Jossain vaiheessa, kunhan saan vielä hieman lisää järjesteltyä..ninnithequeen kirjoitti:*lääh*
Ota kuvia, pliis.
*legot maton alle*
Jossain vaiheessa, kunhan saan vielä hieman lisää järjesteltyä..ninnithequeen kirjoitti:*lääh*
Ota kuvia, pliis.
Aika upeaa! Olohuoneen seinä on ihan mahtavan värinen, itse en kyllä uskaltaisi noin rohkeaa väliä valkata :) Mulla on vielä suunnitteluvaiheessa (pian vuoden ollut!) tuon makuuhuoneen uudelleentapetointi, haaveilen jostain aika vahvasta punaisesta sävystä. Toisaalta saattaisi tehdä tilasta jo vähän liiankin punaisen, kun vuodevaatteet, verhot ja matotkin ovat viinin- tai tummanpunaisia. Ehdin luultavasti muuttamaan täältä pois ennen kuin saan sitä remppaa aikaiseksi :D
Kiits. Räväkkäät värit tekee tilasta vähän elävämmän. Mutta jotain rajaa silti..Xiberia kirjoitti: Aika upeaa! Olohuoneen seinä on ihan mahtavan värinen, itse en kyllä uskaltaisi noin rohkeaa väliä valkataMulla on vielä suunnitteluvaiheessa (pian vuoden ollut!) tuon makuuhuoneen uudelleentapetointi, haaveilen jostain aika vahvasta punaisesta sävystä. Toisaalta saattaisi tehdä tilasta jo vähän liiankin punaisen, kun vuodevaatteet, verhot ja matotkin ovat viinin- tai tummanpunaisia.
No tota violettiakin harkitsin, mutta pelottaa, että menisi liian pelottavan väriseksi :D Viime kämpässä oli nimenomaan sellaiset kullankeltaiset/oranssit tapetit samalla viininpunaisella sisustuksella, oli kyllä tosi kivan näköinen! Maalaaminenkin oli mielessä, ja olisi varmaan tällaiselle tapetointineitsyelle helpompi (?) vaihtoehto, tosin seinissä on aika paljon sitten tasoiteltavaa. Maalaten saisi seinään laitettua tietysti kaikkia hienoja sabluunakuvia tai muuta vastaavaa! *haaveilee*Quarter kirjoitti:Varo sitä liikaa punaista... kokeile värilastuilla jotain hyvää oranssia tai keltaista. Ei violettikaan välttis huono... tai joku hyvä ruskea. Suosittelisin kyllä maalia tapetin sijasta... Helpompaa ja kuvioteloilla saa kaikkee vänkää jälkeä. Näissä omissa maalauksissa meni kaks päivää. Eli nopee homma kun vaan käy töihi.
Suosittelen maaliaXiberia kirjoitti:Maalaaminenkin oli mielessä, ja olisi varmaan tällaiselle tapetointineitsyelle helpompi (?) vaihtoehto, tosin seinissä on aika paljon sitten tasoiteltavaa. Maalaten saisi seinään laitettua tietysti kaikkia hienoja sabluunakuvia tai muuta vastaavaa! *haaveilee*
Nimenomaan niitä ruuvinreikiä. Kittiäkin löytyy jo omasta takaa, ja maalit saisi vuokranantajan laskuun, enää puuttuu vaan motivaatio!Quarter kirjoitti:Suosittelen maalia :) tapetit on vähän out... Mitäs tasoiteltavaa sulla on? Poraillu reikiä? Vähä kittiä, lasta ja hiekkapaperia. Ei sekään vaikeeta o. Käyt RTV:llä tms kyselee vähä vinkkejä. Ja violetinkin sävyjä on vaiks kuinka. Käy hakee niitä värilastuja.Xiberia kirjoitti:Maalaaminenkin oli mielessä, ja olisi varmaan tällaiselle tapetointineitsyelle helpompi (?) vaihtoehto, tosin seinissä on aika paljon sitten tasoiteltavaa. Maalaten saisi seinään laitettua tietysti kaikkia hienoja sabluunakuvia tai muuta vastaavaa! *haaveilee*
Laeska!Xiberia kirjoitti:Nimenomaan niitä ruuvinreikiä. Kittiäkin löytyy jo omasta takaa, ja maalit saisi vuokranantajan laskuun, enää puuttuu vaan motivaatio!
Hei, ite tollaiset täytyy tehdä, niin voi syyttää vaan itseään, jos sattuu joku katastrofi :DQuarter kirjoitti:Laeska! :D Alat hommiin vaa. Tai si delegoit homman jollekki miesystävälles ja annat pirusti ohjeita vaa. ;)Xiberia kirjoitti:Nimenomaan niitä ruuvinreikiä. Kittiäkin löytyy jo omasta takaa, ja maalit saisi vuokranantajan laskuun, enää puuttuu vaan motivaatio!
IIK! Hanki helmalakana!
