Idols 2007

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Ann
Kitisijä

Re: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja Ann »

bedlam kirjoitti:Tää äänestyssysteemi olisi musta paljon parempi jos voisi antaa myös miinusääniä huonoimmalle.
Tästä olemme samaa mieltä.

Mä en ala taktikoimaan, enkä äänestä kuin kerran. Olen perusrehellinen!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Dr.Diarrhea

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

bedlam kirjoitti: Tää äänestyssysteemi olisi musta paljon parempi jos voisi antaa myös miinusääniä huonoimmalle.
Olisi. Mielummin vain miinusääniä. En keksi järkisyytä nykyiselle. Taitaa kuulua tiiviisti sapluunaan, josta ei saa poiketa.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei sytyttänyt mikään tällä viikolla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Voi vitunvitunvittu ja paskaperkele. Saatanan suomalaiset puurokorvat.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Suvinen kirjoitti:Siis mitä helvettiä?! Miten toi MIIA pystyi tippumaan????
En jaksa lainata aiempaa viestiäni. Kristiinan cutelooks ja tuomarihehkutus pelasti.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

HUH mikä helpotus. Seuraavaksi putoo Kristiina sitten, veikkaan ma.

Seuraavaks ne laulaa kuninkaallisia? Oi, kun oliski ihan tangoa :D
Mylwin
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

bedlam kirjoitti:Voi vitunvitunvittu ja paskaperkele. Saatanan suomalaiset puurokorvat.
Näinpä. Päivän paras putosi.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Dr.Diarrhea

ninnithequeen kirjoitti:HUH mikä helpotus. Seuraavaksi putoo Kristiina sitten, veikkaan ma.
Todennäköisesti. Nämä on loppujen lopuksi aika ennalta-arvattavia.
bedlam

http://idols.elisa.fi/aanesta/

No tuolla sitten kaikki Kitinäläiset osallistumaan jokamies-Idolsiin. Harmi, ettei ole kamerakännykkää.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mia veti musta kyllä hyvin tänään, ekaa kertaa. Jakanee ihmiset liikaa kahtia persoonallaan?
Dr.Diarrhea

Suvinen kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:Nämä on loppujen lopuksi aika ennalta-arvattavia.
Hm. Kristiinaa veikattu tippujaksi jo kahdessa erässä, ja siellä se vaan porskuttaa.
Hiinä ja hiinä, ei jaksa loppuun asti. Anna, Ari ja Kristian ovat mielestäni loppukolmikko, jos ei ihmeempiä tapahdu. Nämä muut tippuvat järjestyksessä, jonka määrää päivän kunto pitkälti.
Dr.Diarrhea

ninnithequeen kirjoitti:Mia veti musta kyllä hyvin tänään, ekaa kertaa. Jakanee ihmiset liikaa kahtia persoonallaan?
Elämässä ei ole suuri synti olla näyttämättä tähdeltä, mutta Idols-kisassa on.
bedlam

http://www.youtube.com/watch?v=4JI9Gzre0kw

Vittu. Piti kuunnella tää studiobiisi taas ja siis ensinnäkin on jännä miten voimakkaalta tuo Panun ääni kuulostaa tässä verratessa noihin livejuttuihin. Tuohan on suorastaan täydellinen pop-ääni noin studiovehkeillä kompressoituna. Mia kuulostaa kans ihan saakelin hyvälle tässä ja itse asiassa yllättäen kuulostavat Annan kanssa ihan samalle, en edes ensin huomannut että laulaja vaihtui.

MUTTA. Kaikki muut laulajat kuulostavat siis studiovehkeillä hyvälle, paitsi Kristiinan ääni aiheuttaa tuossakin migreeniä. Hoksasin nyt videota katsellessani, että tytöstä tulee jotenkin mieleen Anna Eriksson, jota en ole koskaan voinut sietää. Sekö lie ärsytyksen juuri ja alku.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Siinä kun Kristiina ja mia kaulailivat ja odottivat, että putoajan nimi kerrotaan, näytti siltä kuin Mia olisi aikonut pussata Kristiinaa. Selvää lesboseroottista väreilyä näkyi katseessa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä

Viesti Kirjoittaja mdm »

