Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Vihtahousu

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Dumari kirjoitti:IFK erotti Francisin... enpä vielä sano että tämä kausi oli tässä, mutta nyt alkaa olla ratkaisuiden hetket :roll:
Se vähän jännittää, että kenet saavat tilalle? Purkka-Pena?
Boxsterihan sieltä Känädästä haettiin. Aika on kyllä kortilla miehellä, mutta ainakaan häviämään hän ei tullut tänne (puheista päätellen).

Tänään IFK-Narrit Canal+:lta, jossei hallille ole menossa.
CandyMan

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Geetzu kirjoitti:...
Off-topikkia mutta silti ironista: menen muutamien viikkojen päästä katsomaan jotain NHL-matsia paikanpäälle. Kyseessä on yleensäkin ensimmäinen jääkiekkomatsi jonka näen muualta kuin telkkarista, kun minähän en juurikaan välitä penkkiurheilusta. Mieluummin olisin ottanut vaikka koiranpennun.

Kerron sitten kuinka kävi.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

CandyMan kirjoitti:Kyseessä on yleensäkin ensimmäinen jääkiekkomatsi jonka näen muualta kuin telkkarista, kun minähän en juurikaan välitä penkkiurheilusta. Mieluummin olisin ottanut vaikka koiranpennun.
Olin kerran kattomassa Carolinan peliä ja samalla reissulla haettiin siskon tuontipentu, ihkupihkuinen ruskea labukka. Hihhih. Tosiaan, kerro sitten kuinka kävi! Kerron huomenna miten sujui tämä ilta. Maksan pitkästä aikaa jääkiekosta kun raahaudun nuurdenshööldille, Paulissa on imua.
silsis

Viesti Kirjoittaja silsis »

Tuli Hifkiin koutsi aika puskista, joku Penan verkoston hedelmä. Tuli mieleen Sheddeni. Miksi kotimainen valmentaja ei riitä? Onhan noita vapaalla paljonkin, ja nimekkäitä.

Kanukilla tai jenkillä on ilmeisesti vieläkin automaattisesti enemmän auktoriteettia tai herätysenergiaa, mitälie... Toisaalta näinhän homma futiksessakin menee, mutta kiekossa olemme sentään maailman huipulla myös valmennuksessa.
Geetzu

silsis kirjoitti:Tuli Hifkiin koutsi aika puskista, joku Penan verkoston hedelmä. Tuli mieleen Sheddeni. Miksi kotimainen valmentaja ei riitä? Onhan noita vapaalla paljonkin, ja nimekkäitä.

Kanukilla tai jenkillä on ilmeisesti vieläkin automaattisesti enemmän auktoriteettia tai herätysenergiaa, mitälie... Toisaalta näinhän homma futiksessakin menee, mutta kiekossa olemme sentään maailman huipulla myös valmennuksessa.
Hirmu vähän ehtiny näin kotiuduttua faktaa netistä penkomaan, jotain sentään silmille sinnekin :]

http://www.yle.fi/urheilu/etusivu/kaina ... 61102.html

Hänen (Matikainen) mukaansa ulkomainen valmentaja oli luonnollinen vaihtoehto kanadalaisen Bob Francisin seuraajaksi, sillä seurassa on päätetty suurista linjauksista jo puolitoista vuotta sitten.

- Puolitoista vuotta sitten päädyttiin tietyn linjan vetämiseen ja pohjoisamerikkalaiseen pelityyliin palaamiseen. Jos ja kun se on mahdollista, niin puolitoista vuotta on kuitenkin kokeiluna ja tällaisena projektina liian lyhyt, painottaa Matikainen.

- Saamme sen vaikutuksen, jonka halusimme. Halusimme palata tietyllä tavalla juurillemme ja palauttaa IFK:lle ominaiset pelityylilliset asiat, joilla IFK:n brändi on luotu jo Carl Brewerista lähtien, hän jatkaa.

