Euroviisukevät

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
bedlam

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja bedlam »

NuoriDaavid kirjoitti: Kuten yllä kirjoitin, niin minä kylmänä kapitalistina ajattelen tätä asiaa puhtaasti bisneksen kannalta.

Kun muutaman kg:n laihduttaminen ja salilla käynti ovat mielestäni varsin helposti toteuttavia juttuja, niin miksi niin ei tekisi, kun se tod. näk. boostaisi keikka- ja levymyyntiä.
Meinaatko oikeasti, että esim Pavarotti ja Loiri möisivät enemmän levyjä sixpäkillä varustettuina laiheliineina? Bullshit hei, haluat että jo valmiiksi nätillä naamalla varustetut nuoret hieman ylipainoiset naispuoleiset esiintyjät treenaavat itsensä kuosiin, jotta heitä on Sinun mielestäsi entistä mukavampi katsella. *hakkaa käsilaukulla*
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mun mielestä Pakarinen on aina ollut håt, enkä huomannut (tosin en katsonut tarkkaan), että olisi saanut lihaa ennemmän päällensä. Aina olen iso peppuisena pitänyt, joten hieman yllätyin kun livenä ohimennen ei-kovin-kauan-sitten-näin ja oli aika pikkuruisen näköinen verrattuna siihen mitä telkun kautta olisin uumoillut. Toisaalta onhan Pakarinen ollut ennen Idolssia aika paljonkin tuhdimman kokoinen, joten sinänsä lihoaminen ei olisi kovinkaan yllättävää.
No, samoin kävi kyllä Apiksenkin kanssa. Aina tiennyt, että ovat "luikkuja", mutta luonnossa aika paljon "luikumpia".
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

bedlam kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Kuten yllä kirjoitin, niin minä kylmänä kapitalistina ajattelen tätä asiaa puhtaasti bisneksen kannalta.

Kun muutaman kg:n laihduttaminen ja salilla käynti ovat mielestäni varsin helposti toteuttavia juttuja, niin miksi niin ei tekisi, kun se tod. näk. boostaisi keikka- ja levymyyntiä.
Meinaatko oikeasti, että esim Pavarotti ja Loiri möisivät enemmän levyjä sixpäkillä varustettuina laiheliineina? Bullshit hei, haluat että jo valmiiksi nätillä naamalla varustetut nuoret hieman ylipainoiset naispuoleiset esiintyjät treenaavat itsensä kuosiin, jotta heitä on Sinun mielestäsi entistä mukavampi katsella. *hakkaa käsilaukulla*
Kyse oli nimenomaan naisista ja heidän levy- ja keikkamyynnistään. Olen esim. varsin varma, että jos Marion Rung ei muistuttaisi rantaan ajautunutta valasta, niin hän tienaisi paremmin. Frediähän tuo habitus ei haitannut.

*reiluu ja reiluu*

Ekassa idolsissa oli joku pulska tyttö, joka lauloi tosi hyvin. Putosi yleisöäänestyksen alkuvaiheessa.

Musiikkiartistit kait yleensä tekevät hommaansa ammattinaan? Miksi he eivät käyttäisi helppoja keinoja tienistiensä kasvattamiseen?

Jos minä tietäisin vuosiansioni nousevan esim. 10% pelkästään pienellä rasvaprosentin pudotuksella ja lihasmassan nostolla, niin en epäröisi hetkeäkään ko. toimenpiteisiin ryhtymistä.
sanctus

Viesti Kirjoittaja sanctus »

NuoriDaavid kirjoitti:Jos minä tietäisin vuosiansioni nousevan esim. 10% pelkästään pienellä rasvaprosentin pudotuksella ja lihasmassan nostolla, niin en epäröisi hetkeäkään ko. toimenpiteisiin ryhtymistä.
Työnantajasi eivät ilmeisesti koostu jatkuvasti itseään tyydyttävistä haluamisen haluajista, joiden vaatimukset omasta jatkuvan kiihotuksen tilasta kuullaan herkästi tarpeentyydytyksiä tuottavalla portaalla. Epäilen syvästi, että tämä pohtimasi palkanmääritysperuste vaikuttaisi sinuun negatiivisesti. Erityisesti jos satut olemaan alalla, missä työpanoksen hyvyyden ratkaisee pitkälti osaaminen.
NuoriDaavid

