Mitä sinulla on päälläsi juuri nyt?
Re: Mitä sinulla on päälläsi juuri nyt?
Siis mikä tämän ketjun tarkoitus niinku on? Eiks ihmiset tiedä mitä on päällä ennen kuin sen kirjoittaa nettiin, vai lukeeko joku muka oikeasti muiden puketumista? Voiko typerämpää ketjua ollakkaan?
-
- Kitinän uhri
Uuh! Vien paidan päältäsi!Elukka kirjoitti:"Oikeus olla susi" -T-paita

Itellä päällä vain pitkä tummanturkoosi neule ja neljän päivän ryyppyreissulta haisevat tummat farkut ja hajonneet maiharit.
Viimeksi muokannut Razormaid, 20.11.2006 14:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Ajankulua ystäväiseni, ajankulua.SingleMalt kirjoitti:Siis mikä tämän ketjun tarkoitus niinku on? Eiks ihmiset tiedä mitä on päällä ennen kuin sen kirjoittaa nettiin, vai lukeeko joku muka oikeasti muiden puketumista? Voiko typerämpää ketjua ollakkaan?
Käytän eiolepakkolukea-kortin.
Voisikohan Aasi rakentaa "This thread sucks" -napin?ninnithequeen kirjoitti:Käytän eiolepakkolukea-kortin.
Älä suotta varasta, vaan varaa toki omasi!Razormaid kirjoitti:Uuh! Vien paidan päältäsi!Elukka kirjoitti:"Oikeus olla susi" -T-paitaTahdon tommosen!
-
- Kitisijä
MINÄKIN joskus kirjoitan mielipuolisen piteeni eli:ninnithequeen kirjoitti:Ajankulua ystäväiseni, ajankulua.SingleMalt kirjoitti:Siis mikä tämän ketjun tarkoitus niinku on? Eiks ihmiset tiedä mitä on päällä ennen kuin sen kirjoittaa nettiin, vai lukeeko joku muka oikeasti muiden puketumista? Voiko typerämpää ketjua ollakkaan?
Käytän eiolepakkolukea-kortin.
Puen aina mielessäni ihmisen kun hän kertoo mitä päällään ja näen heti joko tyylikkään tai tyylittömän. Lue seksikkään ja seksittömän koska olen mies.
Kylä se säväyttää, että Ninnillä on viininpunaiset alusvaatteet. Ja kevyt poolo sen päällä! Mutta se, että hänellä on 5 sormusta, se on edelleenkin liioittelua. Olen aika varma, että niitä on kolme. 2 huonointa miestä on laitettu piirongin laatikkoon!
Stadinarska
maksimi rivimäärä?
Ja sitten asu:
Sammarit, sammakonvihreät
Punainen farkkupaita
Kaulaketju
Jonkinlaiset alusvaatteet, eivät ole kiinnostavia
Sisältäni olen pukeutunut ihoon ja luihin jotta veri ja sisäelimet ovat paikallaan.

Stadinturska
nisäkäs
Mulla on päälläni mustat alusvaatteet, uudet farkut, tummansininen toppi, musta paita ja Vaolalta "perityt" viininpunaiset korkeakorkoiset saappaat.
-
- Kitisijä
feliformia kirjoitti:Mulla on päälläni mustat alusvaatteet, uudet farkut, tummansininen toppi, musta paita ja Vaolalta "perityt" viininpunaiset korkeakorkoiset saappaat.