- Mielestäni tämä oli nyt sopiva jatko, puolitoista vuotta lisää. Sitten kolmesta vuodesta meillä on jo sitten uskoakseni riittävästi kokemusta. Uskoisin, että siitä jää jo riittävästi jälkeen, ja se siirtyy tulevaisuuteen tuleville IFK-polville.

--

http://keskustelu.jatkoaika.com/showthr ... ge=9&pp=25 (nimimerkki Jouni ketjussa, jossa lähinnä natistaan ja nitistään taas Sihvosen sanoille... Tekstin loppupätkä pelaajaurasta, alku valmentamisesta.)

Mielenkiintoinen yksityiskohta Paul Baxterin värikkäältä uralta jääkiekossa on se, että Badger Bob Johnson aikoinaan yritti rekrytoida Baxteriä Wisconsinin yliopistoon ensin pelaajana epäonnistuen, mutta vuosia myöhemmin Baxteristä tuli Johnsonin apulainen Calgary Flamesissa. Baxter valmensi myös Calgaryn farmijoukkuetta Salt Lake Cityssä ja oli Flamesin organisaatiossa Stanley Cup-mestaruuskaudella ykkösfarmijoukkueen päävalmentajana. Sen jälkeen valmennusura on jatkunut vielä Chicagon ja San Josen organisaatioissa NHL:ssä.

Arvovaltaiset suomalaiset jääkiekon asiantuntijat ovat jo "tietoihinsa pohjautuen" ehtineet tuomita Paul Baxterin vähä-älyiseksi ja puoligooniksi kädettömäksi pakiksi pelaajaurallaan ja vaikka miksi. En ole mikään arvovaltainen jääkiekon asiantuntija, mutta en millään jaksa uskoa yhden jääkiekon historian legendaarisimmista valmentajista - siis Bob Johnson - ottaneen yhtään idioottia avukseen ammattilaiskiekon korkeimmalla tasolla. Enkä usko typerysten valmentaneen Stanley Cup mestaruuksiin missään valmennustehtävässä tai sitten kaikkien muitten ammattilaisjoukkueitten valmentajat ovat vieläkin pahempia ääliöitä.

Kukaan, joka vähääkään tuntee Darryl Sutteria valmentajana ei usko tämänkään palkkaavan valmennusryhmäänsä typeryksiä valmentamaan - Baxter oli Sutterin mukana niin Chicagossa kuin San Josessakin vuosien ajan.

Tietenkin jos lähdetään siitä vankasta uskomuksesta, että jokainen Pohjois-Amerikassa syntynyt tai elänyt tai siellä työskennellyt on automaattisesti tämän takia älyllisesti vähäisempi kuin huomattavasti nerokkaammat eurooppalaiset, koko asiasta on turha edes puhua.

Saatan arvostaa NHL-valmentajia enemmän kuin nämä täysipäiväiset asiantuntijat, myös apulaisvalmentajia.

Oma kokemukseni Cowtownissa aikoinaan pyöriessäni ja useamman kerran Baxterin haastatteluja kuunnelleena on, että hän on kovan luokan ammattilaisvalmentaja. Riittääkö tämä tuomaan voittoja Stadin porukalle on vaikea sanoa, parhailla valmentajilla on aina parhaat pelaajat.

Mitä Baxterin pelaajauraan tulee, taidan olla harvoja näille palstoille kirjoittavia, joka muistaa tämän pelaajana hyvin ja on nähnyt pelaavankin livenä joskus. Baxter ei ollut mikään puoligooni vaan aivan täysigooni, WHA:n historian eniten jäähyjä saanut mies, pelaaja jota varmaankin vihattiin ympäri kaukaloita enemmän kuin ehkä ketään koskaan. Paul Baxter, tämä huippuesimerkki "God´s Squad":in pelaajasta, sai muut kiroilemaan tavalla jota tämä harras uskovainen mies ei olisi koskaan voinut itse tehdä, heh.

Suosikkitarinani Baxterista olen jo muutaman kerran kirjoittanut näille sivuille - eli sen kerran kun Edmonton Oilers meni Pittsburghiin ja Baxter tuli Oilersin pelaajapenkin eteen uhkailemaan Wayne Gretzkyä. Dave Semenko ja Dave Lumley tyrmäsivät tämän samanaikaisesti.

