Olen itse varmaankin töissä mutta mun tiskille saa tulla vonkumaan viinaa. Sittein heilautankin natsikorttia ja te perkeleet lennätte ulos ja saatte PORTTARIN!!! BANNIT!!! MUAHHAHAHHAHAHAAAAA...!

Ei mut oikeesti, tulkaapa

Tänne saa tulla milloinvain! Meillä on jo monta monta lisäosaa Carcassonneen.Edith kirjoitti:Jos joku välttämättä haluaa, olen vapaasti kutsuttavissa jonnekin!
Tuu tänne! Meitä on täällä suunnalla muitakin.mustaenkeli kirjoitti:Tänne saa tulla milloinvain! Meillä on jo monta monta lisäosaa Carcassonneen.Edith kirjoitti:Jos joku välttämättä haluaa, olen vapaasti kutsuttavissa jonnekin!
Loppiaisena tulen.Edith kirjoitti: Tuu tänne! Meitä on täällä suunnalla muitakin.
Carcassone-bileet chez moi?mustaenkeli kirjoitti:Loppiaisena tulen.Edith kirjoitti: Tuu tänne! Meitä on täällä suunnalla muitakin.
Oisko 7.1.07. 6.1 oltava äiteen 50-vuotissynttäreillä.Edith kirjoitti: Carcassone-bileet chez moi?
Meillä on sopimus! Kivaa! Mutta mulla on toi joku tuommonen kivikausimaisemaversio. Siihen ei vissiin kannata niitä keskiaikaversion lisäosia sovittaa.mustaenkeli kirjoitti:Oisko 7.1.07. 6.1 oltava äiteen 50-vuotissynttäreillä.Edith kirjoitti: Carcassone-bileet chez moi?
Vaisusti! Voin ottaa jonku lisäosan mukaan...
Hei joo, kivaa! On mulla lisöosia siihen kivikausipeliinki! Pukki toi.Edith kirjoitti: Mutta mulla on toi joku tuommonen kivikausimaisemaversio.
Täällä hiukan kauempana kajahtaa vielä kovemmin! Pupu aikoo ottaa rommia! Ehkä vasta uuden vuoden jälkeen voisi kunnon pippalot syntyä, jos eräät ruNkut saavat ahterinsa väännettyä tänne!1Razormaid kirjoitti: Tänne kaikki!