sanctus kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Jos minä tietäisin vuosiansioni nousevan esim. 10% pelkästään pienellä rasvaprosentin pudotuksella ja lihasmassan nostolla, niin en epäröisi hetkeäkään ko. toimenpiteisiin ryhtymistä.
Työnantajasi eivät ilmeisesti koostu jatkuvasti itseään tyydyttävistä haluamisen haluajista, joiden vaatimukset omasta jatkuvan kiihotuksen tilasta kuullaan herkästi tarpeentyydytyksiä tuottavalla portaalla. Epäilen syvästi, että tämä pohtimasi palkanmääritysperuste vaikuttaisi sinuun negatiivisesti. Erityisesti jos satut olemaan alalla, missä työpanoksen hyvyyden ratkaisee pitkälti osaaminen.
Kyllä minäkin kieltäydyn ruumiin nautinnoista rahan takia. Jos olen menossa seuraavana aamuna töihin, niin en laita pitsaan valkosipulia ja yritän olla haisematta vanhalta viinalta.

Voiko joku ryhtyä poppiprinsessaksi ja sitten vaatia, että häntä ei arvioisi myös ulkomusiikillisten ominaisuuksien suhteen?
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

NuoriDaavid kirjoitti:Kyllä minäkin kieltäydyn ruumiin nautinnoista rahan takia. Jos olen menossa seuraavana aamuna töihin, niin en laita pitsaan valkosipulia ja yritän olla haisematta vanhalta viinalta.

Voiko joku ryhtyä poppiprinsessaksi ja sitten vaatia, että häntä ei arvioisi myös ulkomusiikillisten ominaisuuksien suhteen?
Olen oikeasti pohtinut ylempänä sanomaani, että painon korkeana pitäminen on (laiskuuden lisäksi) ihan tietoinen valinta. Sitten kaikki plösöt voivat ilman alahuulta puhua joistakin "normaalivartaloisista" ja ravitsemusterapeutit pyörivät haudassaan vaikkeivat ole edes kuolleita vielä.

EDIT Perusajatus jäi. Painavana pysyminen tuo meidän kuolaavien äijien tilalle ehkä erilaisia faneja. Jos niitten määrä on suurempi kuin syljeneritykseltään haasteellisten keski-ikäistyvien miesten joukko - homma kannattaa
sanctus

Viesti Kirjoittaja sanctus »

NuoriDaavid kirjoitti:Voiko joku ryhtyä poppiprinsessaksi ja sitten vaatia, että häntä ei arvioisi myös ulkomusiikillisten ominaisuuksien suhteen?
Ei tietenkään voi. Muiden halulle "joku" ei pysty paljoakaan. Kysymys siitä, mitä voidaan sanoa, on tietenkin toinen. Sanojan kielteistä pitämistä ilmaisevat kommentit toisesta riippumatta toisen työstä eivät tietenkään sanojan puhetta mitenkään ylennä.
Think
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Think »

Noin yleisesti ajateltuna Euroviisuissa ei ole järjenhäivääkään. Tai no tietysti nykyisessä länsimaalaisessa idols-kulttuurissa ehkä jonkin verran, koska ihmiset ovat oppineet nauttimaan siitä, että näkevät televisiossa myötähäpeää aiheuttavia performansseja.

Eivät Euroviisut eroa juurikaan antiikin Rooman "leipää ja sirkushuveja" ideologiasta. Kunhan kansa saa just riittävästi ruokaa ja niitä huveja, niin saadaan huomio pois niistä ikävistä ja tärkeistä jutuista. Nuokin rahat, joita uppoaa koko Euroviisuroskaan, voisi käyttää paljon hyödyllisemmin.
Ovela kuin orgasmi
Keikaus
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

NuoriDaavid kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:
safi kirjoitti: Pakarinen ei valitettavasti enää edes keskittymällä voi näyttää hyvältä. Telkusta katselin sen esiintymistä jossain toisessa ohjelmassa ja akkahan on lihonnut vähintään 20kg.
Mutta eihän se koskaan ollut mikään laiha? Aika persevä se oli jo kisassa, joten eiköhän se aika samassa kuosissa ole nytkin. Puku vaan oli turhan paljastava.
Kun ammattina on esiintyminen niin pitäisi panostaa ulkonäköön. Kunnon salitreeni tekisi hyvää ja muutama kilo pois.
Kauneus on katsojan silmässä. Minusta Hanna Pakarinen on edelleen kaunis pikkuisen rehevällä ja naisellisella tavalla. Kaikki ei tykkää ja se on ihan ok. Makuja on monia.
Kikkelis kokkelis.
par-sky
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

