mustaenkeli kirjoitti:Eilispäivä tuli lopetettua tunnin painisessiolla.
Kaks napakkaa potkua sain suoraan vatsaan, mutta nuori rauhoittui.
Ehkä mä sittenki voitin. Pitäskö tehä gravitesti? Varmuudenvuoksi... jos se ois positiivinen, tekisin rikosilmoituksen. Muuten riittää että tohtorissa käyn, jos tuo vihlominen ei lakkaa.
Keskusteltava heti aamusta ihan urakalla tuon neitokaisen kanssa...
Olisikin ollut! Täällähän näitä moneen hissiin mahtuu! Kasvatapa nyt hyväksi!
Itselläni on yksi "väkivaltakokemus" tytön taholta ja se on opettaessani junnuryhmää kun itsekin olin junnu ja tyttö löi mailalla jalkaan kun en kuulemma antanut hänelle opetusta tarpeeksi ja siksi syöttö ei kulje. Muistan kun olin hiljaa, pyysin itkevää tyttöä (10) sivummalle ja juttelin. Senjälkeen asia sovittiin kun ensin hän oli itkenyt seuraavat itkut kun näki verisen haavatahrani.
Sen jälkeen hänen vanhempansa pyysivät anteeksi ja tapaus sai liian dramaatiset seuraukset. Tyttö pelaa nykyään sosiaalitennistä silloin tällöin kanssani ja vieläkin sanoo häpeävänsä tapausta.
Se isku sinänsä pikkutytöltä ei ollut ihan leikkiä. Se osui niin pahasti että teki osa-puujalan toveksi! Mutta se oli osin vahinko, sen tiedän ja uskon. Tein nimittäin juuri itse käännöksen tyttöä kohti.Hän ei ehtinyt reagoida kun huitoi kohti.
Onneksi golfissa ei vastaavaa ole tapahtunut.Maila on hiukkasen painavampi! Tosin en ole juuri opettanutkaan, muuta kuin rauhallista puttia pikku porukalle.