Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Vihtahousu

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

ninnithequeen kirjoitti: EDIT: vittu ei voittanukkaan, vaikka johti jo 1-4. Saatanan Raumalaiset voitti jatkoajalla.
HUNAJATA!
Kattelin sen kolmoserän ja kyllä oli onnetonta TPS:ltä :P
Tosin lukko kyllä ylisuoritti kolmoserän ja jatkoaikaosuma olikin täysin ansaittu.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vihtahousu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: EDIT: vittu ei voittanukkaan, vaikka johti jo 1-4. Saatanan Raumalaiset voitti jatkoajalla.
HUNAJATA!
Tosin lukko kyllä ylisuoritti kolmoserän ja jatkoaikaosuma olikin täysin ansaittu.
Mur.

Mää näin vaan hallilla tilanteet screeniltä, ni en voi sanoo mittään.
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vihtahousu kirjoitti:
HUNAJATA!
Vihtahousu! Kamalaa! Ihan kauheata. Isot korostetut kirjaimet. Tämä on pahinta mitä voit tehdä Kitinässä. Saat sanallisesti murhata kaikki ja sanoa eestaas kaikki vittu.muna-jutut mutta isoja kirjaimia ET SAA LAITTAA. Mäyrä valvoo juuri tätä asiaa. Editoi ja täytä se tila vitulla ja paskalla niin asia on ok.
Vihtahousu

Stadinarska kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
HUNAJATA!
Vihtahousu! Kamalaa! Ihan kauheata. Isot korostetut kirjaimet..
EI VOI VÄHEMPÄÄ KIINNOSTAA mitä sä aattelet. Ite oot terrorisoinut tätä palstaa isoilla ja korostetuilla kirjaimilla kuin kukaan ja koskaan.
Stadinarska
Kitisijä

Vihtahousu kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: HUNAJATA!
Vihtahousu! Kamalaa! Ihan kauheata. Isot korostetut kirjaimet..
EI VOI VÄHEMPÄÄ KIINNOSTAA mitä sä aattelet. Ite oot terrorisoinut tätä palstaa isoilla ja korostetuilla kirjaimilla kuin kukaan ja koskaan.
Siis sä oot nyt neljäs tyyppi tässä tylsän trion ketjussa: Dumari,Silsis, Ihminen. Mut siis etkö sinä todella ymmärrä huumoriani. Voiko tää olla mahdollista. En jatka enempää koska se saattaa olla moraalisesti väärin. "Itse olet terrrorisoinut"...voi pyhä yksinkertaisuus. Pilailetko sinä enemmän kuin mä ymmärrän?
Varmuuden vuoksi ihan rautalangasta:
Minä tarkoitan, että valvoja vähät välittää mitä kirjoitetaan kunhan ei käytetä hänelle sopimattomia korostuksia tai kirjaimia. Se on katsos aika hassua se! Siis hassua pikku byrokraattisuutta!Kellokalleus ei niinku yleensä ole kovin...kovin järkevää!
Stadinarska
Kitisijä