Oon nyt ihan rikki. Mun suosikit karsiutuu yks kerrallaan. :cry:
fuck me I'm fabulous
Mylwin
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Miksiköhän Ari ei omistanut jotain itkuvirttä kuolleelle siskolleen? Ehkä se olisi voittanut Panun kalastelemat äänet ja paloletkumies olisi lähtenyt idlosia rumentamasta.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Hitto te otatte tän kisan vakavasti. Mulle on ihan sama kuka voittaa. Hienoista tyydytystä tuottaa, että kyynis-realistinen ennakkoarvioni siitä miten maailma makaa piti kutinsa.
bedlam

Tix kirjoitti:Hitto te otatte tän kisan vakavasti. Mulle on ihan sama kuka voittaa.
Haista paska! Mun kädet tärisee ja haluisin dokata koko yön kuunnellen Mian lauluja YouTubesta, mutta on pakko mennä aamulla töihin. Teen nyt biisin, nimeltä "Mia, ei ollu sun syys" ja poltan ketjussa tupakkaa.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tix kirjoitti:Hitto te otatte tän kisan vakavasti. Mulle on ihan sama kuka voittaa. Hienoista tyydytystä tuottaa, että kyynis-realistinen ennakkoarvioni siitä miten maailma makaa piti kutinsa.
Otat itse kuitenkin, et vaan kehtaa myöntää. Kyllä ne oikeasti hyvät kuitenkin sen sopparin saa, voitti tai ei.

Kai sitä pitää käydä ostamassa tallentava digari, koska tulevat finaalit istun fysiikan tunnilla. Halvat on huvit. Not.
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Rouva Pupu kirjoitti:Työntäkää se Panunne nyt jonnekin minne aurinko ei paista.
Voin tulla avuksi siinä hommassa.
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Suvinen kirjoitti:Siis mitä helvettiä?! Miten toi MIIA pystyi tippumaan????
Minä koetin selittää tätä jo aiemmin tuolla kolme-neljä sivua sitten.

Teinixit ovat kaikki kaksi karvaa kosteana aina kun näkevät Panun ja pappa betalar puhelinlaskut. Kristiinasta taas pitävät tytöt, joilla ei ole vielä romanttisia (tai muita :) ) tunteita miehiä kohtaa ja jälleen pappa betalar puhelinlaskut.

Kun tämä on fakta eikä näitä kahta saa hevillä :) pois kisasta niin alkaa näitä laulajiakin pudota.

En nähnyt eilen kummankaan retostelemani artistin esityksiä, joten en eilisiä kommentoi. Kristiinasta aloin joka tapauksessa pitämään kun hän lauloi Nordmania alkukarsinnoissa.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Anna lauloi aivan helvetin hienosti.

Remun sanoin "ei ton paremmin voi enää laulaa".
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Miia oli järkky!!! Miten te ette huomaa? Onneks kanssapissikseni huomasivat. Anna ja Panu ihan parasta, molempia on kiva kuunnella silmät kiinni. Ari sai kylmät väreet kahdesti kertseissä, joten äänestettiin toisella puhkalla vähän sitäkin. Tää menee vähän niin ku halusinkin, alan tottua.

(Kride ei ollu niin järkky ku pelkäsin, jes, ja näyttikin hyvältä.)
NuoriDaavid

bedlam kirjoitti:Eräällä musiikkipalstalla oli tästä Anna-antipatiasta keskustelua ja suuri osa tästä yäk-ryhmästä tunnusti pitävänsä tytön laulusta, mutta inhoavansa tyyppiä koska hän muistuttaa kuulemma liikaa niitä yläasteen "suosittuja" tyttöjä.
Oulun suunnalta kuuluu nyt muutakin kuin kohinaa. Näinhän se juuri on. Jos Anna olisi hiukan ylipainoinen ja vähemmän kivan näköinen, niin kaikki olisi suitsuttamassa.

Minkä sille voi, jos on ihQ:n näköinen taskuvenus. Pitäisikö laulaa paperipussi päässä?
NuoriDaavid

Lolita kirjoitti:Siinä kun Kristiina ja mia kaulailivat ja odottivat, että putoajan nimi kerrotaan, näytti siltä kuin Mia olisi aikonut pussata Kristiinaa. Selvää lesboseroottista väreilyä näkyi katseessa.
Täällä gaydar alkoi piipata jo heti karsinnassa kuten Pertti Mäkimaallakin:
05.02.2007:
PerttiMakimaa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mia Permanto oli hyvä myös. Olisiko lepakko?
Kas kas, kerrankin me WanhatPervot (tm) olemme samaa mieltä. :)