Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dr.Diarrhea

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

HellBell kirjoitti:...vaikka tietty niihin on tavallaan vaikeakin vastata, mikäli meinaa sekoittaa vastaukseen jotain totuutta.
Meinasin ehdottaa, että jatkossa kannattaisi minimoida totuuden osuus, mutta kukin vastaa/on vastaamatta tietty miten itse haluaa :D Ehkä mun on välillä ikävä Annaa, kun voin luottaa siihen, et se vastaa aina huumorilla ja ns. samalla mitalla.
HellBell
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
HellBell kirjoitti:...vaikka tietty niihin on tavallaan vaikeakin vastata, mikäli meinaa sekoittaa vastaukseen jotain totuutta.
Meinasin ehdottaa, että jatkossa kannattaisi minimoida totuuden osuus, mutta kukin vastaa/on vastaamatta tietty miten itse haluaa :D Ehkä mun on välillä ikävä Annaa, kun voin luottaa siihen, et se vastaa aina huumorilla ja ns. samalla mitalla.
No ei niistä nyttenkään tiedä, mitkä niistä jutuista on totta ja mitkä ei - johtopäätökset on niin omia.

Mistä tiiät etten mä vastaa huumorilla, ehkä vastaankin.. hehe!
huima

Viesti Kirjoittaja huima »

HellBell tunki uniin. Oli niin jännä uni, että naurattaa vieläkin.

Muutamia highlightteja.

1) Hellbell halaa ja kysyy saako lähennellä minua

2) opetan Hellbellille oikeaa lonkkaheittotekniikka

3) ajamme karkuun huoneesta jotain ihmeellistä matoa - jokin Alienin sukulainen tai vastaava

4) söin nallekarkkeja

Unessa oli toki paljon muutakin - mutta nuo kohokohdat jo kertovat, että hyvin menee.
HellBell
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ohessa loogiset selitykset asian laitoihin..: :twisted:

"HellBell tunki uniin. Oli niin jännä uni, että naurattaa vieläkin.."
HellBell tunki juniin tai busseihin, tunki kumminkin ja niin jännästi että siinä meni muutama ukkeli ihan kumoon, naurattaa vieläkin..

"Muutamia highlightteja.

1) Hellbell halaa ja kysyy saako lähennellä minua.."
HellBell palaa pysäkille ja kyttää aikataululistoista koska se toinen, melkein samannumeroinen bussi lähtee..

"2) opetan Hellbellille oikeaa lonkkaheittotekniikka.."
Ojennan hälle auttavaa kättäni ja sanon ulkomuistista koska se lähtee; kiitos huiman muistitekniikan!

"3) ajamme karkuun huoneesta jotain ihmeellistä matoa - jokin Alienin sukulainen tai vastaava.."
Ajan karkuun jotain kauhistuttavaa mustaikenistä julmuria, jota voisi luulla Robert Carlyleksi kera mustikansyönnin jälkien..

"4) söin nallekarkkeja"
olin syönyt sieniä.

"Unessa oli toki paljon muutakin - mutta nuo kohokohdat jo kertovat, että hyvin menee."
Hallusinaatiossa oli paljon muutakin - mutta nuo kohokohdat jo kertovat, että sain kuin sainkin ruokamyrkytyksen sienistä. HellBell sanoi siihen että "Kyl se siitä" ja iski mustikkakeittopurkin käteen, sillä oli vielä jäljellä sitä.. Kiva jutska.
CandyMan

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Suvinen kirjoitti:Supa seikkaili unessani viime yönä!

Olin unessa jonkun huoltoaseman tai autokorjaamon tms. parkkipaikalla, kun pihaan tuli auto josta nousi Superior stetsoni päässään. Sillä oli mustat farkut ja joku valkoinen takki päällä, ja se tuli nauraen halaamaan.
Oliko kuski sellainen trendipartainen pipopelle?

Itse asiaan. En ole nähnyt kitinäläisistä taaskaan unta. Yllättävän tylsiä olette, ei teistä ole edes yhden unen tarpeiksi. Näen unia vain itsestäni.
SmartAss
Kitinän väärinkäyttäjä

Viesti Kirjoittaja SmartAss »

Vaola ja Nowaysis suutelivat kiihkeästi unessani.

