No nythän ON perjantaisipsi kirjoitti: Hei, nyt ihan oikeesti. MIKSI vitussa piti taas dokaa keskellä viikkoa?! MIKSI?

No nythän ON perjantaisipsi kirjoitti: Hei, nyt ihan oikeesti. MIKSI vitussa piti taas dokaa keskellä viikkoa?! MIKSI?
Juustosnackseja lukuunottamatta tuntuisi juuri nyt loistavalta idealta.-Superior- kirjoitti:Taidanpas ostaa pari pussia juustosnackseja ja olla illan visusti peiton alla.
Te olette hulluja naiset.Razormaid kirjoitti:No nythän ON perjantaisipsi kirjoitti: Hei, nyt ihan oikeesti. MIKSI vitussa piti taas dokaa keskellä viikkoa?! MIKSI?Lähetään uusiksi?!?
Onnitteluni!cardic kirjoitti:nuha
Daa, siis daa, niinku joo, kyllä eli daa..ninnithequeen kirjoitti:Te olette hulluja naiset.
ninnithequeen kirjoitti:Te olette hulluja naiset.Razormaid kirjoitti:No nythän ON perjantaisipsi kirjoitti: Hei, nyt ihan oikeesti. MIKSI vitussa piti taas dokaa keskellä viikkoa?! MIKSI?Lähetään uusiksi?!?
Ei!!!!11 Oisit lähteny sillon ku oli tarjoisuusNiba kirjoitti:Lähettekö lutkat räkälään?ninnithequeen kirjoitti:Te olette hulluja naiset.Razormaid kirjoitti: No nythän ON perjantaiLähetään uusiksi?!?
Ei kai se unohtanut. Mutta en onnitellut. ONNEA siisElppis kirjoitti:Kiitos muuten kaikille onnitteluista, joskin onnittelitte varmaankin väärän asian vuoksi. Kiitos myös Ninnille, joka unohti maanantaina (pyynnöstä) mainita asiasta täällä
kuse sukkaanElppis kirjoitti:Hei apua!! En mä ole raskaana, vaan rengastettu!![]()
Eli ne isommat pippalot on sitten alkusyksystä. Hirmuinen rumba päällä jo nyt, pitää näköjään suurimmat asiat hoitaa heti, puuh!
"Lomalta" palattu, palkka tuli tilille, joten ensi viikko pitää hääriä jouluostoksilla *oksennus*
Kiitos muuten kaikille onnitteluista, joskin onnittelitte varmaankin väärän asian vuoksi. Kiitos myös Ninnille, joka unohti maanantaina (pyynnöstä) mainita asiasta täällä
Congrats!Elppis kirjoitti: rengastettu
*psssssssssssssss*cardic kirjoitti:
kuse sukkaan
Hei pissis! Ekax vielä kerran onnittelut, ja jos ootte huudeilla, niin poiketkaa kylään tai lähipaariinElppis kirjoitti:*psssssssssssssss*
Sen viestisi jälkeen ihmettelinkin, että mistä nää ihmiset sen raskauden oikein keksi. Mutta onnea vielä!Elppis kirjoitti:Hei apua!! En mä ole raskaana, vaan rengastettu!![]()
Kirkkaista tulee paremmat krapulat ku tollasista vajaasti käyneistä sokeriliemistä, mihin on lisätty vähän limpparitiivistettä.sipsi kirjoitti:Vi**u, että oon hajalla. Miten Greyn Anatomian Meredith pysty tehä töitä tequilanjuomisen jälkeen, ku mulle toi siiderikin tuntuu olevan liikaa?
Ooh, kiitos. Se oma vietiin synnytyksessä niin kovalla kiireellä pois näkyvistä, etten kerinnyt kuin vilkaista. No nyt saa tuijotella.Clay kirjoitti:
Ja itse päivän aiheeseen: Saanko esitellä istukan
Rakastan myrskyjä, siis silloin kun saa itse olla niiltä turvasta. Katseltiin illalla pitkään taivasta, kun pilvet liikkuivat ihan hurjaa vauhtia. Alkoi melkein huimaamaan, kun ajatteli, että jos maa pyörisikin sitä vauhtia kuin miltä vaikutti...nowaysis kirjoitti:Myrskyt on kivoja.