Euroviisukevät

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Dr.Diarrhea

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Ulkonäkö nyt on vaikuttanut ehdokkaan pätevyyteen ja sopivuuteen koko uran ajan. Ei euroviisut ole sinänsä mikään poikkeus siitä, että "hyvä" juontaja nyt useimmiten miellyttää kovasti silmää. Jaana&Heikki? Ehkä Heikki oli liian teinin näköinen, jopa kuuloinenkin.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Suvinen kirjoitti:Miten muistelinkin, että sulle on ihan turha sanoa yhtään mistään mitään.
Kumpi tässä nyt on sellainen, jolle on turha sanoa mitään? Ensin SINÄ heität että neidin ainoa meriitti on ulkonäkö. Sitten kun osoittaa ettei ole, et myönnä "juu, olin väärässä" tai edes luettele että mitkä ne asiat ovat mitä juontajalta euroviisuissa vaadittaisiin ja jotka Pelkoselta puuttuvat JA kuka olisi tässä mielessä parempi vaihtoehto.

Ei, aloitat puolustuspuheen jossa vielä varmuuden vuoksi vielä hyökkäät henkilöäni vastaan. :D

En ole mikään erityinen Jaana Pelkosfanclubin jäsen, kun en erityisemmin telsusta tai euroviisuista piittaa. Minusta vaan on hyvä valinta, eikä Suomesta juuri parempia löydy. Ihmetyttää vaan tuo ainainen kitinä kaikesta.
Ann
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ann »

Taidat Tixi olla MikkoHeppipersenaaman faniklubin puheenjohtaja!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Dr.Diarrhea

Oikeastaan Suomesta löytyy parempia juontajia kuin Pelkonen, koska Pelkonen ei osaa kuin näyttää nätiltä. Muistetaanhan ne euroviisujuotajan tehtävät: opettele valmiiksi juonnot ja näytä hyvältä, hiukka kielioppia, jos ei muuten osaa. Ei tarvitse osaa sooloilla tai olla nokkela. Jaanahan ei ole ollenkaan nokkela. Pelkonen on tosiaankin mielestäni jotenkin ärsyttävä, ehkä juuri siksi koska hänessä henkilöityy ulkonäkökeskeisyys sivuuttaen muut avut.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Tarkoitatko Suvinen, ettei keskustelupalstalla ole tarkoitus keskustella? Kysymyksesi miksi Pelkonen valittiin, oli puhtaasti retorinen? Anteeksi kamalasti että "tartuin" viestiisi ja osoitin että faktapohjasi oli nolla. Oon mä ikävä ihminen, kun mun mielestä Pelkonen on hyvä valinta ja vielä kehtasin perustellusti olla sun mutusi kanssa eri mieltä :(
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Suvinen kirjoitti:Flippaa hassusti
I rest my case :D Ihan vinkiksi, keskustelun voi lopettaa muullakin tavalla kuin hyökkäämällä vastapuolen persoonaa kohtaa siinä vaiheessa kun huomaa olevansa argumenteissa nollilla.

Tiedä sitten mistä olet moiset antipatiat luonut, mutta laitappa netti kiinni tältä iltaa ja mee vattalles maaten, jos on noin paha olla.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Suvinen kirjoitti:Vinkiks sulle, keskustelun voi lopettaa muutenkin kuin heittämällä huvittuneen hymiön kun ei keksi enää muuta sanottavaa.
Kyllä minä keksin vaikka mitä, sinähän se et jaksanut enää? Jatketaan toki, nyt kun innostuit uudemman kerran! Kerro mitä Jaanalta puuttuu ja tarjoa pari ammattitaitoisempaa ehdokasta?
Keikaus
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Suvinen kirjoitti: Mitä juuri Jaanalla on, mikä tekee hänestä spesiaalin?
Tixille sopivat MHC-geenit.
Kikkelis kokkelis.
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

Mä äänestän Suvista euroviisujuontajaksi! Perustelut: isot tissit ja räjähtävä lavakarisma.
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Chap kirjoitti:Mä äänestän Suvista euroviisujuontajaksi! Perustelut: isot tissit ja räjähtävä lavakarisma.
Oot myöhässä. Se valittiin jo.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Chap

Lilo kirjoitti:
Chap kirjoitti:Mä äänestän Suvista euroviisujuontajaksi! Perustelut: isot tissit ja räjähtävä lavakarisma.
Oot myöhässä. Se valittiin jo.
On ne euroviisut ensikin vuonna!!!
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Suvinen kirjoitti:Mitä Pelkoselta puuttuu? Öö, karismaa, uskottavuutta vaikka? Joo ja ne tissit, tietysti. Kuka olisi parempi? No vaikka Maria G, Baba L, Janina F, noin kymmenen muuta kokenutta juontajaa joita löytyy Ylen tallista, maikkarilta ja vaikka Laila Snellmannin toimistosta.

Jos nyt vielä jaksat, niin kerro sitten miksi juuri Jaana? Mikä tekee hänestä ylivertaisen tähän kerrassaan vaativaan työhön? Mitä juuri Jaanalla on, mikä tekee hänestä spesiaalin?
Enhän minä ole toki puhunut ylivertaisuudesta. Pidän vain hyvänä valintana, aiemmin mainitsemine perusteluin. Sinä se yritit perustella omaa kantaasi sillä, ettei Pelkosella olisi muita meriittejä kuin ulkonäkö ja tilt. Kysymykseni kuului kaiken aikaa "miksi ei Jaana?"

