Päivän uutiskatsaus
Re: Päivän uutiskatsaus
Tämän olisi voinut postittaa myös (yksinpuhelu)ketjuuni "Loanheittovaalit". Ratkaisu ei yllätä, eihän tuossa ollut siteeksikään asiaa.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1288283
Jään odottamaan seuraavaa yritystä.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1288283
Jään odottamaan seuraavaa yritystä.
Kriitikko sai potkut tyrmättyään kirjan, jota ei ole
Pistää miettimään, että paljonko tätä tapahtuukaan. Esim. Dvd-Hohto-lehden alkupään numeroissa oli 'arvosteluja' leffoista, joihin oli kopioitu ensin juonikuvaus suoraan takakannesta ja loppuun heitetty teksti: "En itse ole leffaa nähnyt, mutta kuulemma on huono". Luulisin, että monessa tapauksessa tuo on jätetty kertomatta.
Pistää miettimään, että paljonko tätä tapahtuukaan. Esim. Dvd-Hohto-lehden alkupään numeroissa oli 'arvosteluja' leffoista, joihin oli kopioitu ensin juonikuvaus suoraan takakannesta ja loppuun heitetty teksti: "En itse ole leffaa nähnyt, mutta kuulemma on huono". Luulisin, että monessa tapauksessa tuo on jätetty kertomatta.
bedlam kirjoitti:Kriitikko sai potkut tyrmättyään kirjan, jota ei ole
.

Muistui ihan mieleen lukioaikani, kun itse en meinannut saada kirja-arvosteluani Kaarina Valoaallon kirjasta 'Sisiliskoni ja minä' hyväksytyksi, kun opettaja ei uskonut, että koko kirjaa on edes olemassa. Totesi vain, että arvostelu oli hyvin ja lennokkaasti kirjoitettu, mutta sen pitää perustua olemassaolevaan ja luettuun kirjaan. Meni opettaja aika nolon näköiseksi, kun seuraavana päivänä ronttasin kirjan kouluun näytille. Opettaja ei kyllä saanut potkuja...bedlam kirjoitti:Kriitikko sai potkut tyrmättyään kirjan, jota ei ole
Ei siinä ole mitään vaikeaa. Aloitetaan vain.CandyMan kirjoitti: Onko muiden ihmisryhmien rikoksista puhumisen motiivina vastaavasti ihan vaan kyseisten kansanosien ruoskiminen, vai mikä? Miksi on niin vaikeaa aloittaa asiallista keskustelua suomalaisten tekemistä rikoksista ulkomailla?
Mitä tulee tekijöistä ekana mieleen, kun kuulee, että 4-6 miestä raiskasi naisen Oulussa? Oikein, ulkomaalaisia ovat. Suomessa asuvista ulkomaalaisista valtaosa on Neuvostoliitosta tai Länsi-Euroopasta, mutta eivät nämä tekijät ole Neuvostoliitosta tai Länsi-Euroopasta. Haluatko lyödä vetoa siitä, että tekijät eivät ole muslimimaasta lähtöisin? Suostun tasapanokseen, vaikka pääluvun mukaan muslimimaasta peräisin olevat 1. tai 2. polven maahanmuuttajat ovat ehkä yksi tuhannesta pääluvun mukaan. Sinulla on käytännössä varma voitto taskussasi (999:1000), jos stereotypia on perätön.
Näinköhän ruotsalaiselle tulee ekana mieleen finnjävel, kun lukee uutisen 4-6 miehen tekemästä joukkoraiskauksesta?
Sen sijaan muistan ruotsalaispoliisin sanoneen, että jos murtokohteessa on tehty paljon työtä ja siirretty raskaita esineitä käsivoimin, niin tekijät ovat todennäköisesti suomalaisia. Tuon voisi tietysti ottaa kohteliaisuutena.elco kirjoitti: Näinköhän ruotsalaiselle tulee ekana mieleen finnjävel, kun lukee uutisen 4-6 miehen tekemästä joukkoraiskauksesta?
1) 4 miestä raiskasi naisen
2) Rahanvaihtaja huijasi kassaa
3) Humalainen puukotti ryyppykaveriaan
Missä em. rikoksista tekijä on suomalainen? Ei liene vaikea arvata.