NuoriDaavid kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Kun muutaman kg:n laihduttaminen ja salilla käynti ovat mielestäni varsin helposti toteuttavia juttuja, niin miksi niin ei tekisi, kun se tod. näk. boostaisi keikka- ja levymyyntiä.
Kyse oli nimenomaan naisista ja heidän levy- ja keikkamyynnistään. Olen esim. varsin varma, että jos Marion Rung ei muistuttaisi rantaan ajautunutta valasta, niin hän tienaisi paremmin. Frediähän tuo habitus ei haitannut.
"When Aretha Franklin sings nobody cares what she looks like..."

eikös samalla logiikalla pitäs vaatia että hanna pakarinen värjää hiuksensa blondiksi, koska se viestittää suurempaa seksuaalisuutta ja näin häntä on vielä kivempi katsoa :roll:

eiköhän lopulta ole kumminkin tärkeintä osaako laulaja laulaa. kyllähän aretha ja pavarotti myy aika paljon enemmän olisi ne mimmosia suohirviöitä tahansa kuin joku fredi tai marion vaikka überhottiksiksi muuttuisivatkin.
Me transmitte sursum, Caledoni!
PerttiMakimaa

Keikaus kirjoitti:Minusta Hanna Pakarinen on edelleen kaunis pikkuisen rehevällä ja naisellisella tavalla.
Jos olen ymmärtänyt miten maailma makaa, teoriani ylempänä saa vahvistusta.
CandyMan

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Lilo kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Kun ammattina on esiintyminen niin pitäisi panostaa ulkonäköön. Kunnon salitreeni tekisi hyvää ja muutama kilo pois.
Et sitten ehtinyt kertomaan tätä Juice Leskiselle?
Juicella tämä kostautuikin, hän ei ole tainnut päästä kertaakaan edustamaan Suomea Euroviisuihin.

Halusimme sitä tai emme, ulkonäkö ON tärkeä asia Euroviisuissa! Ei ole pelkkää sattumaa että CatCat pärjäsi niin hyvin, olivathan he esiintyessään melkein yhtä kauniita kuin Katri-Helena konsanaan. Jos Suomi lähettäisi jotain hirviön näköisiä kuvatuksia kisoihin, turha luulla että menestystä sataisi samalla mitalla.

Mitä taas tulee Pakariseen, en usko hänen mahdollisuuksiinsa menestyä näissä kisoissa. Lentävä Kalakukko ei pure enää samalla tavalla kuin ennen, se toimisi enintään vitsinä.
pix
Kitinän väärinkäyttäjä

Viesti Kirjoittaja pix »

NuoriDaavid kirjoitti: Ekassa idolsissa oli joku pulska tyttö, joka lauloi tosi hyvin. Putosi yleisöäänestyksen alkuvaiheessa.
Joo tais tulla viidenneks koko kisassa joten alkuvaiheessa ja alkuvaiheessa..(kisassa kun yleisö saa äänestää jo kun mukana vielä jotn 35 kilpailijaa). itse en oikein jaksa uskoa että kyse oli täysin ko. tyttösen kiloista, eiköhän edelle menneet ne, joilla oli enemmän ns. julkisuusarvoa ja karismaakin, joka kai ei ole täysin riippuvainen kiloista - niinno paitsi naisilla tuntuu olevan..

kannattaa muistaa että tv-kuva tuo niitä kiloja lisää jonkun verran, joten tuskin hannallakaan ihan vielä alkaa verisuonet paukkuun..
NuoriDaavid

par-sky kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
"When Aretha Franklin sings nobody cares what she looks like..."

eikös samalla logiikalla pitäs vaatia että hanna pakarinen värjää hiuksensa blondiksi, koska se viestittää suurempaa seksuaalisuutta ja näin häntä on vielä kivempi katsoa :roll:

eiköhän lopulta ole kumminkin tärkeintä osaako laulaja laulaa. kyllähän aretha ja pavarotti myy aika paljon enemmän olisi ne mimmosia suohirviöitä tahansa kuin joku fredi tai marion vaikka überhottiksiksi muuttuisivatkin.
Mistäpä sitä tietää, vaikka nimenomaan juuri sosialidemokraattinen habitus olisi Hannan suosion syy.
NuoriDaavid