Nätimpi "pällinaama" Jaanalla on kuin kenelläkään noista ehdokkaista, ja olen kyllä rajusti eri mieltä siitä, että esim. Janina F olisi ammattitaitoisempi juontajana. Baba L on liian vanha ja ruma. Maria G olisi kyllä toinen hyvä valinta.
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Chap kirjoitti:
No mut ei välttis päästä sillon ees mukaan!1!1
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Chap

Lilo kirjoitti:
Chap kirjoitti:
No mut ei välttis päästä sillon ees mukaan!1!1
Mä luotan siihen, että Kirka tuo voiton Suomelle!
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Stadinarska puhuu tovin!

Mielestäni aivan ylivoimainen miesjuontaja olisi Marco Bjurström, mutta hän ei varmaan kelpaa YLElle. Vain siitä voi olla kiinni.
Leppilampi ei varmaan niin huonokaan ole,muttei sillä ole juontokokemusta.
Pelkonen vaikuttaa todella oudolta valinnalta,koska hänellä on samat vanhat jutut vuodesta toiseen. On tylsä.
Maria G ja Marco olisivat olleet parempi pari, ja heitä ei olisi tarvinnut jännittää niinkuin näitä kahta,sinänsä ulkonäöllisesti yhteen sopivaa.

Stadinarska lopetti JO!!!
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tuskastuin Pelkoseen viime vuonna, kaikki töllövuotensa, mutta nyt olen kovin tyytyväinen valintaan. Upeaa, ettei tarvitse Maria G:aa kuunnella! Ei vaan kestäis. Tosin kyllähän ne tekstitetään meille junteille, oishan nuo juonnot voinu siis äänettömänä tsekata...

Leppilampi on tän hetkisistä telkkumiehistä ainoa seksi, joten ihan looginen valinta. Millään muulla ei ole väliä kunhan maailma näkee, ettei Suomessa kasva pelkästään niitä hirviöitä. :twisted:

Jaana oli aika söde tänään aamutelkussa hippasta yli seiskan. Naiset on ihkuimmillaan aamuturvonneina. :h:
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Geetzu kirjoitti:Jaana oli aika söde tänään aamutelkussa hippasta yli seiskan. Naiset on ihkuimmillaan aamuturvonneina.
Aamuturvonneina, ai niinQ ennen sotamaalausta? Ja mikäs siinä Maria G:ssä nyppii, ei ainakaan kansainvälistä kokemusta olis puuttunut.
cardic
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja cardic »

eikos pelkonen otettu mukaan mm. kielitaidon vuoksi. kielitaitohan taisi olla syyna miksi paasosta ei valittu ja leppilampii valittiin
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geetzu kirjoitti: Leppilampi on tän hetkisistä telkkumiehistä ainoa seksi
Paperipussi päässä se voiskin olla ihan pantava. Epäilen kuitenkin.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Rouva Pupu kirjoitti: Paperipussi päässä se voiskin olla ihan pantava.
Kummassa päässä?
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

elco kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti: Paperipussi päässä se voiskin olla ihan pantava.
Kummassa päässä?
Arvaa kaks karvaa: nenäkarva ja perskarva.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Vihtahousu kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Jaana oli aika söde tänään aamutelkussa hippasta yli seiskan. Naiset on ihkuimmillaan aamuturvonneina.
Aamuturvonneina, ai niinQ ennen sotamaalausta? Ja mikäs siinä Maria G:ssä nyppii, ei ainakaan kansainvälistä kokemusta olis puuttunut.
Rajansa kehräykselläkin, joskus ääni vaan menee ärsyks ollessaan ihan ihku. Dunno. Ja olihan Jaanalla jotain naamassaan, näytti kuitenkin mukavan rennolta ja silleen herttaselta. Molemmat (se ja Leppilampi) oli sen olosina ja näkösinä et saaneet orkun hetkeä ennen studioon pamahtamista. Tiekkö? Ei tartte. :]
Rouva Pupu kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Leppilampi on tän hetkisistä telkkumiehistä ainoa seksi
Paperipussi päässä se voiskin olla ihan pantava. Epäilen kuitenkin.
Joskus oisin pannu ilman pussiakin, se hymy on aika mieletön. :p
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Mua on jotenkin aina ärsyttänyt Jaana Pelkosen naama. Mut koitan sopeutua.
Mikko Leppilampi sen sijaan on komea :h:
Dr.Diarrhea

Mä olen nyt lukenut monen monta haastattelua tästä sinänsä aika yhdentekevästä juontajaparivalinnasta, mut vittu mä oon vieläkin niin Heikin kannalla. Ennen siedin mä-olen-malli-Mikkoa, mut nyt mulla on Oikea syy olla edes sietämättä. Homo!
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aito_Johanna kirjoitti:Mikko Leppilampi sen sijaan on komea :h:
Olkoot, mutta jos yrittää raiskata vielä yhdenkin klassikon niin menen puremaan nilkkaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.