Huh.
Stadinarska
-
- Kitisijä
Siniset pikkarit ja iso KOFFin T-paita, punainen tietty.
Oikein hyvä siivous asuste.
Oikein hyvä siivous asuste.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
-
- Kitinän uhri
Punainen pyyhe ja vaahtomainen hiusväri.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
-
- Kitisijä
Farkut, sukat ja toppi. Pirun kylmä.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
-
- Kitisijä
Jos oot ulkona, laita HAI-saappaat jalkaan. Oranssit ovat aivan upeat!syttiK kirjoitti:Farkut, sukat ja toppi. Pirun kylmä.
Mulla on sammarit, haalistunut punainen farkkupaita ja sukat, ja jotain näitten alla joka nyt ei järin kiinnostavaa ole. Kello ja kaulaketjukin on ja...sitten oma iho, joka on normaalin värinen. Ja nyt ei saa haukkua rasistiksi. Suomeen vielä normaalin värinen.
-
- Kitisijä
Mustat college-housut.
Keltanen iso T-paita.
Ei muuta raportoitavaa.
No, korut toki ok kans...
Keltanen iso T-paita.
Ei muuta raportoitavaa.
No, korut toki ok kans...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
Kauhua (=sukat ja sandaalit), tummat farkut (stretchiä) ja punanen neule.
-
- Kitisijä
EN PALJASTA KOSKA MULLA ON LIIKAA PALJASTA.
Stadinarska
osittain luonnonasussa

Stadinarska
osittain luonnonasussa
oliivinvihreää T-paidan ja maastokuviohousujen muodossa
-
- Kitisijä
Pilasinkin tämän keskustelun juonen..
tyyliin Hs
sukat tummansiniset a'la 5€
alkkarit mustat sloggi-tangat a'la 8.90€
T-paita musta leopardilla, lahja
Housut tummat sekoitekangasta 5%elastan, 20€
Petrifan mikrokuitupaita sininen, 75€
Ecco-gore-tex kengät 90€
-------------------------
kokonaisuus 198,90€
yleisilme, tummanpuhuva ja painostava..

sukat tummansiniset a'la 5€
alkkarit mustat sloggi-tangat a'la 8.90€
T-paita musta leopardilla, lahja
Housut tummat sekoitekangasta 5%elastan, 20€
Petrifan mikrokuitupaita sininen, 75€
Ecco-gore-tex kengät 90€
-------------------------
kokonaisuus 198,90€
yleisilme, tummanpuhuva ja painostava..

Pyyhin Netikettiin..
Viininpunaiset alusvaatteet, siniset hippifarkut, mutsin vanha 70-luvun pooloneule: himmeä oranssi-valkoinen, harmaat villasukat, puuhelmet kaulassa, 5 kpl sormuksia sormessa.
Oon ihan hippi nyt.
Oon ihan hippi nyt.
Levis 555 farkut, H&M:n punainen t-paita (ajalta, jolloin ko. vaatteet piti vielä ostaa Ruåtsista), vaaleanpunaiset sukat, viininpunaiset alusvaatteet (Ninni, samis!!).
Farkut ja t-paita semmoset, joita olen yrittänyt kuluttaa puhki, jotta voisin hyvällä omallatunnolla paiskata ne roskiin, mutta kun ei...
Farkut ja t-paita semmoset, joita olen yrittänyt kuluttaa puhki, jotta voisin hyvällä omallatunnolla paiskata ne roskiin, mutta kun ei...

Yöpaita, jossa lukee se sama Sweet Home. Täynnä reikiä, ikivanha. Ja vielä väärinpäin 

Ja sitten kehtaat vielä motkottaa miehen reikäisestä koff paidasta :pninnithequeen kirjoitti:Yöpaita, jossa lukee se sama Sweet Home. Täynnä reikiä, ikivanha. Ja vielä väärinpäin
Valkoiset housut ja vaaleanpunainen toppi. Punaiset alusvaatteet.
Uh, håtness!ninnithequeen kirjoitti:Yöpaita, jossa lukee se sama Sweet Home. Täynnä reikiä, ikivanha. Ja vielä väärinpäin

Joo, mä oon yyberhåt.Elukka kirjoitti:Uh, håtness!ninnithequeen kirjoitti:Yöpaita, jossa lukee se sama Sweet Home. Täynnä reikiä, ikivanha. Ja vielä väärinpäin