Voimme muistella yhtä värikästä kuukautta Baxterin pelaajauralta suosikkikaudeltani 1981-82 vaikka. Ensin marraskuun 21. Montrealin Chris Nilan heitti Baxteriä kiekolla päähän jäähyaitiosta toiseen osuen hienosti baseball-pelaajan tarkkuudella. Kahdeksan tikkiä Paulille, kolmen pelin pelikielto Bostonin aksentilla komeasti haastavalle Chrisille.

Vain 18 päivää myöhemmin, Philadelphian "goon-to-end-all-goons" Paul Holmgren löi tuomari Andy Van Hellemondia nyrkillä naamaan yrittäessään lyödä Baxteria. Viiden ottelun lepotuomio tästä Holmgrenille.

Vain viisi päivää tämän jälkeen NY Rangersin Barry Beck ja Nick Fotiu jättivät molemmat pelaaja-aition päästäkseen Baxterin kimppuun. Bubballe ja Nickylle tästä molemmille asiaankuuluvat pelirangaistukset, kuusi ja yksi peliä.

Ja viimeiseksi vähän myöhemmin pistenikkarina tunnettu Hartfordin Blaine Stoughton, taitopelaaja, hermostui niin perusteellisesti Baxteriin, että löi tätä useampia kertoja poikittaisella päähän. NHL:n mielestä selvä yritys vahingoittaa vastustajaa. Blainelle kahdeksan ottelun pelikielto.

Tällä kaudella Paul Baxter otti 409 jäähyminuuttia, mutta samalla ehti vielä tehdä 8 maaliakin. Miehen piste-ennätys yhden kauden aikana puolustajan paikalta on 43 pistettä, joten en sanoisi häntä missään nimessä kädettömäksi. Jos suuresti mailan ja kiekonkäsittelijänä ihailemani Petteri Nummelin tekee samat pisteet tällä kaudella, olisin siitä iloinen.

Pidin kovasti Baxterin Stadiin saavuttuaan antamasta lausunnosta, että hän ei ole ottanut jäähyä 20 vuoteen. Monet valmentajista ja sikariportaan miehistä olivat kovanaaman roolissa ammattilaispelaajina, Pat Quinn, Brian Burke, jne jne jne. Ei ole mitään järkevää syytä olla ymmärtämättä että pelaajan rooli ammattilaiskiekossa voi olla hyvin erilainen kuin tämän valitsema työ pelaamisen päätyttyä.
silsis

Viesti Kirjoittaja silsis »

Geetzu kirjoitti: Hirmu vähän ehtiny näin kotiuduttua faktaa netistä penkomaan, jotain sentään silmille sinnekin :]
Hirmu hyvin sä silti vedit. Kiide :]
Vihtahousu

