aargh!
CDONísta Killersien uusin ja Rammsteinin Reise Reise.
Ja vielä on Juicet, Raulit ja Takiaiset ostamatta.
Olen kohta perikadossa, mutta levyt on saatava!
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Vadim kirjoitti:Mukaan taidan kyllä ottaa vaan ton shamppanjan.
No nyt kun muistutit niin ostinhan mä tänään pullon Leskeäkin. Ja koska toi Bollinger on vähän niinQ mun nimistä, vaadin sen nautittavaksi myös allekirjoittaneen seurassa. Niin että äläpä korkkaa!
Musta kevyt toppaliivi odottamaan kevättä (kunhan nyt ensin kävis tuo talavikin), oli halvennuksessa ja maksoi peräti 10,80€. Torstaagina vois shoppailla ehkän lisää, vielä jäi lahjuskortista melkeen 90€ käyttämäti.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Valkoisen ja mustan korsettitopin. Taas tätä naisen logiikkaa kun ostaa alennusmyynneistä, säästää. Sitä vuon, että ostaa sitten turhaa ja ihan liian paljon kaikkea
Eilen tarttui mukaan kaksi paitaa, samettihame, kahdet sukkahousut ja kaks hiuslakkapulloa sekä meikkipussi. Tänään ostin kaks leffaa. Kaikki ostokset yhteensä alle 35€ Mä olen halpa.
Shoppailin ihan vahingossa. Piti mennä vain hakemaan pari juttua huomisia kuvauksia varten. Niiden hankkimisen jälkeen eksyin alennusmyyntien houkuttelemana ostamaan kolmet alushousut, viidet sukat, kolmet sukkahousut, pääkallolaukun, paidan ja hieman kosmetiikkaa. Nyt on vähän morkkis
..järkyttävää raahaamista! Kädet venyi varmaan taas puoli metriä.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)