Ei myöskään ole vaikea arvata, minkä rikoksien tekijät eivät ole suomalaisia.
Pohdin juuri, että tämä oli kyllä jotenkin surullisen arvattavaa.
Miten jollakin ihmisellä voi olla noin huono itsetunto? Oikeat tissit oikeaan kroppaan julistaa Pertti Turuilla ja toreilla.

-
- Kitisijä
Eilen Seiskasta (se tuli minulle pyytämättä!) ihailin noita Susannan uusia tissejä. Nätit on, ja kansikuvassa näkyy nännitkin kun oikein tiirailee. Epäselväksi kyllä jäi, miksi ne pari desiä piti sinne rintaan tunkea. Siis muuten kuin, että saa neljä sivua kuvia itsestään Seiskaan. Maksoikohan Seiska ne tissit?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Höh. Susanna haluaa kaunistautua itseään varten, kuten kaikki naiset.Lolita kirjoitti: Epäselväksi kyllä jäi, miksi ne pari desiä piti sinne rintaan tunkea.
Kahden imetyksen vuoksi rinnat olivat kuin kaksi hernaribägiä, taisi kommentoida.Lolita kirjoitti:Epäselväksi kyllä jäi, miksi ne pari desiä piti sinne rintaan tunkea.
No johan siinä luki, että kahden lapsen imetyksen jälkeen tissit olivat kuin patalaput. Tuossa ammatissa pittää olla edustava eikä heilua patalappusten kanssa.PerttiMakimaa kirjoitti:Miten jollakin ihmisellä voi olla noin huono itsetunto? Oikeat tissit oikeaan kroppaan julistaa Pertti Turuilla ja toreilla.
Kumpi sitten on tärkeämpää, ne tissit ja ammatti vai lapset, en oikeen tajua. Silikonitissi-vastainen kun olen itsekin.
Öh? Eikai nuo toisiaan poissulje vai otetaanko lapset huostaan silikonien takia?ninnithequeen kirjoitti: Kumpi sitten on tärkeämpää, ne tissit ja ammatti vai lapset, en oikeen tajua. Silikonitissi-vastainen kun olen itsekin.
Pitääkö taas vääntää rautalangasta?NuoriDaavid kirjoitti:Öh? Eikai nuo toisiaan poissulje vai otetaanko lapset huostaan silikonien takia?ninnithequeen kirjoitti: Kumpi sitten on tärkeämpää, ne tissit ja ammatti vai lapset, en oikeen tajua. Silikonitissi-vastainen kun olen itsekin.
Kun sä imetät, sun tissit saattaa rupsahtaa ja thats life! Kun sä vanhenet sä saatat rupsahtaa ja thats life!
Mitä sitä korjailemaan, minkä Luoja on suonut.
Se nyt on vaan mun mielipiteeni. Eikä mun tissit tosin kylläkään lurpsahtanu...
Miten ihmeessä voit väittää, että silikonit otettuaan Suskin arvomaailmassa tissit ja ammatti ovat korkeammalla kuin lapset? Näin annat epäsuorasti kommentillasi ymmärtää. Laitat puntariin siis tissit ja ammatin vs. lapset. Eihän tällä vastakkainasettelulla ole yhtään mitään tekemistä silikonien ottamisen kanssa, josta nyt siis oli puhe.ninnithequeen kirjoitti:Pitääkö taas vääntää rautalangasta?NuoriDaavid kirjoitti:Öh? Eikai nuo toisiaan poissulje vai otetaanko lapset huostaan silikonien takia?ninnithequeen kirjoitti: Kumpi sitten on tärkeämpää, ne tissit ja ammatti vai lapset, en oikeen tajua. Silikonitissi-vastainen kun olen itsekin.
EDIT: typot
Viimeksi muokannut silsis, 22.12.2006 12:48. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- Kitisijä
Mutta asia alkoi vaivata Susannaa vasta, kun mies oli lähtenyt?silsis kirjoitti:Kahden imetyksen vuoksi rinnat olivat kuin kaksi hernaribägiä, taisi kommentoida.Lolita kirjoitti:Epäselväksi kyllä jäi, miksi ne pari desiä piti sinne rintaan tunkea.
