Noni, tulihan se oikee Kride sieltä esiin. Pftttt...
Idols 2007
-
Hallusinaatio
- Kitinän uhri
Re: Idols 2007
En kai oo ainoa, jonka mielestä se näyttelijäsuoritus oli kuin Salatuista Elämistä?bedlam kirjoitti:Mähän sanoin, että Panun KATKERA TILITYS JA TRAGEDIA on varmasti tänään lööpeissä!
"I want you to get excited about your life."
-
Geetzu
Mua ärsytti toikin. Ihan jotenki siks et miks kaikkien pitää olla Jonen kavereita. Wäääää.
-
Ann
- Kitisijä
Ai kaapista vai? Gaydar vähän värähteli siinä eilisessä minä&ravunsyöttini insertissä.ninnithequeen kirjoitti:
Noni, tulihan se oikee Kride sieltä esiin. Pftttt...
Rotan aivot valtasivat pääni.
-
sipsi
- Kitisijä
Kiitos avusta, mut itseasiassa YouTubesta löytyy vain "Access denied". Duunikoneella nääs.bedlam kirjoitti:
YouTubesta löytyypi:
Ens torstaita odotellessa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
-
ninnithequeen
1. Panu Larnos
Patience
(Take That)
2. Ari Koivunen
Here I Go Again
(Whitesnake)
3. Kristian Meurman
I Want It All
(Queen)
4. Anna Abreu
First Cut Is The Deepest
(Sheryl Crow)
5. Kristiina Brask
Don´t Speak
(No Doubt)
Oijoi ku jänskättää tuo Kriden veto
Patience
(Take That)
2. Ari Koivunen
Here I Go Again
(Whitesnake)
3. Kristian Meurman
I Want It All
(Queen)
4. Anna Abreu
First Cut Is The Deepest
(Sheryl Crow)
5. Kristiina Brask
Don´t Speak
(No Doubt)
-
sipsi
- Kitisijä
Hmm, Kride vetää Queenia, aika erikoista.ninnithequeen kirjoitti:
Mut luksusta on, et Anna laulaa Sheryl Crowta. Mä en tosin nyt oo ihan varma, mikä toi biisi on (siis onks se coveri?).. Mut anyway Sheryl Crow on parhautta, pidän peukkuja Annalle.
EDIT. No just joo. Surffasinpas Idols-keskustelupalstalle, ja sieltä selvis, mitä epäilinkin. Kylhän mä nyt tiedän biisin The first cut is the deepest, eikä se tosiaan ole Sherylin oma. Maikkari, tarkkuutta.
-
Rouva Pupu
Jaahans, millasta lontoon lausuntaa tänään kuullaankaan.ninnithequeen kirjoitti: 5. Kristiina Brask
Don´t Speak
(No Doubt)
-
sipsi
- Kitisijä
[Döyn't spiik, äi nöy wöt jöör sei-iing..]Rouva Pupu kirjoitti:
Jaahans, millasta lontoon lausuntaa tänään kuullaankaan.
Silleen foneettisesti, ju nous.
-
Bluntly
- Kitisijä
-
ninnithequeen
Mietin ihan täsmälleen samaa äsken. Hohhoh.BettyB. kirjoitti:Onko noi v*ttu kuuroja??
Mikäs Askolla ja Ellenillä oikeen on keskenään menossa? Ensin Asko kehuu Ellenin kaulahuivia, jota ei ole, ja sitten Ellen töykeilee Askolle. Hmm...
-
BettyB.
Veikkaisinpa Askon viitanneen Ellenin kolttuun... No, ei ainakaan decolte vie huomiota tällä kertaa.ninnithequeen kirjoitti:Ensin Asko kehuu Ellenin kaulahuivia, jota ei ole, ja sitten Ellen töykeilee Askolle.
Ja Ari tykitti jälleen kympillä. Mi laiks.
-
Rouva Pupu
Pakko kompata.Bliss kirjoitti:Samis.Bluntly kirjoitti:Alkoi jo oksettamaan toi Panun veto.
-
Rouva Pupu
Uuh. Pakko kompata.BettyB. kirjoitti: Ja Ari tykitti jälleen kympillä. Mi laiks.
-
BettyB.
Miks tää Anna kuulostaa mun korvaan aina ihan epävireiselle ja erittäin epävarmalle? HÄH? Kun kuitenkin sitä aina kaikki kehuu. Onko mun absoluuttinen sävelkorva mennyt rikki?
-
irmelianneli
- Kitisijä
Siis niiiijjust! Ihan samaa oon hiljaa mielessäni miettiny alusta asti! Mikä? Mitä? Hä? Ja ihan ku ois henki aina tosi kamalan ahtaalla, älyttömän kovaääninen sisäänhengitys. HuiBettyB. kirjoitti:Miks tää Anna kuulostaa mun korvaan aina ihan epävireiselle ja erittäin epävarmalle? HÄH? Kun kuitenkin sitä aina kaikki kehuu. Onko mun absoluuttinen sävelkorva mennyt rikki?
-
BettyB.
No oho, Kristiina yllätti oikeella biisivalinnalla. Tää biisi on ihan kymppi tolle sen pikkuorava-saundille. Taitaa Panu pudota.
Paitsi että näemmä loppua kohden toi kiilaaminen pahenee, ei pysy bändi perässä...
Paitsi että näemmä loppua kohden toi kiilaaminen pahenee, ei pysy bändi perässä...
-
Bliss
Stylisti taisi olla Ellenin sisko...?ninnithequeen kirjoitti:Hyi hitto minkä näköseksi se Anna oli laitettu
-
Rouva Pupu
Mä en nyt oikein diggaillu tosta Kristiinasta. Mut hiukan epäilen että tolla lolita vedolla ei tipu.
-
BettyB.
Sukunimestä ja äänestä päätellen kyllä.Bliss kirjoitti:Stylisti taisi olla Ellenin sisko...?