4-1!! IFK-Narrit! WOHOO :)
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niin, vielä kerron, että olin HIFKIN matsissa tänään ja ilokseni näin tuolla muussa ketjussa että fanini Geetzu ja Geetzun fani Stadinarska olivat molemmat nuurtjessöltinkarulla DDR-hallissa toisistaan autuaasti tietämättä! Voih. Mutta olin parin työkaverikollegan kanssa et sikäli.
Ottelu oli mainiota viihdettä. Julkimoista näin Tikin ja Tuunasen Taiton mut tokihan ne siellä asuvat usein.
Peli alkoi sillä, että toki kunniakansalaiselle on lippu ostettu joten soitin vaan, että onko mun lippuni nyt saatavilla. Oli. Sitten tsekattiin höyrynakkiosasto. Ne on pakollista kamaa. Myyjätyttö oli söpö. Laitoin ketsuppia. Nami. Siis nakki vain namitti. Sitten C katsomoon. Oi ilon hetkeä kun Pikkarainen siirsi Hifkin johtoon. Baxterin Pauli oli saanu poijaat liikkumaan. Ainiin, siis olen toki HIFK-fani henkeen ja vereen, paitsi että mulla on Jokerit-kausikortti mutku sain sen niin halvalla, uskaltaisinko sanoa ilmaiseksi...
Salaa toivon aina Jokerien häviävän, hihii.
Mut siis tää ottelu: Hifk oli herhiläisenä. Joka jätkä veti ihan piippuun ittensä. Mokeista aina hölötetään liikaa ja niin Ahonen sai maistaa sitä, että se oli kuolevainen. Ihan skeida mokke suorastaan tänään. Turo komeesti yllätti, siis Järvinen, Ahosen ja tilanne oli 2-0. Jokerien Kangen jäähyillessä meinas tilanne tulla 3-0:aan mut ei tullunna. Wilm teki välissä upean maalin , sillä on mainiot kädet! Sillä tarkoitan, että luisteluvauhti on huono, mut taito on mahtava. 2-1. Sit tulikin taas Turon taidonnäyte kun ilmasta nappas 3-1 ja vielä Kimmo Kuhta 4-1. Jokerit koetti varsinki toises eräs kovasti, mut Lundell mokkena oli kyl varsin hyvä. Ne oli kyl ihan marjoja ne vedot et sillee mokke sai taas ansiotonta arvonnoussuu. Mut pääasia et HIFK voitti. Baxteri sai mainion alun uralle. Shedden oli kiharoineen aika lähellä meikäläisen istuinta ja se oli hualestunu kyllä.
Kolmas erä oli käytännössä pelailua ja kuka nyt pelailua oli tullunna kahtomaan, ei kukaan!
Halli oli täynnä nyt kun mä ja Geetzu oltiin siellä. Tiedoksi, et mäkin otin kaljan siellä. Se teki ihan hyvää, mut juur vain yksi!
Ja sitten Cheerleaderosasto. Joo, ei niitten sääret ollut karvaisia, et sikäli. Kyllähän he sen säädetyn häiritsemisajan olivat jääkiekon tiellä eli normaali suhde 30% cheerleader 70 % jääkiekko. Eiks tää kuitenkin mee niin siveellisesti. No älkääte ottako tosissanne niinkään.
Geetzu

^ Ei mitään lisättävää. :D

Paitsi et mun mielestä Lundell näytti nappaavan ihan koviakin yrityksiä (tosin mähän istuinkin A:ssa ja saatoin vahingossa tuijotella Arskan silmiä pelin sijaan) ja oli siis ehkäpä jopa joukkuettaan pelissä pitävä maalivahti hetken pienen! En syönyt nakkia mutta colajuoman nautin, lisäksi seuralaiseni tarjosi pastilleja --> eivät pelastaneet ääntäni, kähisen nyt.

Mun aiemmin jo niin odottavaiset fiilikseni tämän kauden suhteen sen kun elelevät, tää kausi ei siis tosiaan ole ihan vielä hävitty hei. Arskan jaffailu huolestuttaa, oma narrimieheni sentään kieltäytyi ilmaisesta kausikortista 05-06...
Geetzu

silsis kirjoitti:Hirmu hyvin sä silti vedit. Kiide :]
Taattua laatua! Anytime. 8)

Mieleni tekisi maksaa lisää hönöliigallemme, Lukko kaatuvaisin mielin vastassa nuurdiksella muutaman timman päästä. Saas nähä. Nyt vois jopa maistaa nakkiakin pitkästä aikaa, uudenvuoden kunniaks niinq. Taidan olla sitä paitsi ihastunu, näin unta Sakke Lindforsista Alatalo-brilloissa, käskemässä miehiä vastustajan kimppuun, sylki vaan lensi... <3