Aikuisten oikeesti taitaa vaan satsata toimeentuloon nyt kun on omillaan. Ymmärrettävää.
Edit: Edellisen keskustelun huomioiden päätin jatkaa. Susanna on ammattimalli ja kouluttaa malleja, lisäksi taitaa olla ratsastuksenohjaaja. Ei kovin hyvätuloinen siis, mallit kun eivät hirmuisesti tienaa eikä taida ratsastuksenohjauskaan olla kovin rahakasta. Tissien "ryhdistäminen" saattaa parantaa työmahdollisuuksia mallina, kyllä nyt kelpaa vaikka alusvaatemalliksi.
Viimeksi muokannut Lolita, 22.12.2006 12:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Tarkoitatko toimeentulolla nyt mallintöitä vai maailman vanhinta ammattia? Todella "mielenkiintoista" ja "jännittävää" seurata otsikoista, että kuka pääsee nuo tuoreet useassa lehdessä markkinoidut rinnat koeajamaan ensimmäisenä. Epäilemättä yksinoikeus juttuun on rinnat maksaneella lehdellä.Lolita kirjoitti:Aikuisten oikeesti taitaa vaan satsata toimeentuloon nyt kun on omillaan. Ymmärrettävää.
-
- Kitisijä
Mallia viattomin mielin tarkoitin, mutta oikeasti olen likaisessa mielessäni jokseenkin sinun tekstisi linjoilla. Mä tykkään sossupokesta ja tirkistelystä.Nasalspray kirjoitti:Tarkoitatko toimeentulolla nyt mallintöitä vai maailman vanhinta ammattia? Todella "mielenkiintoista" ja "jännittävää" seurata otsikoista, että kuka pääsee nuo tuoreet useassa lehdessä markkinoidut rinnat koeajamaan ensimmäisenä. Epäilemättä yksinoikeus juttuun on rinnat maksaneella lehdellä.
Huoh.silsis kirjoitti: Miten ihmeessä voit väittää, että silikonit otettuaan Suskin arvomaailmassa tissit ja ammatti ovat korkeammalla kuin lapset? Näin annat epäsuorasti kommentillasi ymmärtää. Laitat puntariin siis tissit ja ammatin vs. lapset. Eihän tällä vastakkainasettelulla ole yhtään mitään tekemistä silikonien ottamisen kanssa, josta nyt siis oli puhe.
Kuten sanottua, MINÄ en ymmärrä silikonien ottamista. Jos tissit lurpsahtaa imetyksestä, ne lurpsahtaa aika puhtaasta rakkaudesta.
Kuten yllä jo mainitsin, ammattinsa takia tavallaan ymmärrän valintansa. Se on hänen valintansa, ei minun.
Huomaan, että et ole valmis tulemaan vastaan siinä, että kommenttisi on edelleen varsin ontuvasti perusteltu, vaikka sitä uudelleen peräsin. Olisin luullut, että pystyt parempaan, kun sitä kaksi eri nikkiä kyseli.ninnithequeen kirjoitti:Kuten sanottua, MINÄ en ymmärrä silikonien ottamista.
Minä taas huomaan, että sinä et ymmärrä pointtejani.silsis kirjoitti:Huomaan, että et ole valmis tulemaan vastaan siinä, että kommenttisi on edelleen varsin ontuvasti perusteltu, vaikka sitä uudelleen peräsin. Olisin luullut, että pystyt parempaan, kun sitä kaksi eri nikkiä kyseli.ninnithequeen kirjoitti:Kuten sanottua, MINÄ en ymmärrä silikonien ottamista.
Ehkä ulosantini ei riitä sinulle.
-
- Kitisijä
Mä katsoin Seiskan videon Susannan kuulumisista ja se vaikutti aika pirteältä. Kovin se on ryhtynyt ehostamaan eron jälkeen, mikä varmaan kertoo juuri tuosta ulkonäöstä huolehtimisesta.Suvinen kirjoitti:Eron jälkeen oman itsetunnon kohotus alkaa usein oman ulkonäön kohottamisesta.
