Idols 2007
Re: Idols 2007
Pahoin pelkään että Kride lähtee tänään. On tolla pikkuritsalla semmonen fanilauma. Ritsan esitys oli karmea, kyllä noi tuomarit on umpikuuroja.
-
- Kitisijä
Olipas tylsää settiä kaikilta. Panun vinkuna osui tänään pahiten korvaan.
Rotan aivot valtasivat pääni.
-
- Kitinän uhri
Sun kaveris raiskas Queenia!!!ninnithequeen kirjoitti:Hyi hitto minkä näköseksi se Anna oli laitettu

Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Ähhähähähäh! Vihdoinkin! Nyt on ihan sama kuka voittaa, Kristiina se ei ole mutta aiiiiiiiiiiivan sama
Panu, haista vee 

En nähnyt koko lähetystä kun poikkesin salilla, mutta oli vain ajan kyssäri kun Panun ämpäri alkaa vuotamaan. Panu, olit heikoin lenkki, hyvästi! Vässykkä, lanaaja!!!
Viimeksi muokannut Dr.Diarrhea, 15.03.2007 22:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
HUH!
Kyllä syrän hakkas taas. Ei tämmöstä vanha ihminen kestä saakeli.
Ja ens kerralla sitte jotain Lapin Kesää taas ettei tarvii pelätä putoomista, kiitos.
Kyllä syrän hakkas taas. Ei tämmöstä vanha ihminen kestä saakeli.
Ja ens kerralla sitte jotain Lapin Kesää taas ettei tarvii pelätä putoomista, kiitos.
Mimmin koko kisan paras veto eli en ihmettele. Mulle ihan sama kuka tippuu kunhan Ari voittaaSuvinen kirjoitti:Siis todellako olette sitä mieltä että Kristiina päihitti Panun?
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
No eiköhän se ole jo aika selvä, että Ari voittaaBettyB. kirjoitti:Mulle ihan sama kuka tippuu kunhan Ari voittaa

-
- Kitisijä
ei pysty käsittämään millä eväillä se blondiino on siellä. noh, pääasia että panu tippu, se alkoi ärsyttämään viime viikolla ja tällä viikolla tosissaan hiertämään. ihme vellinaama-housu
Me transmitte sursum, Caledoni!
-
- Kitisijä
MOI Mussukka! Ensinnäkin minä pidin Panun esityksestä myös, mutta hän on jotenkin laskelmoinut tyylinsä...Suvinen kirjoitti:Oikeastaan eniten edelleen otta päähän se Mian tippuminen. Panu nyt ei olis kuitenkaan voittanut. Kristiina silti ihan turha tuolla, ei mitenkään ole yksi parhaista neljästä. Ari, Anna, Kristian - nämä kaikki ymmärrän,eli kunhan nyt ensi viikolla Kristiina tippuu niin sitten on jo ihan sama kuka vie.
Anna oli tehnyt kamalan riskimeikkauksen ja minusta hänen nuoruudenraikkautensa oli nyt tyystin poissa. Oikein paha virhe ja väitän, että silmät ovat kauniimmat ensi viikolla! Sensijaan Kristiina oli tyttömäinen. Nämä ovat melkoisesti ulkonäkökisat myös.
Esityksissähän paljoa ei eroa sinänsä ollut kuin aiemminkaan. Itse en millään haluaisi että Ari pääsisi Idoliksi, koska on täysin ala-arvoinen esimerkki elämäntavoiltaan ja tuottaa paljon otsikoita ja uusia matkivia örveltäjiä. Se, että hän on sikäli hyvä esittäjä, on hiukan harmillistakin.
Kristiina tippuu ensi viikolla jos laittaa liikaa vanhentavaa maskia päälle. Jos meikataan söpöksi pikkutytöksi niin ei hän kyllä tipu.
Minusta tuntuu aika selvältä tuo Arin voitto. Se on ihmeellistä tuo äänestäjien mielihalu. Miksei kukaan arvosta enää nöyryyttä ja sellaista fiksua tyyliä...voih.
Mut onhan sen esittäminen hyvää, kai sen täytyy riittää!
Hyvää yötä sinulle ja muille!

P.S Huomasitteko kuinka Panu kiitteli TUKIJOITAAN!!
Kumma tyyppi puhua noin!!

Stadinarska
Kitinän idoli
Idolikitisijä
Idiootti myös kuulemma
Viimeinen ei ole titteli
Viimeksi muokannut Stadinarska, 16.03.2007 8:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sul oon äärettömän huono maku, en voi käsittää! Aina eri mieltä ku mä.Tix kirjoitti:Ähhähähähäh! Vihdoinkin!

