Mä olen todella katkera tostaHomeboy65 kirjoitti:Ralf König esim. lähetti minulle nimmarin + piirroksen, kun kirjoitin hänen kustantajalleen Hampuriin ja pyysin niitä.![]()

Ralf König on paras!
Mä olen todella katkera tostaHomeboy65 kirjoitti:Ralf König esim. lähetti minulle nimmarin + piirroksen, kun kirjoitin hänen kustantajalleen Hampuriin ja pyysin niitä.![]()
Mitäköhän arvoisa lakirunkkaaja tietää mun miehisyydestä? Sähän se jaksat ruikuttaa vanhoja juttuja jatkuvasti, mitkä eivät edes liity elämääsi.Tix kirjoitti:Löit todistajien läsnäollessa vedon ja hävisit sen selvästi. Yleensä miehen sanaan voi luottaa, mutta toisaalta eipä sun miehisyys ole koskaan muutenkaan ole ollut hallitsevin ominaisuus.
Mee nyyhkimään vaikka pet shop boysin pariin äläkä ruikuta.
Ihan uteliaisuuttani haluisin tietää, että mistä tietotoimistosta olet saanut informaatiota, jotta voisin pyytää oikaisua.Homeboy65 kirjoitti:Sitten olen saanut väärää informaatiota. Vaikka ei minulla btw ole mitään homoja vastaan. Ralf König esim. lähetti minulle nimmarin + piirroksen, kun kirjoitin hänen kustantajalleen Hampuriin ja pyysin niitä.![]()
Tällä foorumilla joku (en todellakaan muista nimimerkkiä) väitti, että olit myöntänyt olevasi homo jossain muualla IVL, olisiko nyt ollut jossain Cityn chatissa...RAM13 kirjoitti:
Ihan uteliaisuuttani haluisin tietää, että mistä tietotoimistosta olet saanut informaatiota, jotta voisin pyytää oikaisua.
Ei mullakaan ole mitään homoja vastaan. Hauskoja heppujanhan hekin ovat
JooHomeboy65 kirjoitti:Tällä foorumilla joku (en todellakaan muista nimimerkkiä) väitti, että olit myöntänyt olevasi homo jossain muualla IVL, olisiko nyt ollut jossain Cityn chatissa...RAM13 kirjoitti:
Ihan uteliaisuuttani haluisin tietää, että mistä tietotoimistosta olet saanut informaatiota, jotta voisin pyytää oikaisua.
Ei mullakaan ole mitään homoja vastaan. Hauskoja heppujanhan hekin ovat
En ollu mie!RAM13 kirjoitti:JooOliskohan se eräs itä-helsingin"helmi" laitan rahana hänen puolesta
paljasta!ninnithequeen kirjoitti:En ollu mie!RAM13 kirjoitti:JooOliskohan se eräs itä-helsingin"helmi" laitan rahana hänen puolesta
ONKO TIX VIHTAHOUSU ja DUMARI.Tix kirjoitti:Anteeksipyynnön mistä? Siitä että olet sanaasi pitämätön paskahousu, joka keksii aina uusia tekosyitä? Anteeksi, että olet sellainen.RAM13 kirjoitti:Maksan heti kun saan julkisen anteeksipyynnön videoituna kotiini Dumarilta. Niin paljon mun henkistä miehisyyttäni on tässä kahden vuoden aikana loukattu. Itseasiassa te kaikki muutkin voisitte lähettää samanlaiset.
Nimimerkki: En ole loukkaaja, vaan loukattu.
Mulla on jotenkin sympatiat SaiPalle. Muukkoselle peukut ja tappeluille hatunnostot. Ois tosi kurjaa jos pikkuseura sais niin tuntuvat sakot, ettei Paulit ja muut enää uskaltais tapella ollenkaan.Vihtahousu kirjoitti:Voiskai tuolle Muukkoselle ostaa kananmunia joululahjaksi, ehkä hänellä olisi sitten enemmän munaa kohdella myös pikkuseuroja samankaltaisesti(kuin mitä isompiakin).
Ei tässä nyt ole siitä kyse että haluaisin tappelut kieltää, vaan siitä että seuroja kohdeltaisiin edes suunnilleen samankaltaisesti.Geetzu kirjoitti: Mulla on jotenkin sympatiat SaiPalle. Muukkoselle peukut ja tappeluille hatunnostot. Ois tosi kurjaa jos pikkuseura sais niin tuntuvat sakot, ettei Paulit ja muut enää uskaltais tapella ollenkaan.