(Vittuako katoilet taas täältä!!11 Hush se nikki siniseks!)
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Torstaina myö mennään Hifk-Jyp matsiin australialainen ystävämme mukanamme. Mahtaa olla elämys hälle ekaa kertaa jääkiekko-ottelussa. Tuskinpa on sitä telkkaristakaan kauheasti nähnyt.
Stadinarska
Kitisijä

ninnithequeen kirjoitti:Torstaina myö mennään Hifk-Jyp matsiin australialainen ystävämme mukanamme. Mahtaa olla elämys hälle ekaa kertaa jääkiekko-ottelussa. Tuskinpa on sitä telkkaristakaan kauheasti nähnyt.
Moi Ninni!
Mä menen tänään Jokerit-Ässät matsiin ja ehkä sitten olen hassu kun kannatan itse aina ja vain HIFK:ta! Mut kun olen ilmaiseksi saanut Jokerit-kausilipun ja täytyy myöntää että siellä on paremmat istuimet!
Olen rasittavan mukavuudenhaluinen!

Mutta menen itse varmaankin myös HIFK-Jyp-matsiin. Kyseinen matsi ei kuitenkaan sillätavalla innoita koska Jyp on aina sellainen joukkue, jota muut eivät "inhoa". Kotiseuturahalla enemmän kyhätty joukkue jota vastaan ei inhokkilaulujakaan tehdä. Minäkin arvostan Jypiä. Ei siitä voi verta pakkiin-taistelua tulla!
Mut tuo sun Australialainen ystävä. Tosi kiinnostavaa. Onko hän hauska kaveri? He siellä ovat avoimia. Onko Sydneystä vai mistä? Miten olette ystävän sieltä saaneet? Mut on niillä siellä jääkiekkojoukkue.
Mut ohan se eksoottista. Syöttäkää hänelle höyrynakki pahuksen tulisella sinapilla!
ninnithequeen

Stadinarska kirjoitti: Mut tuo sun Australialainen ystävä. Tosi kiinnostavaa. Onko hän hauska kaveri? He siellä ovat avoimia. Onko Sydneystä vai mistä? Miten olette ystävän sieltä saaneet? Mut on niillä siellä jääkiekkojoukkue.
Mut ohan se eksoottista. Syöttäkää hänelle höyrynakki pahuksen tulisella sinapilla!
Tapasin hänet internetissä yli 10 vuotta sitten. Hän keksi aikoinaan tämän meikäläisen nikin. Hän on nyt toista kertaa tulossa Suomeen. Hänen nimensä on Matthew. Asuu Brisbanessa, mutta alunperin on kotoisin Canberrasta. Aivan loistava tyyppi, joka rakastaa suomalaista olutta..Me syötetään sille makaroonilaatikkoa, poronkäristystä ja hernekeittoa.

http://www.travelblogger.net/members/vp ... iewProfile&
Vihtahousu

Stadinarska kirjoitti:Olen rasittavan mukavuudenhaluinen!
Kyllä jotkut muutkin ominaisuutesi ovat rasittavia.
ps. ei kannustettavaa jengiä valita kotihallin penkkien perusteella.
ninnithequeen

Vihtahousu kirjoitti: ps. ei kannustettavaa jengiä valita kotihallin penkkien perusteella.
EIKÖ??!!! :shock:

Mä en kyllä ole yhtään Tepsin peliä nähnyt Turku-hallissa, joten penkkien mukavuus ei ole tiedossa...
Stadinarska
Kitisijä

ninnithequeen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Mut tuo sun Australialainen ystävä. Tosi kiinnostavaa. Onko hän hauska kaveri? He siellä ovat avoimia. Onko Sydneystä vai mistä? Miten olette ystävän sieltä saaneet? Mut on niillä siellä jääkiekkojoukkue.
Tapasin hänet internetissä yli 10 vuotta sitten. Hän keksi aikoinaan tämän meikäläisen nikin. Hän on nyt toista kertaa tulossa Suomeen. Hänen nimensä on Matthew. Asuu Brisbanessa, mutta alunperin on kotoisin Canberrasta. Aivan loistava tyyppi, joka rakastaa suomalaista olutta..Me syötetään sille makaroonilaatikkoa, poronkäristystä ja hernekeittoa.

http://www.travelblogger.net/members/vp ... iewProfile&
Joo, sulla on mielenkiintoinen viikko! Mut jos on jo toista kertaa Suomessa niin kyllä tosiaan silloin on "pakko" tykätä Suomesta, ja miksei tykkäisi! Onnea vierailuun!
Hernekeitto voi olla extreme-kokemus?
ninnithequeen

Stadinarska kirjoitti:Hernekeitto voi olla extreme-kokemus?
Se on syöny sitä jo viimeks. Samoin makaroonilaatikkoa ja poroakin.