Autolla sit lähelle Ilmalan hallia ja sit näkyvissä olikin hieman junttia ja Anttia käytävällä. Vuorossa oli Jokerit.Tappara-matsi. Onkohan mun pakko aina muistutta että olen armoitettu HIFK-fani, mutta ilmaiskorruptiolipullani ja pehmeitten penkkien takia katson Jokerimatseja myös silloin kun katson. Oho, olipa tämä älykäs heitto. No saamanne piti!
Pimulla ovella se tuttu napsutin ja kuului vain naps ja pääsin sisään!
Sitten alakatsomoon ja sain heti tietää et Kanki oli poissa Jokereilta. tapparan kuuluisi olla terästä,mut me Stadilaiset ollaan vähän taiteilijasieluja. Näinhän tuossa kävikin. Tappara teki peltotyötä minkä jaksoi. teki näppärän maalin eka erässä ja hyökkäs muutenkii pirteesti. SILLOIN alkoi mieli olla sellaanen jotta tappara vallan jyrää. Mut sitte erän lopussa Jokerit sai kiinni ottelusta ja Rita pamautti 1-1, koska Jokerit sai ansiottomasti kahden miehen ylivoiman. Ultrat, kannustusjoukot olivat kieltämättä mahtavia Jokerilannattajia. Katsojina oli enimmäkseen rumia miehiä, ja hieman ehkä sellaisiakin naisia, että olivat eläneitä, mutta myös muutama laatutamma. Nuoria tyttöjä siellä toki oli jopa enemmän kuin poikia. Mistähän se johtuu?
Kävelin tapparakatsomoon kun siis Jokerit taas hyökkäisi sinne (siellä on tilaa päätykatsomos). Mut siäl oliki avohulluja. ihan käsittämätömntä mölyämistä tapparan hyväksi. Stadinarska sitten oli tekopyhä ja taputti vienosti Tapparahyökkääjille.
Sit mää näin muutamia tuttavia ja munasin kun en muistanut missä olin erään nähnyt mut upealla taktiikalla sain sen jutun aikana selvää, hihii!

Toinen erä oli paljolti "pelailua". ja se oli vaan niin että taito ei riittänyt siihen vauhtiin mitä joukkueet piti. Tappara kyllä oli terävempi ja tapparalla oli osittain huonoa tuuria kun kiekko ei metsätöiden jälkeenkään mene maaliin. Kolmennessa erässä erätauolla sain tasoistani seuraa taas kun sekopolla pultsarin näköinen hirviö istui viereeni. Juuri sille paikalle jonka katsoin vapaaksi. Sain kunkkuidean! menin hakemaan kahvia ja muffinssin ja näin kulkurin saatoin unohtaa. Menin peräti omalle paikalleni, vaikka siinä joutuupi seisomaan. Siis koko mies seisoo. Sitten asiaa Cheerleaderosastosta, eikä tää ollut sitten mikään aasinsilta, näsäviisaat!
Niin, siis tytöt olivat siellä. Nyt oli niin kiinnostava ottelu, että ei montaa prossaa mennyt heidän katseluunsa.
Kolmas erä oli yllättävästi Jokerien. Päivän nimi oli Valtsu eli Tomek Tomek Tomek TOMEK Valtoooonen. Siirretyn rangaistuksen ajalla Tomek purjehti yksin läpi ja laittoi moken kaffeelle ja siellähän se rasia oli!
Ja Tapparakin rupesi hosumaan ja sitten ne sekosi omaan heinätyöhönsä liian usein. Tapparan kultakyrpä jota myös kultakypäräksi kutsutaan eli Koltiala?? ei tehnyt teemuja eli se sai ihan viime minuutilla kiekon ihan Ahosen edessä ja mitä mies teki. JÄÄTYI, ja lämäsi umpitylsän vedon. Niin, Meidän Suuri Teemumme olisi ilman jäätymistä nojannut maalille väkisin ja nostanut ranteella ylämummoon.
Noh, sit Valtsu näytti terhakkuutensa ja tapparan ollessa ilman mokkea ja koettaen tasoitusta kuudella, iski Valtsu ensin tolppaan puolustusalueelta ja sitten tapparalaiset antoivat vielä suoraan valtsun lapaan ja hän teki viime sekunnilla 3-1. olin ihan tyytyväinen hyvästä pelistä. Mokke sai parhaan pelaajan palkinnon. Se on umpitylsää kun sitä mokkea aina säälitään kun on yksinäinen. Valtsu oli ilman muuta paras.
Koska vessassa käyminen ei ole kiinnostavaa, en siitä kerro mitään vaan kerron että olin jo kohta superautossani ja ilman hämminkiä olinkin kohta Stadinarskalassa ja nyt määää sitten olet hiukan kitissyt ja sit mää hiukan syön ja sit mää hiukan mietin ja sit mää hiukan teen sitäsun tätä ja sit mää meen nukkumaan. Huomenna pesen autoni. Se sanoi äsken, että "pese senkin laiskuriArska mut huomenna". Mä taputin ja sanoin että sen teen! Onni on hyvä ystäväauto!
Vihtahousu

IFK nousi kuudenneksi ohi Bluesin :ohyeah:
RAM13
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Vihtahousu kirjoitti:IFK nousi kuudenneksi ohi Bluesin :ohyeah:
Ja sit hävis kahvaralle :rofl: :rofl:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
jouden-za
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

..vetää ihan sanattomaksi.

