Yösijoja on useammalle. Tervetuloa Koillis-Sawoon.
Niba vois hakea makuupussinsa pois.

Kiitos isiukko, että pidät poikasi puolta!CandyMan kirjoitti:Mihin unohtui vetonaula (SA)?
Toki on tallessa! Niisson tunnearvoa.ninnithequeen kirjoitti:Onko leopardistringit vielä tallessa
Heinä-elokuun vaihde tai elokuun alku ei varmaankaan ois paskempi... ois lämmintä ja vois grillata... ja noi viinakset pitäs varmaan jonku tulla tänne juomaan pois, ennenku pilaantuvat.. itse kun en moiseen kykene.Niba kirjoitti:Että milloin mustis kutsuu niin sitten kutsuu ja lähtijät sitten ilmoittautuvat myös..
Tämä kiva! Mulle ei varmasti sovi berliinin matkan takia 2-6 päivä elokuuta.mustaenkeli kirjoitti:Heinä-elokuun vaihde tai elokuun alku ei varmaankaan ois paskempi... ois lämmintä ja vois grillata... ja noi viinakset pitäs varmaan jonku tulla tänne juomaan pois, ennenku pilaantuvat.. itse kun en moiseen kykene.Niba kirjoitti:Että milloin mustis kutsuu niin sitten kutsuu ja lähtijät sitten ilmoittautuvat myös..
Elokuun toka viikko ois täysin mahollinen... sillon on tosin raksu koko viikon poissa... elokuun loppupuolikin käy. Meiän aikataulut on hyvin vapaat...Niba kirjoitti:Mulle ei varmasti sovi berliinin matkan takia 2-6 päivä elokuuta.