Nyt loppu off-topikki...
Stadinarska
Kitisijä

Olin tos illalla kahtomas Jokereitten ja Ässien matsia. No oli aikamoista nihkeetä pelailua, mut tietynlaista pirteyttä oli enemmän kuin syksyllä Jokereilla. Mä aina saatan katsella ihan ilman verenpaineen nousuu ku Jokerit ei oo mun suosikki, eikä Ässätkään. Mä halusin vaan hyvää peliä. Tylsä eka erä. Ässät pisti komen malin nopeella leftinpuolen vedolla ja sinne ylämummoon uppos. Jokereitten varsinkin Staple oli vrsin näppärä ja Hirsokin nyt parempi. Kanki sai purukalustoon mailast ja mikä jäähy: 2+2+2 minuuttia. En ikänä oo tätä viel nähnyt. Ain se on ollunna 2+2 tai 5 tai 5+2. Mut Kanki kyl oli jatkossa kehissä. Pete kokeili muutaman kerran jippoja. On se sellanenkin kettu, mut muut ei aina oo muksna. Valtulla oli vähän liikaaki virtaa ja puukäsi oli taas hiukan liikaa vallalla. Susijalalla kamppasi parit jäähytkin. Paha. Toka eräs vaihdoin puolta ja siellä Cheerleaderosasto häiritsi peliä, varsinkin loppulevitys. En ollut pysyä pehmeällä penkilläni. No, siinä oli melko rikkonaista peliä ja sit ne pirut laitto virkamiesvaihteen päälle.
Kolmannes eräs taas liikuin eri paikalla. Melskein sain kiekon kun se tuli laidan yli mut yks pikkukundi sen otti. No, älkääs nyt, olisin mä sen sille antanna! Mitä hitsiä mä muuten kiekoillakin teen. Komein jääkiekkosaanti-muisto-tuuri on Lillehammerin olympialaisista kun olin "parvella" ja Usalaismailasta lähti komee banaani suoraan Stadinarskan jalkoihin. No, sehän on tuolla piirongin suojissa!
Näin muutaman kaverin tauolla ja ne tuli sitten viereen kolmanteen erään. Eihän siinä sit oikein pystynynnä keskittymään. Padat laittoi rasian ihan lopussa ja Ultratkin huokaisivat (kannustusjoukkio). Mut mitäpä sitte viimeisellä minuutilla tapahtui! Miksi vasta sitte alkoi Jokerit pelata?Virran Toni vaan pani kiekon pömpeliin ja se oli tasapeli. jatkis tuli ja mä niin toivoin rankkarikisaa. Rita puukäsi, laittoi selvästä paikasta ohi ja Hirso ei osunu kiekkoon. Koivisto teki hommia ja Valtsu sekoili liikaa. pete tuntui vanhalta. Parjattu kultakypärä Hirso näytti sitten suuruutensa ja pyöritti kahveelle koko Ässäröykkiön ja teki supermaalin. Nosto kattoon ja se oli kaksi pistettä. Ja mitä sitten. Kävelin autolle, mutta vein toverini tuonne Ruohikseen kun se oli matkan varrella. Peevelin vesisade ja pimeys.
Kärry lämpöön ja Stadari avas Kitinänkin ja kitisi taas enemmän kuin lekuri määräs, ja nyt menee koisaa kun mä tein Stadarille samalla iltamurkinaa.
Kerroinx mä teille et kaivoin verta nenästäni eilen. Siellä oli joku pikku haava ilmeisesti. laitoin nenään tupon etten kuivunut yöllä ja elin tänä aamuna sitten. Olin varsin tyytyväinen. Loppu Slut :)
ninnithequeen