Tietysti antoivat. Mun mielestä on vaan kohteliasta, että sakkoja maksetaan kyvyn mukaan. Muussa tapauksessahan ainoat tappelut nähtäisiin varakkaampien seurojen peleissä, eihän se olisi ihkukivaa eihän.Vihtahousu kirjoitti:Lisättäköön että SM-liiga ja Muukkonen antoivat tuolla pienellä sakoilla&pelirangaistuksella hiljaisen hyväksyntänsä Levokarin tempulle.
Sä oot kyllä niin herttanen jotenki. <3Dr.Diarrhea kirjoitti:Toivottavasti Hifkikin tippuu, jos Ipa tippuu
Jos tutustuisit tapaukseen Nielikäinen VS. Vandenbusse, niin tietäisit myös, ettei muukkosella ollut mitään tekemistä jutun kanssa. Sakon antoi sm-liigan hallituksen valtaapitävät pikkuseurat: ässät, saipa,hpk,jyp,kalpa,pelicans,ilves,tps,tappara,kärpät,lukko. Tuskin muukkonenkaan on niin tyhmä, että haluaisi pilata hyviä välejänsä vallanytimeen antamalla 15000e sakot saipalle ja näin ansaitsemalla potkut itsellensä.Vihtahousu kirjoitti:SM-liiga ja tappeleminen jääkiekkokaukalossa
13.10.2006 Nielikäinen VS. Vandenbusse = 15 000e kummallekin (IFK & Jokerit) seuralle.
.
.
19.2.2007 Kaikkia seuroja valistetaan että "turhat tappelut" pitää jättää pois.
.
.
6.3.2007 Levokari kostaa Riku Rahikaisen taklauksen aloittamalla nyrkkitappelun.
=> Levokari 2 matsia pelikieltoa ja Saipalle 6000e sakot.
Voiskai tuolle Muukkoselle ostaa kananmunia joululahjaksi, ehkä hänellä olisi sitten enemmän munaa kohdella myös pikkuseuroja samankaltaisesti(kuin mitä isompiakin).
Tässä Levokarin tappelusta päätös.
Eikös se ole jo eläkkeellä kohta? Uutta toimaria jo joissain haastiksissa ollut.RAM13 kirjoitti:Tuskin muukkonenkaan on niin tyhmä, että haluaisi pilata hyviä välejänsä vallanytimeen antamalla 15000e sakot saipalle ja näin ansaitsemalla potkut itsellensä.
Ei poitsu ole toimari, vaan kurinpitopäällikköGeetzu kirjoitti:Eikös se ole jo eläkkeellä kohta? Uutta toimaria jo joissain haastiksissa ollut.
Njees, kirjoitin tuon ekan postaukseni vähän liian tunteella ja siihen tuli väärä taho haukuttua. Seuraavassa postauksessa sitten laitoin palautetta oikeaan suuntaan:RAM13 kirjoitti:Jos tutustuisit tapaukseen Nielikäinen VS. Vandenbusse, niin tietäisit myös, ettei muukkosella ollut mitään tekemistä jutun kanssa.
Vihtahousu kirjoitti: Lisättäköön että SM-liiga ja Muukkonen antoivat tuolla pienellä sakoilla&pelirangaistuksella hiljaisen hyväksyntänsä Levokarin tempulle.
Aasi hei... Ajattelen taas vaan muita ja kysynkin, miksi ei toisten viestejä voi poistaaGeetzu kirjoitti:Kerro siis lisää!
Joo, en ole sokea.Stadinarska kirjoitti:HEI Kitinän tärkein uutinen!
Ominaisuus tulee seuraavaan Kitinän kehitysversioon.Dr.Diarrhea kirjoitti: Aasi hei... Ajattelen taas vaan muita ja kysynkin, miksi ei toisten viestejä voi poistaa
Hienoa ja onnittelut muillekin! Asiahan on kuitenkin niin, että eräässä sikiön kehitysvaiheessa hermostoputken toinen pää pullistuu sikiöllä aivoiksi, mutta kaikille näin ei näytä tapahtuneen.aasi kirjoitti:Ominaisuus tulee seuraavaan Kitinän kehitysversioon.
Voi kun sä olet taas niin oikeassa. Mun mielestä noi pikkuseurat voitaisiin siirtää omaan liigaansa ja jättää ne SUURseurat kisailemaan keskenään.RAM13 kirjoitti:Sakon antoi sm-liigan hallituksen valtaapitävät pikkuseurat: ässät, saipa,hpk,jyp,kalpa,pelicans,ilves,tps,tappara,kärpät,lukko.