With all my heart intact.Rouva Pupu kirjoitti:Musta se o jotenkin syNppis.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
With all my heart intact.Rouva Pupu kirjoitti:Musta se o jotenkin syNppis.
Niinhän se onkin, mutta silti Kylmä Harppu.Rouva Pupu kirjoitti:Musta se o jotenkin syNppis.Think kirjoitti:Kerro ihmeessä lisää, oi Sinä Kylmä Harppu.-Superior- kirjoitti:Hihih, tänään huomasin kuinka tunteeton halko olenkaan. Onneksi kykenen sentään empatiaan, koko sydämestäni.
Jaa tosta se mun huono flaksi sit johtuukin, kun ei edes Marco Bjurström pystynyt mulle foxia opettaan.selika kirjoitti:Uijuij! Ei oo homoa, vaan styleä gentlemannia. hidas foksi on rumban jälkeen ehkä seksikkäin tanssi mitä on. Kumppanin lantio omaa vasten ja jalkaa jalan väliin.. *nam lääh*
Ei kannata, Supa lähettää sellaisen vanhan harpun kuvan! Yhy-yhy!-Superior- kirjoitti:EDIT: Jos ei linkki toimi, niin voin mesettää kuvan! Pyyntö yv:llä!
Kannatetaan!Suvinen kirjoitti:Voisko palkkioksi saada vapautuksen seksistä määrättömäksi ajaksi?
Mun luokse voi tulla. Tässä asunnossa ei harrasteta seksiä. Mutta tiskattavaa riittää.Suvinen kirjoitti: Voisko palkkioksi saada vapautuksen seksistä määrättömäksi ajaksi? Ja mielellään bonuksena vapautus frigidi- ja lesbo- epäilyksistä??? Sitten tulen
Mä voin tulla tiskaamaan jos saan olla alasti.Edith kirjoitti:
Mun luokse voi tulla. Tässä asunnossa ei harrasteta seksiä. Mutta tiskattavaa riittää.
Ja parasta on se, että kun osaat foxin niin osaat tangonkin. Homoahan se kyllä on, olisit nähnyt Åken tanssikoulun. Siellä ei paljon hetero haissut. Paitsi Åken vaipoissa.selika kirjoitti:Uijuij! Ei oo homoa, vaan styleä gentlemannia. hidas foksi on rumban jälkeen ehkä seksikkäin tanssi mitä on. Kumppanin lantio omaa vasten ja jalkaa jalan väliin.. *nam lääh*CandyMan kirjoitti:Lähden taas opettelemaan foksia. Hidas-hidas-nopea-nopea, hidas-hidas-nopea-nopea... Miten monta vuotta näitä pitää opetella ennenkuin osaa? Ja eikös tuollainen ole aika homoakin?
No, missä sä viivyt?!!!Juhani kirjoitti:Mä voin tulla tiskaamaan jos saan olla alasti.Edith kirjoitti:
Mun luokse voi tulla. Tässä asunnossa ei harrasteta seksiä. Mutta tiskattavaa riittää.