Onko minulla todella kunnia avata vuoden ensimmäinen päiväketju?

Kyllä vain! Eikö ollutkin upeata Ninni! Stadinarska on tyytyväinen kun ei väkisin rynnännyt avaamaan Ninnin silmien edestä! On oikein jalomielinen olo!ninnithequeen kirjoitti:Hyvää Uutta Vuotta rakkaat!
Onko minulla todella kunnia avata vuoden ensimmäinen päiväketju?
Tapaninvainiolla lapsuudenkodin edustalla niinku ennenki ja kiits terkuistaninnithequeen kirjoitti:Mie en nyt oo ihan varma, mutta tais tulla AarneAnkalta tekstari, jotta Hyvää Uutta Vuotta ja terkkuja kityläisille
Varma en ole, koska hänen numeronsa on mulla tallessa vain vanhassa puhelimessa
Viestin muusta sisällöstä päättelin. Enkä mie tietenkään voinut vastata, koska saldoraja on ylittynyt
Kuis meni vuodenvaihde? Missä olitte juuuuuri sillä hetkellä, kun vuosi 2007 alkoi? Itse olin tuolla vähän kauempana omasta pihasta leikkipuiston vieressä, sinne näky raketit hyvin.
Selika:![]()
Olin vanhempieni takapihalla katsomassa, kun isäni ampui taivaan tuuliin hillittömän kokoisen raketin tasan klo 00.00 ja riemuitsin siitä kuin pieni lapsi :) Ja nyt tämä pieni lapsi lähtee nukkumaan, tämä oli uuvuttava päivä. Xibejä ei ole luotu valvomaan.ninnithequeen kirjoitti:Kuis meni vuodenvaihde? Missä olitte juuuuuri sillä hetkellä, kun vuosi 2007 alkoi?
Ammun teidät kaikki vittu taivaan tuuliin. Imuroin kaksi päivää rehellisesti peliä, joka ei suostu edes aloittamaan käynnistymistä.Xiberia kirjoitti: isäni ampui taivaan tuuliin hillittömän kokoisen raketin tasan klo 00.00
:´(ninnithequeen kirjoitti:Nyt moon pettyny.
Olin ihan varma, että Myltsi olis kirjoittanu: "Tasan klo 0:00 työnsin sormea peppureikääni" tai jotain vastaavaa...
Ei perse. Naurattaa..ja pissittää hieman.Xiberia kirjoitti: Olin vanhempieni takapihalla katsomassa, kun isäni ammuttiin taivaan tuuliin
Kiitos Ann. Tiedän rakkautesi. Seuraavassa elämässä. Nyt vaan nautit ihanaisesta olostasi, Jookosta!Ann kirjoitti: Oi ihanaa, Uusi vuosi alkoi niin kivasti. Olin oikein virkeä kivan avokkini syleilyssä ja iloisena naapurien kanssa jutustelin kun ulkoilutin koiraa. Ah, Kyllä pitää onnellinen olla, että saa asua upeassa kauniissa maassa, Suomessa. Olen jo nauttinut ravitsevan aamupalan avokkini kanssa ja nyt meen vielä pikku kauneusunille ihanassa silkkiyöpaidassani. Avokki lupasi viedä minut virkistävälle Uudenvuodenajelulle autollamme Toyotalla.Koristelimme sen pikku ruusuin! Oih, ette usko kuinka ihanan näköisesti. Sitten siivoan kun sitä ihan villakoiraa tulee moniin paikkoihin meilläkin. Huomenna sitten alkaakin taas arkinen aherrus. Mutta kyllä sainkin taas paljon energiaa omiin tuleviin töihini. Kaikille Hyvää Uutta Vuotta ja erikoishalaus ja jopa rakkaudenosoitus hienolle kanssaihmiselle- Meitä mahtavilla jutuillaan ja iloisuudellaan elävöittäneelle Stadinarskalle!![]()
![]()
ja pikku pikku pusi myös! Olisi ihana tavata hänet. Myös avokkini ihailee Stadaria ja toivotankin hänelle mitä ihaninta Uutta Vuotta. Olen tunnustanut avokilleni, että haluaisin jopa naida, ohhoh sentään, Stadinarskan jos en olisi lupautunut jo avokki-rakkaalleni.
Pillu esille. eN oo päässy panee tänävuonna, vähäx vinee.... Kun ei edes pillua saa.Stadinarska kirjoitti: Etsi säkin itselles runotyttö sievä
hän sinut luullakseni onneen on vievä!
Kitinäystävyydellä Stadinarska!