavaa raporttia pikkujoulujen tapahtumista. Kuka oli alasti kenenkin kanssa ja lipsahtiko jotain johonkin ja mitä kännimokailuja tapahtui? Kai te nyt jotain jännää saitte aikaiseksi vaikken mä ollutkaan tanssimassa pöydällä?
Puhu vain omasta puolestasi!sipsi kirjoitti:Kuulepas nyt Enttu, ei ole aikuisten oikeasti mitään hävettävää. Basic-settiä.
Ja Lolita..kyl sun ois melkein pitäny olla pöydillä tanssimassa. Me ei ehkä sit uskallettu ilman sua.
Tarkemmin ajatellen kukaan ei mokannut yhtään mitään. Olemme tylsiä, mutta juoppoja.