En tiedä itkeekö vaiko nauraa, mutta EI SAATANA uskois millään että täällä tämmöstä heitellään..jopa aikuiset naiset puhuu lätkästä kuin se olisi elämän kiima--onko Ninnilläkään kiimaa? Arskalla tuskin on enää koska 55v pappa ja muna tuskin enää pelitä.
Ollaan vaan ja nautitaan
RAM13
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

jouden-za kirjoitti:..vetää ihan sanattomaksi.

En tiedä itkeekö vaiko nauraa, mutta EI SAATANA uskois millään että täällä tämmöstä heitellään..jopa aikuiset naiset puhuu lätkästä kuin se olisi elämän kiima--onko Ninnilläkään kiimaa? Arskalla tuskin on enää koska 55v pappa ja muna tuskin enää pelitä.
Viepäs tyttös peliin ja huomaat :wink: takaan, että saat setä "nitro"kyydin tämän jälkeen 8)
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Suvinen kirjoitti:Formuloista semmosta, että oli Kimin uus Ferrari sitten hyytynyt radalle kuuden kierroksen jälkeen.

Mille intiaanien hautausmaalle se jätkä on mennyt syntymään?
Kappas. Unohdinkin hakea sen kanavapaketin, niin kiinnostava laji... Olikohan Ferrari hyytyny vuosiin tätä ennen?? Hohhoijjaa tosiaan tuuria.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ja siis hei Kyllönen tulee selostamaan Formuloiden uusinnat kolmosella, mutta Max-kanavan suorat lähetykset juontaa edelleen Saari. Siis mitä hittoa? Ensinnäkin mitä järkeä on käyttää kahta eri selostajaa, varsinkin kun koko kisa tulee jälkilähetyksenä ja miksi kansansuosikki Kyllisetää ei päästetä ykkösselostajaksi? Viehätyksensä kun sitäpaitsi piilee juuri niissä suoran lähetyksen koheltamisissa, jotka nyt varmaan editoidaan sitten osin pois.
MTV3 Max -kanavalla formula 1 -kilpailut ja aika-ajot selostaa Oskari Saari. Hänen rinnallaan kommentoimassa kuullaan vuoden 1982 maailmanmestaria Keijo "Keke" Rosbergia sekä ensimmäisenä suomalaisena Ferrarin F1-kisakuljettajana ajanutta Mika Saloa. Vapaiden harjoitusten tapahtumia selostavat Timo Pulkkinen ja Erkki Mustakari. Pulkkinen selostaa myös oheisluokkien sähäkät kisatapahtumat.

MTV3-kanavan GP- ja aika-ajolähetyksissä on äänessä 90-luvun menestysvuosilta tuttu parivaljakko Matti Kyllönen - Erkki Mustakari. Studiolähetyksiä isännöi molemmilla kanavilla Sasha Ikonen.
Geetzu

^ Saiskohan lätkässäkin Mertarannan pois jos maksais?
Stadinarska
Kitisijä

Siis mitä tää on Joutava-da ystäväni (ainakin ennen). Onko joku sanonut Arskan olevan 55-vuotias täällä?

VAIKKEI asia nyt ehkä olekaan tärkeä niin tämä Joudenin juttu oli kyllä typerä koska muut SAATTAVAT uskoa ja kun on ikärasismikin.

Siis mä en ole 55 vuotias,todettakoon tässä. En onneksi ole vanha. Olen varmaan keskiarvoikää korkeammalla mutta...

