MITEN SE SUN KIRKASVALOLAMPPU vaikuttaa? Mistä tiedät että se auttaa? Mäkin kokeilin ja olen ihan sama Stadinarska kuin ennenkin. Mä oon ehkä kummallinen kun tykkäänkin pimeydestä, mut silti tykkään valosta enemmän. Mut mikään ei oo upeampaa kuin pimeällä myrskyävä meri. Kun itse on rannalla nimittäin!Keikaus kirjoitti: No sullahan on hyvä liikunta-annos jo noissa työmatkoissa.
Äh, turha pelätä jotain uuden polven masennuslääkkeitä, jos ne helpottaa elämää. Tietenkin jos ilman selviää, niin kiva.
Nuo kirkasvalolamput ovat sellaista satasen luokkaa. Se on kyllä sellainen investointi, joka kannattaa. Itse en oikein tiedä, miten tulisin enää toimeen. Joulun jälkeenhän niitä saattaisi olla pienellä alennuksella myynnissä tai sitten niitä voisi yrittää katsoa jostain huuto.netistä halvemmalla.
Kyllä sä noille ajatuksillesi jotain voit. Voit suhtautua niihin esim. niin, että ne ovat vain ajatuksia, eivät sen kummempaa tai sitten sanoa itsellesi hiljaa tai ääneen STOP ja ajatella jotain korvaavaa, mukavampaa tilalla.
Mä mietin, että voiskohan sulla olla keskittymishäiriö tai vastaava, kun sä olet joskus aikaisemmin maininnut epäileväsi jotain sen suuntaista. Mullahan on ja se on pahimmillaan juuri ennen kuukautisia. Ärsyttää, laiskottaa, ei tahdo saada mitään aikaan, addiktioherkkyys on huipussaan ja sitä rataa.
Voisitko Keikku olla passiivinen jääkiekkopelissä ja hyviä geenejä on kaukalossa?
Ja etsipä äskeisestä kertomuksesta valhe Keikku!
Vastaus pienellä:
Monikin asia on upeampaa kuin tuo pimeällä myrskyävä meri