Itse kävin heti alkuun kosmetologilla kulmien kestovärjäyksessä & -nyppimisessä, kampaajalla sekä vähän shoppailemassa uusia kuteita. Sanokaa mitä sanotte, tuli parempi mieli. Ja miettikää nyt miten sen ukko lähti; ruotsalaisen missin matkaan! Vähemmästäkin masentuu. Ja joku A:sta B:hen suurentaminen nyt ei minusta ole mikään järisyttävän epäluonnollinen operaatio.
Sympatiat Susannalle. Sitä en tosin ymmärrä miksi asiasta piti oikein uutisoida.. tosin jos ei olisi itse kertonut, olisi joku varmasti "vuotanut", ja sitten oltaisiin saatu lukea lööppejä: SUSANNA KÄVI SALAA TISSILEIKKAUKSESSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Surullista kyllä on, jos hän jotenkin jossain mielensä sopukoissa luulee, että Jani jätti hänet siksi, että hänen rintansa muuttuivat imetyksen myötä hiukan vähemmän terhakoiksi. Vielä surullisempaa tietenkin on, jos se on totta. Mulle on kyllä niin vierasta sellainen ajattelu, että kumppani muuttuisi jotenkin epäviehättäväksi vanhetessaan ja muuttuessaan. Eikä jollain seksikkyydellä ja itsensä neuroottisella trimmaamisella ole mun mielestä hirveästi tekemistä toistensa kanssa. No, kukin tyylillään.
Ulkonäöstä huolehtiminen on tietenkin ihan pop, mutta voi kun ihmiset tajuaisivat, että se on se sisäinen, josta huolehtiminen on vielä tärkeämpää.
Kikkelis kokkelis.
Suvinen puhui asiasta kuin suullani. Ulkonäöstä ja sisäisestä "ulkonäöstä" huolehtiminen kulkevat käsi kädessä. Jotenkin kornia ja halpaa tuomita jätettyä, joka yrittää piristää itseään kuitenkin ihan hyväksytyllä tavalla. Itse asiassa juuri tuonlainen itsensä piristäminen kertoo siitä, että oikeasti haluaa eteenpäin, eikä ole jäänyt märehtimään itsesäälissä ja esimerkiksi alkanut puputtaa suklaata niinkuin se loppuisi kaupoista.Keikaus kirjoitti:Ulkonäöstä huolehtiminen on tietenkin ihan pop, mutta voi kun ihmiset tajuaisivat, että se on se sisäinen, josta huolehtiminen on vielä tärkeämpää.
Ps. mulle tulee Seiska, joten tiedän tämänkin tärkeän tiedonjyväsen tuoreeltaan ja jokaista nyanssia myöten.
-
- Kitisijä
Voi halleluja sentään. Juu, kukin tyylillään, mutta kyllä mun mielestä sellaisessa kauneusihanteessa, että naisen pitää näyttää koko ikänsä pystytisuiselta 17-vuotiaalta, joka ei ole yhtään lasta pukannut maailmaan, on jotain hiukan mätää. Mitäköhän se seuraavaksi tekee. Botoxit ja sitten sellaiset hirveät turpeat huulet, joita näkee etenkin venäläisillä uusrikkailla mammoilla. Veikkaan, että ne naiset eivät ole sisäistä puoltaan hirveästi kehittäneet ja kaunistaneet. Tai jos ovat, niin kovin on piilossa.silsis kirjoitti: Ulkonäöstä ja sisäisestä "ulkonäöstä" huolehtiminen kulkevat käsi kädessä. Jotenkin kornia ja halpaa tuomita jätettyä, joka yrittää piristää itseään kuitenkin ihan hyväksytyllä tavalla. Itse asiassa juuri tuonlainen itsensä piristäminen kertoo siitä, että oikeasti haluaa eteenpäin, eikä ole jäänyt märehtimään itsesäälissä ja esimerkiksi alkanut puputtaa suklaata niinkuin se loppuisi kaupoista.
Olisiko susta kiva puristella tissejä, joiden sisällä on muovia? Muovia, jossa on ilmeisesti omat terveysriskinsä ja jotka pitää vaihtaa silloin tällöin.
Kikkelis kokkelis.