No tuli nyt korjattua tämä hiukan tylsä juttu...Jouden, tää nyt ei erityisen fiksua ollut!Älä vaan sano, että sulla on jotain Arskalaista vastaan!?
Geetzu

Stadinarska kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:--
Jouden, tää nyt ei erityisen fiksua ollut!
Well... Daah? Sähän tiedät sen, tiedäthän? Fiksua? Daah?

Topicissa. En millään malttais odottaa tätä typerää taukoa pois. Enkä millään haluis stadin pikkukisuja mittelemään HPK:ta tai edes Tapparaa vastaan, joten voisko sieltä vaikka sen verran niitä pisteitä irrota (ja muilla mennä vituilleen), että esmes turkulaiset tulis vastaan ekalla kierroksella? Kiitti.

Tai no onko sillä nyt väliä niin, oon kuullu huhun: voittaakseen kultaa on voitettava kaikki jengit. :shock:

Arska, onks Baxterin IFK:lla saumat kultaan, onko? Näyttääkö narrien peli niin sekavalta kuin olen antanut itseni ymmärtää?
Stadinarska
Kitisijä

Geetzu kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:

Topicissa. En millään malttais odottaa tätä typerää taukoa pois. Enkä millään haluis stadin pikkukisuja mittelemään HPK:ta tai edes Tapparaa vastaan, joten voisko sieltä vaikka sen verran niitä pisteitä irrota (ja muilla mennä vituilleen), että esmes turkulaiset tulis vastaan ekalla kierroksella? Kiitti.

Tai no onko sillä nyt väliä niin, oon kuullu huhun: voittaakseen kultaa on voitettava kaikki jengit. :shock:

Arska, onks Baxterin IFK:lla saumat kultaan, onko? Näyttääkö narrien peli niin sekavalta kuin olen antanut itseni ymmärtää?
Geetzu pus!
Nyt mun on juur lähdettävä mutta vastaan sulle NIIN MIELELLÄNI tuohon.
Tänä iltana! laitan Geetzun pääkoppaani ihan kärkeen!!
Stadinarska
Kitisijä

Geetzu faninen (sydän)! Ethän hauku mua pystyyn kun tiaknoosini tuleekin seuraavan päivän puolella?

Jokerit on joukkue, joka kulkee hyvien pelaajiensa mukaan. Tarkoitan sitä, että se on haavoittuvampi kuin moni muu joukkue. Siellä on muutama taidoiltaan ylivoimainen kaveri ja jos he pelaavat hyvin niin se pakottaa myös muut pelaamaan hyvin. Hirsolla, koska on petturi Jokereissa, ei ole helppoa. Hänellä on kuitenkin ylivertainen taito pitää kiekkoa niin, että muut eivät siihen pääse käsiksi. On kuin Helminen. Heillä vain on se taito. Hirsovitsi on kuitenkin taiteilijoiden tapaan mielialapelaaja. Valtosen kaltaista yrittäjää tarvittaisiin Jokereissa, mutta kokonaisuutena joukkue on liian epätasainen. Kuri on selvästi hyväkin, mutta kyllä tuossa se "feikkijoukkueen" eli rahalla tehdyn joukkueen perisynti eli "virkamieskiekko" on liikaakin näkyvissä. Jokerit on kuitenkin ryhdikkäämpi kuin parina edellisenä vuonna. Rita on nopea ja Hirso ja Staple erinomaisia tekijöitä.

