Idols 2007
Re: Idols 2007
Ei vittu. Mua itkettää nyt miks otan niin ärsyn vakavasti tän touhun. Ei ei ei ei mä en halua kuulla Lennii sen pölkyn suusta en! Argh. Katson silti. Panu varmaan saa taas 24+ perheenäitien ääniä työliittymistä, sellanen kutina... Anna vetää saletisti hyvin. Varmaan laulanu tota biisiä kymmeniä kertoja peilin edessä, ei ylläriveto ei.
Yksi tykkää tyttärestä ja toinen isästä. Makuja on monia. Minulla on voimakas näkemys, että tästä tytöstä kuullaan laulamaailman puolella vielä. Sitä en tajua miksi hän laulaa Celineä ja matkii Madonnaa. Ehkä sahanpurut eivät ole vintillä ihan vielä laskeutuneet.bedlam kirjoitti:No mä en nyt kyllä ymmärrä Perttiä yhtään, kyllä musta Kristiina on absoluuttisesti surkein laulaja porukasta. ... Enkä mä oikein edelleenkään ymmärrä, miksi Kristiina on niin erityisen mukavaa katseltavaa.
Mutta sinä olet niin kaukana siellä jänkällä kasvanut, että jos tulisi pätkäsorminen 150-senttinen hiilenmustatukkainen tyttö neljäntuulenhattu päässä niin avot.

Mutta järkkyä! Kuulin just toiselta palstalta, että Anna on ollu kipeenä eikä ole pystyny treenaamaan! Eiiiiih!!Geetzu kirjoitti:Anna vetää saletisti hyvin. Varmaan laulanu tota biisiä kymmeniä kertoja peilin edessä, ei ylläriveto ei.
No mutta vaikka Krisse vetäisi tuo kuinka pahasti tahansa, niin kansa äänestää tuomareiden mukaan. Ja Askohan sanoo: "Täytyy sanoo, että sua on kyllä aina miellyttävä katsella. Mä uskon, että Titanic olisi jäänyt uppoamatta, koska laulusi olisi sulattanut kaikki jäät. Mä sanon että tällä vedolla ollaan jatkossa tänään."Think kirjoitti: Kristiina - My heart will go on (Celine Dion)
Tässä mennään metsään niin että raikaa. Ihan käsittämätön valinta, vaikka tyttö osaisikin laulaa. Jollei mene ihan nappiin (eli ei), niin tämä tyttö tippuu, jollei joku muista laulajista kosauta lauluaan ihan totaalisesti.
Olen huomannut. Asko haistaa rahan.bedlam kirjoitti:No mutta vaikka Krisse vetäisi tuo kuinka pahasti tahansa, niin kansa äänestää tuomareiden mukaan. Ja Askohan sanoo: "Täytyy sanoo, että sua on kyllä aina miellyttävä katsella. Mä uskon, että Titanic olisi jäänyt uppoamatta, koska laulusi olisi sulattanut kaikki jäät. Mä sanon että tällä vedolla ollaan jatkossa tänään."
-
- Kitisijä
En ole erimieltä kuin siitä, että tuo voi alkaa myös näin: "Täytyy sanoo, että sä näytät tänään tosi hyvältä siellä lavalla..."bedlam kirjoitti: No mutta vaikka Krisse vetäisi tuo kuinka pahasti tahansa, niin kansa äänestää tuomareiden mukaan. Ja Askohan sanoo: "Täytyy sanoo, että sua on kyllä aina miellyttävä katsella. Mä uskon, että Titanic olisi jäänyt uppoamatta, koska laulusi olisi sulattanut kaikki jäät. Mä sanon että tällä vedolla ollaan jatkossa tänään."
Ovela kuin orgasmi
Tänään tippuu Mia tai Kristiina. Panu ei tipu, koska otti taas turvallisen vinkyvänkybiisin ja saa teinipipariäänet ja yh-äänet. Anna ei tipu, saa sääliäänet flunssasta ja setä-äänet lolitamaisuudesta. Pitkätukat ei tipu, koska ne osaa pirulaiset laulaa ja esiintyä.
Mia ei saa ulkonäköääniä, eikä ole kovin kaksinen laulajakaan. Siispä tippujaehdokas, jos ei vedä biisiä nappiin.
Kristiina saa ulkonäköääniä, mutta joukon heikoin (?) laulaja ja lisäksi biisi joka on melko yleisesti vihattu, hyvin tunnettu ja erittäin vaikea vetää edes sinne päin kuin tunnetuin versio. Todennäköisin tippuja, oli sitä jo Iltalehden lukijaveikkauksessa. Laittaisin rahani tälle hevoselle jos kertoin olisi siinä 2,5 pintaan ja Mialle jos kertoin olisi 3. Panun kerroin olis siinä 4 pintaan, Annan ehkä 10 ja pitkätukkien pitäis olla jo yli 100 ennen ku laittaisin euroakaan likoon.
Koska en kuitenkaan lyö rahavetoja, teen palstavedon karvojenajeluketjun hengessä! Ajan tukkani jos pitkätukat tippuu. Ajan kainalokarvani jos Panu tai Anna tippuu. Ajan munakarvani jos Mia tippuu. Ajan ylinopeutta jos Kristiina tippuu.
Mia ei saa ulkonäköääniä, eikä ole kovin kaksinen laulajakaan. Siispä tippujaehdokas, jos ei vedä biisiä nappiin.
Kristiina saa ulkonäköääniä, mutta joukon heikoin (?) laulaja ja lisäksi biisi joka on melko yleisesti vihattu, hyvin tunnettu ja erittäin vaikea vetää edes sinne päin kuin tunnetuin versio. Todennäköisin tippuja, oli sitä jo Iltalehden lukijaveikkauksessa. Laittaisin rahani tälle hevoselle jos kertoin olisi siinä 2,5 pintaan ja Mialle jos kertoin olisi 3. Panun kerroin olis siinä 4 pintaan, Annan ehkä 10 ja pitkätukkien pitäis olla jo yli 100 ennen ku laittaisin euroakaan likoon.
Koska en kuitenkaan lyö rahavetoja, teen palstavedon karvojenajeluketjun hengessä! Ajan tukkani jos pitkätukat tippuu. Ajan kainalokarvani jos Panu tai Anna tippuu. Ajan munakarvani jos Mia tippuu. Ajan ylinopeutta jos Kristiina tippuu.
Onneks on työpuhelin, voi tukee Kristiinaa ja Miaa linjat kuumina.Geetzu kirjoitti:Ajelen Tixii jos Panu tippuu.
Teinipiparilla!
Esimakua:Vihtahousu kirjoitti:Maidenin piisi on vaikea, toivottavasti ei raiskaa sitä hitaalla temmolla.
http://www.youtube.com/watch?v=Q-6BsAvF7Tw
-
- Kitisijä
Ei paha! Tosin tätä matskua on Arilta kuultu jo aika tavalla.isohaara kirjoitti:Esimakua:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
Mä annan kyl Arille. Eipä sillä että olisi tullut tuota pahemmalti seurattua, mulla kun on parempaakin tekemistä, mutta Ari teki vaikutuksen heti kun näin sen. Kylli-tätiä lainatakseni;"It was love at first sight". Siinä vasta mies johon ei voi suhtautua kuin äidillisellä lämmöllä..