Think
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Think »

Teksti oli yhtä ruskea ja syvältä kuin Juha-Velin kielikin.
Ovela kuin orgasmi
NuoriDaavid

Think kirjoitti:
Teksti oli yhtä ruskea ja syvältä kuin Juha-Velin kielikin.
Luottaisitko mieheen, joka työskentelee Ohjelmanaiset Oy:ssä ja luonnehtii itseään sanoin "luotettava, söpö naapurinpoika
tarvittaessa napakka – ja laulaa ok!"?
Keikaus
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Minusta Hanna Pakarinen on edelleen kaunis pikkuisen rehevällä ja naisellisella tavalla.
Jos olen ymmärtänyt miten maailma makaa, teoriani ylempänä saa vahvistusta.
Kaikki maailman ihmiset eivät ONNEKSI makaa samalla tavalla.
Kikkelis kokkelis.
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

Vaola kirjoitti:Voisko ylläpito siirtää tämän ulkonäkökeskustelun hittoon mun asiantunkevasta keskustelusta!!!!1! :vihelt:
Ulkonäkökeskusteluhan on paljon mielenkiintoisempi!!1

Niin ja on topic: mun mielestä se voittaa, jolla on parhaat tissit!
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

NuoriDaavid kirjoitti:Kun ammattina on esiintyminen niin pitäisi panostaa ulkonäköön. Kunnon salitreeni tekisi hyvää ja muutama kilo pois.
Vaikuttaako moinen pynttäytyminen esiintyjän menestykseen on kyllä biljardin taalan kysymys, johon kukaan ei tiedä oikeaa vastausta. Ihmisen ulkonäkö vaihtelee iän mukaan, mutta silti sitä voi mummona rieukua kuin Cher ikään ja myydä miljardeja levyjä.
Dr.Diarrhea

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Tuschoon eli pillua!

Kai tuokin nyt on joskus ollut jonkun maan oman karsinnan biisin ysittäinen sana. Et, tää niinku jää tähän ketjuun. Pillu.
Ann
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ann »

Vaola kirjoitti:Humanea odotan mielenkiinnolla, esim. Bubble shell, oli kuitenkin ihan miellyttävä biisi ja Kimin enkkula-aksentti jokseenkin söpö.
Kuka se tsiksi on joka laulaa Kimin kanssa siinä slovarissa?

Toi bubblebobble toi mieleen Savage Gardenin.

EDIT: Ei perkele, tossa Humanen biisissä oli joku oopperajollotuskohtakin. Repesin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Ann
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ann »

Vaola kirjoitti: Johanna Sandell.
Hyvin se veti, vaikka itse biisistä en pitänytkään. Bubble-juttu tähän mennessä kuulluista ehdokkaista paras.

Ja Heroldhan kelpaa sen ulkonäkönsä puolesta varmaan daavidillekin.. Vai pitääkö senkin laittaa pitkähihainen kolttu karsintoihin?
Rotan aivot valtasivat pääni.
PerttiMakimaa

Chap kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Voisko ylläpito siirtää tämän ulkonäkökeskustelun hittoon mun asiantunkevasta keskustelusta!!!!1! :vihelt:
Ulkonäkökeskusteluhan on paljon mielenkiintoisempi!!1

Niin ja on topic: mun mielestä se voittaa, jolla on parhaat tissit!
Vaolalle. Takapenkki hiljaa!!!1! :)

Niin, saisimmeko arvioitavaksemme ne Chapin mainitsemat kriteerit?
NuoriDaavid

Chap kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kun ammattina on esiintyminen niin pitäisi panostaa ulkonäköön. Kunnon salitreeni tekisi hyvää ja muutama kilo pois.
Vaikuttaako moinen pynttäytyminen esiintyjän menestykseen on kyllä biljardin taalan kysymys, johon kukaan ei tiedä oikeaa vastausta. Ihmisen ulkonäkö vaihtelee iän mukaan, mutta silti sitä voi mummona rieukua kuin Cher ikään ja myydä miljardeja levyjä.
Jos Cher muistuttaisi Marion Rungia, niin pelkään pahoin, että levymyynti (ja gay-kansan suosio) jäisivät vain haaveiksi.