Oli aivan uskomattoman hieno matsi eilen. Varsinkin herra aussille. Jatkoaika ja rangaistuslaukauskisa. Niin ja Jyp tietysti voitti :P
Mä keskityin lähinnä tuijottamaan sieltä hattuhyllyltä alas A-katsomoon, ja onnistuin hillitsemään itseni, enkä siis karjunut: "GEETZU!"
Lippujen hinta oli jotain käsittämätöntä. Siis 23 euroa. Kamoon???
Stadinarska
Kitisijä

ninnithequeen kirjoitti:Oli aivan uskomattoman hieno matsi eilen. Varsinkin herra aussille. Jatkoaika ja rangaistuslaukauskisa. Niin ja Jyp tietysti voitti :P
Mä keskityin lähinnä tuijottamaan sieltä hattuhyllyltä alas A-katsomoon, ja onnistuin hillitsemään itseni, enkä siis karjunut: "GEETZU!"
Lippujen hinta oli jotain käsittämätöntä. Siis 23 euroa. Kamoon???
Mä en eilen ollunna kun olin tenniksessä ja lisäksi Botnia sai vastaansa MOSKOVAN DYNAMON ja hävisi 2-13. Moskovalaiset Neuvostoliiton klip klap jääpallotaiturit.

Mut kuinka Ninni nyt Jypiä kannattaa? Otaksun että maksettu voitto.
Mutta sitten Ninnille tiedoksi, että ottaa ajoissa halvemmat liput. 11 euroa ja katsopa mihin pääsee. Itse otan aina minkä lipun "joudun" ottamaan jos muut varaa. Olen sellainen heittopussi palveltava. :wink:
ninnithequeen

Siis minähän olen henkeen vereen TPS-fani, mutta suku tulee tuolta Jyväskylän suunnalta. Paskan hailee kyllä, kuka sen eilisen matsin voitti, kunhan se ei ollut IFK ;)
Vihtahousu

ninnithequeen kirjoitti:Siis minähän olen henkeen vereen TPS-fani, mutta suku tulee tuolta Jyväskylän suunnalta. Paskan hailee kyllä, kuka sen eilisen matsin voitti, kunhan se ei ollut IFK ;)
Ninni-> :zap:
ninnithequeen

Dumis pus :h:

:perse:
Stadinarska
Kitisijä

ninnithequeen kirjoitti:Siis minähän olen henkeen vereen TPS-fani, mutta suku tulee tuolta Jyväskylän suunnalta. Paskan hailee kyllä, kuka sen eilisen matsin voitti, kunhan se ei ollut IFK ;)
Katso nyt :shock: minkä shokin mulle aiheutit. Jos IFK ei voita, silloin ei milloinkaan ole oikeus toteutunut. Nyt laita se syvälle kuulemma punaisen hienon tukkasi alle aivoihin pysyväismuistiin.
Kuule, kysy siltä Aussiystävältä onko hän kovin innoissaan Australian avoimesta tennisturnauksesta. Se on kuitenkin valtava mediasirkus ja loistava koko maailman kiinnepiste kohta. Kysy että onko kauhuissaan kun Marc Philippoussis jäi pois kisoista. Kysy vain. Kukaan Aussi ei voi olla tietämättä Philippoussista! Se on aivan 100% varma asia!
ninnithequeen

Stadinarska kirjoitti:Kuule, kysy siltä Aussiystävältä onko hän kovin innoissaan Australian avoimesta tennisturnauksesta. Se on kuitenkin valtava mediasirkus ja loistava koko maailman kiinnepiste kohta. Kysy että onko kauhuissaan kun Marc Philippoussis jäi pois kisoista. Kysy vain. Kukaan Aussi ei voi olla tietämättä Philippoussista! Se on aivan 100% varma asia!
Joo mie kysyn. Se nukkuu vielä krapulaansa pois.

Ja TPS voitti eilen. Hunajata.

EDIT: vittu ei voittanukkaan, vaikka johti jo 1-4. Saatanan Raumalaiset voitti jatkoajalla.