Olin edelleen ekstaasissa siitä, että Alkossa kysyivät papereita, kun ostin pullon punkkua, joten hokasin teidän tulleen vastaan vasta kun olin ulostautunut kyseisestä tavaratalosta. Hidas sytytys.Mylwin kirjoitti:swirili melkein heti perään stockmannilla.
Bongaa "Kityläinen" !
Re: Bongaa "Kityläinen" !
-
- Kitisijä
Feliformia nähty eilen Larussa.
Hyppeli eteeni tämä pitkäkorva. Katsoi ensin pitkään ja hampaat mielestäni näkyi?
Ja sitten oli rakastuneen tuntuinen.
Hyppeli eteeni tämä pitkäkorva. Katsoi ensin pitkään ja hampaat mielestäni näkyi?
Ja sitten oli rakastuneen tuntuinen.
-
- Kitisijä
Nowan kaksoisolento bongattu! Tuijotin pitkään kun oli niin yhdennäköinen ja käännyin vielä katsomaan perääkin!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
-
- Kitisijä
Iiks, ehkä se oli joku ilkeä doppelganger!1 Mun ois pitäny olla siellä viime vkl mutten ollutkaan, ehkä tuo oli rangaistus siitä..Abuaabua!11aasi kirjoitti:Nowan kaksoisolento bongattu! Tuijotin pitkään kun oli niin yhdennäköinen ja käännyin vielä katsomaan perääkin!
Prepare for the worstest.
keikaus Lostarissa lauantaina. Oli kuulemma liikkeellä hebulin ja jonkun salaisen kityläisen kanssa.
Itse olin puolestani liikkeellä puolen tusinan viehättävän pommimiehen kanssa ja jotenkin jaloillani villistä shottikikkailusta. Juuri sopiva suojakänni keikauksen tapaamiseen. Ei siinä paljon tarvinnut muuta sanoa kuin että "tässä on ystäviäni".
Itse olin puolestani liikkeellä puolen tusinan viehättävän pommimiehen kanssa ja jotenkin jaloillani villistä shottikikkailusta. Juuri sopiva suojakänni keikauksen tapaamiseen. Ei siinä paljon tarvinnut muuta sanoa kuin että "tässä on ystäviäni".
-
- Kitisijä
Oletko nyt ihan varma ettet huutanut?elco kirjoitti: Ei siinä paljon tarvinnut muuta sanoa kuin että "tässä on ystäviäni".
Rotan aivot valtasivat pääni.
Liittyykö Ninni tähän insidenssiin? Siis, ettei hän nyt vaan loukkaannu? Entäs niba? Missä hän oli, kun tämä episodi dokumentoitiin palstahistorian Grand Galleryyn? Tippuiko taivaalta juuri tuolloin pallogrillejä?Ann kirjoitti:Oletko nyt ihan varma ettet huutanut?elco kirjoitti: Ei siinä paljon tarvinnut muuta sanoa kuin että "tässä on ystäviäni".
-
- Kitisijä
Jätkä kuulostaa ihan arskalta..Dr.Diarrhea kirjoitti: Liittyykö Ninni tähän insidenssiin? Siis, ettei hän nyt vaan loukkaannu? Entäs niba? Missä hän oli, kun tämä episodi dokumentoitiin palstahistorian Grand Galleryyn? Tippuiko taivaalta juuri tuolloin pallogrillejä?
-
- Kitisijä
Eurosportilta Fight Clubia. Katso. Opi. Lopeta. Pusnus.Dr.Diarrhea kirjoitti:![]()
Maalla ei näy. Sekin vielä. Toi rodeo UTV:lla on kans aika sirkusta, mut nähty aika pian. Tämmönen semiADHD tarttee uusii virikkeit.Ann kirjoitti:Eurosportilta...
Bjongattu Elppahani ja Sipsimuru ihqDaat eilen Itiksessä.