HIFK on kaikkea muuta kuin feikkijoukkue siinä mielessä että joukkueessa on ja tulee aina olemaan sitä munaa ja paljon.
Tibbetsin kaltaiset tähdet vain pönkittävät sitä ja Karalahti on korvaamaton juuri ifk:n brandin tähden. Minua askarruttaa IFK:n kannattajien heikko kannustusjoukko. Missä sitä on tänä vuonna. Jokereilla on ostettu hienoääninen Ultras upeine lauluineen ja vähemmän upeine kannustussanoineen kuten umpipöhkö "SUPERJOKERIT". Voi pyhä tylsyys!
HIFK on mielestäni jossain määrin joukkue, joka kokee aina jonkin verrankin epäoikeudenmukaisuutta koskapa niin monesti IFK on pelissä ollut selvästi oikeasti parempi, mutta omilla tempuillaan ja "takki auki" tyylillään on hävityttänyt itsensä.
IFK on fanille hyvin vaikea joukkue, koska se vaatii fanilta niin paljon. MEHÄN TIEDÄMME että se on paras. Sitten tulee tuollaisia matseja kun pelataan liikaa ja ei viitsitä antaa kaikkeaan. Kuten tapparamatsi viimeksi. HIFK ei ole nöyrä joukkue. Se on täynnänsä vaikeita sieluja ja loistavia yksilöitä ja juuri tuohon Bax on saanut ryhtiä. Kuriton taitolauma sielultansa seikkailevia pikkupoikia on saatu kuriin! Ja tasaisempaa tulosta on tullut!
Siispä huutakaamme yhteen ääneen: HIFK ON kauden 2006-2007 mestari!! HURRAA!
Geetzulle tilauksesta Stadinarska with fanlove! :h:
Geetzu

Geetzu kiittää - Geetzu tackar. :]

IFK:ssa mua henkkoht huolettaa (tänäkin vuonna) puolustus. Voiko tolla voittaa mestaruuden? Sielt puuttuu jotain! Vastauksen saattaisi saada kun vaivautuisi katsomaan muiden jengien pelaamista, nyt en tiedä tasosta mitään. Mistään muutenkaan mitään.

Mutta ne pelit ja tilastot mitä oon ehtinyt näkemään pistää ihan liikaa painetta Lundellille, johon taas en kykene koskaan luottamaan samalla tavalla kuin vaikkapa Thomasiin joskus silloin. Aiemmista en tiedäkään kun olin niin pieni. Vähän vieläkin. Hyökkäys taas tuntuu narreihin verraten loistavalta! Kuviota, vauhtia! Syötötkin napsuvat kohdilleen mutta niinhän ne narreissakin. Hyökkääminen vaan näyttää ryhdikkäämmältä, sen eteen on tehty vissiin hurjana nyt töitäkin.

Mutta siis, itse uskon yhä edelleen finaaliin, se olis kyllä hurja pommi. Pronssipelin vois peruuttaa (jos sinne joudutaan) koska Karalahden soisin vielä pelaavan ensi vuonnakin.

En kyllä osaa sanoa itseäni jääkiekkofaniksi kun mua ei kiinnosta paskaakaan muut seurat ja niiden pelit. Lätkähän on super-tylsä peli jos ei kentällä pelaa tietty porukka. Pus. :]
jouden-za
Kitinän uhri

Stadinarska kirjoitti:

Siis mitä tää on Joutava-da ystäväni (ainakin ennen). Onko joku sanonut Arskan olevan 55-vuotias täällä?

VAIKKEI asia nyt ehkä olekaan tärkeä niin tämä Joudenin juttu oli kyllä typerä koska muut SAATTAVAT uskoa ja kun on ikärasismikin.

Siis mä en ole 55 vuotias,todettakoon tässä. En onneksi ole vanha. Olen varmaan keskiarvoikää korkeammalla mutta...

No tuli nyt korjattua tämä hiukan tylsä juttu...Jouden, tää nyt ei erityisen fiksua ollut!Älä vaan sano, että sulla on jotain Arskalaista vastaan!?
No tuli ekat lainit siitä vanhasta kunnon oikeeta Arskasta joka cityssä heitteli väsyneitä, tosin sitä en tiedä että kumpi Arskan takana oikeesti on. Täällä aluksi kelasin et on MunaMana ruvennut jatkamaan, tosin oishan se voinut olla sitä siellä cityssäkin, tosin siellä se oli vaan lähinnä Grazias-mies = mies joka ei saanut pillua nais-muistiin

--naissesta tulikin mieleen et vaikka eilen ehtoolla olin väsynyt mutku kysyin mun skordrilta joka oli myös väsy et haluisko mun spermat sisään ni johan pomppas ja siis oikeesti pomppas mun päälle ja ridas mällit ineen.