Vitun idolssit ja saatanan umpipaska kansa vittu pitäkää kridenne torvet. Urpot. Ääliöt. YÄK. En ois ostanukaan!
Arikin tulee paskemmaks kokoajan. Ja Anna paranee. En ois uskonu. Vitun väliä, Ifk hävis. Viski loppu.
edit: pois inhottava ipa-kuitti ripulille. Pus.

Viimeksi muokannut Geetzu, 16.03.2007 0:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pystyy käsittämään.par-sky kirjoitti:ei pysty käsittämään millä eväillä se blondiino on siellä. noh, pääasia että panu tippu, se alkoi ärsyttämään viime viikolla ja tällä viikolla tosissaan hiertämään. ihme vellinaama-housu
Panu tippui. Panu tippui.

Tänään tulee epämääräisten hymiöitten päivä.

Pahassa paikassa hän teki sitä mitä viimeksi teki karsinnoissa. Lauloi kunnolla omilla vahvuuksillaan.BettyB. kirjoitti:Mimmin koko kisan paras veto eli en ihmettele. Mulle ihan sama kuka tippuu kunhan Ari voittaaSuvinen kirjoitti:Siis todellako olette sitä mieltä että Kristiina päihitti Panun?
-
- Kitisijä
Aina Arille valitetaan hevilinjasta ja toivotaan jotain erilaista. Ari vois pitää tiukasti oman linjansa ja muistaa, että Idolsin voitto ei välttämättä ole parasta maailmassa. Oman uran kannalta parasta voisi olla jäädä toiseksi tai kolmanneksi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Samoilla mietteillä liikkeellä minäkin.Lolita kirjoitti:Aina Arille valitetaan hevilinjasta ja toivotaan jotain erilaista. Ari vois pitää tiukasti oman linjansa ja muistaa, että Idolsin voitto ei välttämättä ole parasta maailmassa. Oman uran kannalta parasta voisi olla jäädä toiseksi tai kolmanneksi.
-
- Kitisijä
Jaahas.
On tullut hiukan seurattua tuot Idols kisaa. Harmi vaan, että Panu tippu. Kas, kun itte tykkään enemmän jo tässä iässä, noista ballaadi tyyppisistä laulajista, kun ei muunkaan tyyppistä laulajaa mun makuuni ole noissa kilpailijoissa. Oma makuni on kyllä pääasiassa blues/rock tyyppinen musa.
Jatkossa kaksi 16 v. tyttölapsosta ja hevihemmot.
Kyllä nuo pienet tyttökullat, joilla tuskin on ollut edes äänenmurros, saisivat tippua. Nih....
On tullut hiukan seurattua tuot Idols kisaa. Harmi vaan, että Panu tippu. Kas, kun itte tykkään enemmän jo tässä iässä, noista ballaadi tyyppisistä laulajista, kun ei muunkaan tyyppistä laulajaa mun makuuni ole noissa kilpailijoissa. Oma makuni on kyllä pääasiassa blues/rock tyyppinen musa.
Jatkossa kaksi 16 v. tyttölapsosta ja hevihemmot.
Kyllä nuo pienet tyttökullat, joilla tuskin on ollut edes äänenmurros, saisivat tippua. Nih....
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
-
- Kitisijä
Kyllä se kuulovika on ihan siellä päässä. En väitä, että esitys oli hyvä, mutta aika kaukana karmeasta.ninnithequeen kirjoitti:Ritsan esitys oli karmea, kyllä noi tuomarit on umpikuuroja.
Ovela kuin orgasmi
Se on vaan vanhemman munahaukan kateutta.BettyB. kirjoitti:Miks tää Anna kuulostaa mun korvaan aina ihan epävireiselle ja erittäin epävarmalle? HÄH? Kun kuitenkin sitä aina kaikki kehuu. Onko mun absoluuttinen sävelkorva mennyt rikki?
Freddie Mercuryn kanssa on paha lähteä kilpailemaan. Freddie oli Rock-kukkojen kuningas, loistava lavakarisma ja ääni.Suvinen kirjoitti:Kristian mokas nyt kyllä. Sanat hukkui ihan täysin. Paskempi homma.. harmittaa vähän.
Ihanko tosissas väität, että sillä honotuksella ja lausunnalla piti päästäkin jatkoon? Nuotin vierestäkin veti. Sweet Jesus...Think kirjoitti:Kyllä se kuulovika on ihan siellä päässä. En väitä, että esitys oli hyvä, mutta aika kaukana karmeasta.ninnithequeen kirjoitti:Ritsan esitys oli karmea, kyllä noi tuomarit on umpikuuroja.
Marco oli lisäksi virittänyt Kristiinan lavaesiintymistä hyvään suuntaan.BettyB. kirjoitti:No oho, Kristiina yllätti oikeella biisivalinnalla. Tää biisi on ihan kymppi tolle sen pikkuorava-saundille. Taitaa Panu pudota.
Paitsi että näemmä loppua kohden toi kiilaaminen pahenee, ei pysy bändi perässä...