nowaysis kirjoitti:No jo on, taas pääsin avaan viikonpäiväketjun, positiivista kehitystä havaittavissa dearskautumisen suhteen!1
Ihme, ei ollut edes vaikea herätä, vaikka riekuin ylhäällä vaalituloksia odotellessani jopa 23.30 saakka. Kannatti nukkua viikonloppuna varastoon
Kouluun pitäis mennä, ei kuumetta, mutta kurkussa asuu edelleen joukko epämääräisiä kaktuksia. Mieli on silti aika hyvä, olosuhteisiin nähden. Lumi on näköjään pysyny maassa, sais sulaa.
MOI kaikille ja MOI NOWA! En oikein olisi eilen halunnut "haukkua" VUFF VUFF Nowaa, kun sulla oli ainakin lievästi kielletty viikonpäiväketju, koska otaksun että olet jossain määrin tukijani!!!
Ja dearskautuminen ei ole suinkaan tapahtunut muutoin kun postauksien tiheydessä. Stadinarska on ja voi.
On vain niin TURSKAISESTI erilaista tehtävää, että en kerta kaikkiaan VOI oman itseni vuoksi liikaa postailla. Lienee aivan selviö!
En muuten vieläkään ole varma, onko tämä muutamien tyyppien kommentointi Stadinarskalle pelkkää vitsiä koska minulla on ilmeisesti liian suuri itsetunto ajattelemaan että olen ihan mukava tyyppi!!
Nowa, sinä joskus muinaisuudessa sanoit minua queeniksi! Se oli hauska,mutta olen ajatellut sitä, että saattaapi olla!
Hyvvää muanantaita itse kullikin. Tässä oli sitten se pakollinen puujalkakin.
NAURUA, pakollista. Huomatkaa, kun Sir Arska käskee nauramaan, silloinhan nauretaan!
Kansalaiset, pitäkää rosvot kurissa, kyllä kansa ei tiedä! Stadinarska tietää
Arska
Stadinarska
kansan osa
lihaa ja verta
tarkoitettu lisääntymään
kaluinen
toivo isänmaan
lapsi
tuettu laajalti
kala