Noh älkää vaan tätä kertoko sille että aamuhämärissä runkkasin kun panetti ja kiire ja kaikkee etten viittinyt ruveta zextailee ja silleen.

Mut siis Arska camoon olethan mielestäni kuitenkin REILUSTI yli 40v..ehkä jotain 44= Poitsuliini..oletko hän tuo Warkauden mahtisonni, siis tuo suuri rakkauden hekumaniaattori?
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri

Geetzu kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:

Topicissa. En millään malttais odottaa tätä typerää taukoa pois.
Geetsu tule nyt jo kaapista ulos sinäkin ja anna virran viedä ja nauttia talen kirkpakasta säästä ja kaikkee tolleen.

Mut siis dopikkiin bäkkärit..ei saatana onko tosiaan elämä jonkun lapsellisen kiekon ympärillä, no huh huh? Eikö sitä voisi vaikka keskittää niitä enerkioita vaix seksuaalisiin toimintoihin vai eikö se homma oikke pelitä? Ja Arskakin, eikö sullakaan muuta, oletko kenties yksi niistä Ifkin faneista jotka huutavat pari krt viikossa naama punasena siellä päätykatsomossa ja kevyt kaljahuuru päässä? Käytätkö jo sinisiä pilsuja, jos siis jo olet ouver fiftysixty?
Ollaan vaan ja nautitaan
Stadinarska
Kitisijä

jouden-za kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:

Topicissa. En millään malttais odottaa tätä typerää taukoa pois.
Geetsu tule nyt jo kaapista ulos sinäkin ja anna virran viedä ja nauttia talen kirkpakasta säästä ja kaikkee tolleen.

Mut siis dopikkiin bäkkärit..ei saatana onko tosiaan elämä jonkun lapsellisen kiekon ympärillä, no huh huh? Eikö sitä voisi vaikka keskittää niitä enerkioita vaix seksuaalisiin toimintoihin vai eikö se homma oikke pelitä? Ja Arskakin, eikö sullakaan muuta, oletko kenties yksi niistä Ifkin faneista jotka huutavat pari krt viikossa naama punasena siellä päätykatsomossa ja kevyt kaljahuuru päässä? Käytätkö jo sinisiä pilsuja, jos siis jo olet ouver fiftysixty?
Mister Joutava. Nyt tuntuu siltä kuin olisit sekoittanut mister Stadinarskan johonkin huru-ukkoon. Joutava, juu siis fifty sixty on 50-60. This means WAR!
Vihtahousu

Mtiä helvettiä, IFK otti takkiin 0-2 turpaan ekan erän. Pojat olivat kyllä ihan lomilla vielä. Nättejä ylivoimamaaleja, ei voi muutakuin vetää paitaa tiukemmin housuihin ja pelata paremmin.
Vihtahousu

Jep, siitä matsista ei jäänyt kyllä mitään kerrottavaa jälkipolville. Kerho teki maalit, IFK konttas 2-8.
Stadinarska
Kitisijä

Vihtahousu kirjoitti:Jep, siitä matsista ei jäänyt kyllä mitään kerrottavaa jälkipolville. Kerho teki maalit, IFK konttas 2-8.
Se oli TAAS sellaista kurittomuutta kuin kirjoitin...
HIFK on kamala joukkue fanille, MUTTA
Olen siis Vihtahousudumarin kanssa saman joukkueen fani! Ohhoh.
Olemme sitten kuin veljekset!
Vihtahousu

Geetzu kirjoitti:^ Saiskohan lätkässäkin Mertarannan pois jos maksais?
Paljo pitäs maksaa että sais ton stadinturskan pois? Aasi, tarjoan mukin ens kerralla Oulus!!11