ninnithequeen kirjoitti: Rankka vitun päivä muutenki jo valmiiiiks. Puuh.

ninnithequeen kirjoitti: Rankka vitun päivä muutenki jo valmiiiiks. Puuh.
Mä olen tuollaisissa tilanteissa sanonut suoraan, että nyt on vähän sellainen päivä että parempi ettet tule. Parempi kaikille osapuolille.ninnithequeen kirjoitti:Puuh.
No mä pesin noi lattiat jo.bedlam kirjoitti:Mä olen tuollaisissa tilanteissa sanonut suoraan, että nyt on vähän sellainen päivä että parempi ettet tule. Parempi kaikille osapuolille.ninnithequeen kirjoitti:Puuh.
Hm.. Mä olisin jossain elämän vaiheessa saattanut lykätä tuommoselle sekä lahjat että paperit syliin, sanonu, että "Paketoikaa v*ttu ite" ja lähtenyt nukkumaan...ninnithequeen kirjoitti:EN KESTÄ! *paketoi*
Vois olla kun vaan toimis.slam kirjoitti:Pelien peli...feliformia kirjoitti: Ihq peli
..
- Kaikki muuten jees, mutta vatsa huutaa armoa? ai vittu, paskana.
Internet Explorer ei voi näyttää WWW-sivua
Voi vittu.Lolita kirjoitti:Nukuttaa, mutta pesukone ei vaan lopeta pyykkien pyörittämistä. Mulla on ihan ninnimäinen olo, kun pyykkään iltakaudet, mutta pyykkääminen on kivaa. .....yö yksin omassa sängyssä vain kissat seurana.
Kyllä tuo mulla toimii Explorerilla ja Firefoxilla.Jyrki73 kirjoitti:Vois olla kun vaan toimis.slam kirjoitti:Pelien peli...feliformia kirjoitti: Ihq peli
..
- Kaikki muuten jees, mutta vatsa huutaa armoa? ai vittu, paskana.
Internet Explorer ei voi näyttää WWW-sivua
No murunen, se oli vaan yksi yö. Tänään pääsen halailemaan ja pussailemaan ja panemaan kuin pieni jänöpupu. Tosin pyykkiä pesen tänäänkin.ninnithequeen kirjoitti:Voi vittu.