-
- Kitisijä
Heh, nyt pääsit sieltä raportoimaan salaisesta rendez-vous'tamme. Voi sinua. Sun kaverithan olivat sellaisia... reippaan oloisia peruspoikia.elco kirjoitti:keikaus Lostarissa lauantaina. Oli kuulemma liikkeellä hebulin ja jonkun salaisen kityläisen kanssa.
Kikkelis kokkelis.
Panitko?Keikaus kirjoitti: Sun kaverithan olivat sellaisia... reippaan oloisia peruspoikia.
-
- Kitisijä
Eihän se oikeista miehistä oo kiinnostunu?huima kirjoitti:Panitko?Keikaus kirjoitti: Sun kaverithan olivat sellaisia... reippaan oloisia peruspoikia.
Noh, elkkon kaverit?
Pyyhin Netikettiin..
Luonnehtisin kavereitani nyrkillä tapettaviksi sarjakuvahahmoiksi; ovat myös valitettavan pahanhajuisia ja aikamoisia luikureita. Elikä siis täydellisiä mätchejä keikaukselle. Tai siis olisivat, jos olisivat kaiken tuon päälle vielä neekereitäkin.huima kirjoitti:Panitko?Keikaus kirjoitti: Sun kaverithan olivat sellaisia... reippaan oloisia peruspoikia.
Ja taas!ninnithequeen kirjoitti:Bjongattu Elppahani ja Sipsimuru ihqDaat eilen Itiksessä.
-
- Kitisijä
Koettakaa vähentää sitä sidukan menekkii?ninnithequeen kirjoitti:Ja taas!ninnithequeen kirjoitti:Bjongattu Elppahani ja Sipsimuru ihqDaat eilen Itiksessä.
Mä ajattelin just teitä!
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
No joo, siis ainahan voi vaihtaa lonkeroon, jos alkaa tökkiä.Niba kirjoitti:
Koettakaa vähentää sitä sidukan menekkii?
Mä ajattelin just teitä!

(Täytyy tosin myöntää, et nyt on kyl sen verran romuna taas, et ehkä vois joo pitää pientä taukoa siideröinnissä. Ainakin viikonloppuun asti. Pistetään harkintaan.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
-
- Kitisijä
Näyttivät siltä, että tuoksuivat väärältä. Enkä huomannut, että välillämme olisi tapahtunut mitään tulivuoren purkaukseen verrattavaa reaksuunia. Mut ei se mitään, en mä kaikkia miehiä ehdi rakastaa kuitenkaan.Vaola kirjoitti:Mutta saanko arvata, et tuoksuivat väärälle?elco kirjoitti:Luonnehtisin kavereitani nyrkillä tapettaviksi sarjakuvahahmoiksi; ovat myös valitettavan pahanhajuisia ja aikamoisia luikureita. Elikä siis täydellisiä mätchejä keikaukselle. Tai siis olisivat, jos olisivat kaiken tuon päälle vielä neekereitäkin.
Kikkelis kokkelis.
SikaMika taas työpaikallani kertoi olevansa muuttohommia tekemässä.
Istui kädet taskussa, noin helppoa ja sisätyö kaiken lisäksi.
Istui kädet taskussa, noin helppoa ja sisätyö kaiken lisäksi.
Bongattu Edith maanantaina manskun Iguanan ohi kävellen ja tupakkia poltellen.
-
- Kitinän väärinkäyttäjä
Nowaysis pukeutumassa jumppasalilla.
Tällainen smart-ass -pefletti kostuttuaan alkaa erittää ainetta joka imeytyy ohuiden ihokerrosten
läpi ja alkaa vaikuttaa aivotoimintaa stimuloivasti
läpi ja alkaa vaikuttaa aivotoimintaa stimuloivasti
-
- Kitisijä
Ehkä se on joskus ollutkin. Transsu joka tapauksessa.nowaysis kirjoitti:Mä luulin et sä olit mies?