*reps* kaiken sä kanssa huomaat.Camilla kirjoitti: IIK! Hanki helmalakana!
Kanadantuijaa nuo jotkut suosittelee.Camilla kirjoitti:Mikäköhän olis semmonen helppo ja nopeasti kasvava puska-aita tai vastaava?
Hyvät ne osafi kirjoitti:Huh helkutti, jopas olet oudot värit valinnut.
Emmää ku toi punkka lentää mäkeen aika pian ja si tulee ihan puurunkonen johka joustinpatjat..Camilla kirjoitti:IIK! Hanki helmalakana!
Uskallat! Kuulostaa hienolta!Suvinen kirjoitti:Uskallanko tilata purppuranvärisen helmalakanan uuteen jenkkisänkyyn? Ajattelin siihen valkoista päiväpeittoa ja jotain värillisiä koristetyynyjä.
Olin jo tilaamassa.... mutta katkaisin homman kesken hoksattuani, että toimitus- ja laskutuskulut yht. 46,-euroa!Lolita kirjoitti:Tässä vois olla mulle sopiva hylly. Tylsä, mutta iso, joten ainakin kaikki kirjat ja leffat mahtuu. Hinta onkin sitten aika suolainen, vaikka mainostavatkin Lundiaa edullisempia hintoja.
Ja linkki: http://www.puuhyllyt.fi/kauppa/product_ ... .php?p=129
meillä on makuuhuoneen seinä edellisen omistajan jäljiltä sellanen tummahkon violetti/lila (?) ja koska itse tykkään väristä (vaikken ihan seinän sävystä) jätettiin se niin..Suvinen kirjoitti:Uskallanko tilata purppuranvärisen helmalakanan uuteen jenkkisänkyyn? Ajattelin siihen valkoista päiväpeittoa ja jotain värillisiä koristetyynyjä.
And that's where the magic is definitely not happening..Quarter kirjoitti: Makkari
Tackpix kirjoitti:nii ja pakko mainita et aivan UPEEN värinen olohuoneen seinä!
If you only knew..... Ja etpä ollu kutsua saamassakaan.Ann kirjoitti:And that's where the magic is definitely not happening..
Niin mullakin! Aluksi karsastin sitä, mutta nyt se näyttää jo hyvältä yhdistettynä valkoisiin listoihin, hyllyihin ja vaaleaan puulattiaan.pix kirjoitti: meillä on makuuhuoneen seinä edellisen omistajan jäljiltä sellanen tummahkon violetti/lila (?) ja koska itse tykkään väristä (vaikken ihan seinän sävystä) jätettiin se niin..
HEI!Camilla kirjoitti:. Nyt ongelmana on löytää n.60 senttisiä baarituoleja keittiöön. Pitäisi olla joko punertavaa puuta,
Olen niin kateellinen tuosta tiiliseinästä...Camilla kirjoitti:Toinen ongelma on olkkari. Yksi seinä on punaista tiiltä, lattia vaaleaa puuta, kalusteet koivua, tuoleissa valkoiset huput ja sohva ruskeaa samettia. Haluisin maalata loputkin seinät, mutta en keksi mitään väriä mikä sopisi tiiliseinään?
Joo, niitä yhden käden ihmeitä.Quarter kirjoitti:If you only knew.....Ann kirjoitti:And that's where the magic is definitely not happening..
Mitä mä siten tällä kaikella vaseliinilla teen?Quarter kirjoitti:Ja etpä ollu kutsua saamassakaan.
Loput kaksi seinää on valkoisia ja sohvan yläpuolella on koko seinän peittävä ruskeasävyinen maisemataulu. Olisko jollain kokemusta niistä Tikkurilan värilastuista vai mitä ovatkaan? Äärimmäisen epätaiteellisena ihmisenä en kyllä paljaalla kädellä lähtis mitään kuvioita sommittelemaan, mutta hyvä idea! Retro-ohjelmassa oli seinään tehty semmonen sairaan hieno puu, mutta tarttisin kyllä jonkun sabluunan sitä varten. Mun kaverilla oli joskus koko seinän peittävä New York-maisematapetti ja sekin oli kyllä aika makea.. mutta ehkä johonkin toiseen huoneeseen.Quarter kirjoitti:Olen niin kateellinen tuosta tiiliseinästä...Minkä värisiä loput seinät ovat? Miksi maalata koko seinä? Maalaa vaikka joku muoto esim sohvan ruskealla seinään. Pallo tai neliö tai leveä palkki lattiasta kattoon. Jos lattia on vaalea niin tee kontrastia tummemmalla värillä. Sommittele tauluja jne. Jätä loput seinät joksikin neutraaliksi ettei tule liikaa kaikkea. Tai esim toiselle seinälle iso kuvio ja vastakkaiselle pieni samanlainen. Tai toinen seinä kokonaan yhdellä värillä ja vastakkaiselle joku pienempi kuvio samalla värillä. Käy RTV:llä kyselemässä ja juttelemassa. Ne auttaa