Prepare for the worstest.
-
- Kitinän uhri
Hirveetä paskaa. Jenkkien idolit hakkaa suomalaiset juntit 10-0, joka kategoriassa. Ja naiset hehkeydessään noin 100-0.isohaara kirjoitti:Esimakua:Vihtahousu kirjoitti:Maidenin piisi on vaikea, toivottavasti ei raiskaa sitä hitaalla temmolla.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
No daa, niinhän ne hakkaa kaikessa muussakin, paitsi sauvakävelyssä ja mäkihypyssä. Mikä pointti tossa nyt oli?RAM13 kirjoitti:Hirveetä paskaa. Jenkkien idolit hakkaa suomalaiset juntit 10-0, joka kategoriassa. Ja naiset hehkeydessään noin 100-0.
-
- Kitisijä
Eiku lämmöllä, ei se oo musta mitenkään hot. Näyttää liian lapselta
Tai naiselta. 

Mulla meni silloin ekoissa karsinnoissa hetki tajuta, että kyseessä on poikapuolinen ihminen.nowaysis kirjoitti:Eiku lämmöllä, ei se oo musta mitenkään hot. Näyttää liian lapseltaTai naiselta.
-
- Kitisijä
Samoin mulla sen yhden mötkyn suhteen, joka siis osottautui naiseksi.
-
- Kitinän uhri
Arin veto oli siis "hirveetä paskaa", loput oli toteamusta.isohaara kirjoitti:No daa, niinhän ne hakkaa kaikessa muussakin, paitsi sauvakävelyssä ja mäkihypyssä. Mikä pointti tossa nyt oli?RAM13 kirjoitti:Hirveetä paskaa. Jenkkien idolit hakkaa suomalaiset juntit 10-0, joka kategoriassa. Ja naiset hehkeydessään noin 100-0.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Sanoisin että erittäin kehityskelpoista. Piisi on kyllä vaativa, toivottavasti esityspuoli olis jotain muutakuin paikallaan seisomista. Saatan jopa katsoa tänään telkasta lähetyksenkin hänen laulamisensa takia.RAM13 kirjoitti:Arin veto oli siis "hirveetä paskaa", loput oli toteamusta.isohaara kirjoitti:No daa, niinhän ne hakkaa kaikessa muussakin, paitsi sauvakävelyssä ja mäkihypyssä. Mikä pointti tossa nyt oli?RAM13 kirjoitti:Hirveetä paskaa. Jenkkien idolit hakkaa suomalaiset juntit 10-0, joka kategoriassa. Ja naiset hehkeydessään noin 100-0.
UP THE IRONS!

Niin, ja pooli josta ehdokkaat otetaan on 40-50 -kertainen. Jotenka Sou? Kitise sitten jos Islannin tai Norjan Idolseissa on loistokkaampi meisinki.RAM13 kirjoitti:Ja naiset hehkeydessään noin 100-0.

Ja jos tässä on esimerkki niistä ameriikkalaisista Idols-kaunottarista niin aika heavyweight -osastossa mennään

Ja luonnollisesti hattu. Miksiköhän.bedlam kirjoitti:Annallakin minihame
-
- Kitisijä
Mia on taas paljain jaloin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Miksi?Rouva Pupu kirjoitti:Ja luonnollisesti hattu. Miksiköhän.bedlam kirjoitti:Annallakin minihame
No eikös sillä Aliciallakin semmonen päässä aina oo.bedlam kirjoitti:Miksi?Rouva Pupu kirjoitti:Ja luonnollisesti hattu. Miksiköhän.bedlam kirjoitti:Annallakin minihame