Unen pilasi joku saatanan kaljupää, joka tuli höpöttämään sukelluksesta ja pilasi tyttöjen moodin.
Tällainen smart-ass -pefletti kostuttuaan alkaa erittää ainetta joka imeytyy ohuiden ihokerrosten
läpi ja alkaa vaikuttaa aivotoimintaa stimuloivasti
Clay
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Clay »

Joku badass-jengiläinen hesassa(?) yritti pakottaa Nuorempaa Daavidia tarjoamaan lääkintäapua ilmaiseksi ja pimeästi. Daavid sanoi hakevansa tarvittavat parannusvälineet kotoansa - mutta hakikin pistoolin ja telotti jengiläiset kylmän kiihkottomasti. Se oli kaunista.
Nyt penikseni on fantastinen!
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei.

Nyt saatan olla EGOISTINEN ja hiukan typerä, mutta

PYYDÄN TEITÄ NÄKEMÄÄN UNEN STADINARSKASTA.

Sitten voidaan arvostella kenen uni oli kaikkein paras (tai kaikkein huonoin, gulp)

Stadinarska
ei itsekäs oikeasti
tällä kertaa vaan itsekäs
ihan oikeasti kiva ja vaatimaton
ei oikeasti halua korostaa itseään
tällä kertaa vaan
anteeksi
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Stadinarska kirjoitti:Hei.

Vaatisi luultavasti nykyistä tilaa vakavampaa otsalohkolobotomiaa? :?
Pyyhin Netikettiin..
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Clay kirjoitti:Joku badass-jengiläinen hesassa(?) yritti pakottaa Nuorempaa Daavidia tarjoamaan lääkintäapua ilmaiseksi ja pimeästi. Daavid sanoi hakevansa tarvittavat parannusvälineet kotoansa - mutta hakikin pistoolin ja telotti jengiläiset kylmän kiihkottomasti. Se oli kaunista.
:ohyeah:
Stadinarska
Kitisijä

Niba kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Hei.

Vaatisi luultavasti nykyistä tilaa vakavampaa otsalohkolobotomiaa? :?
Näitkö Niba minusta unta viime yönä? Oliko uni mukava vai painajainen?
Mitä tein?

Stadinarska
vaatimaton lapsi ollut
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Näin unta Geetzusta. Loikoiltiin ihan mukavasti puolialastomina sängyllä, kun Geetzun muksut - niitä taisi olla kolme - tuli kotiin ja sitten niitä piti metsästää ympäri asuntoa. Mukana tassutteli myös yksi karhu (symboloiko tää nyt sitten Geen miestä?) ja varmaan ainakin tusina kissoja.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Lilo kirjoitti:Näin unta Geetzusta. Loikoiltiin ihan mukavasti puolialastomina sängyllä, kun Geetzun muksut - niitä taisi olla kolme - tuli kotiin ja sitten niitä piti metsästää ympäri asuntoa. Mukana tassutteli myös yksi karhu (symboloiko tää nyt sitten Geen miestä?) ja varmaan ainakin tusina kissoja.
Se karhu olin varmaan minä. Kuulostaan ihan joltakin semi-sairaalta Big Love fantasialtani. :)
NuoriDaavid

Lilo kirjoitti:Näin unta Geetzusta. Loikoiltiin ihan mukavasti puolialastomina sängyllä, kun Geetzun muksut - niitä taisi olla kolme - tuli kotiin ja sitten niitä piti metsästää ympäri asuntoa. Mukana tassutteli myös yksi karhu (symboloiko tää nyt sitten Geen miestä?) ja varmaan ainakin tusina kissoja.
Karhu symboloi verokarhua, jonka porvarihallitus oli kesyttänyt harmittomaksi lemmikiksi.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Lilo kirjoitti:...
Ihana! Jos se yks kersa oli kuitenkin sun? Ei ku varmaan toi mun kummipoika, niin joo... Muutenhan toi palikoikin ihan enneuni-lokerikkoon. 8)
Geetzu

NuoriDaavid kirjoitti:Karhu symboloi verokarhua, jonka porvarihallitus oli kesyttänyt harmittomaksi lemmikiksi.
Mistä tiesit, että mua kutsutaan kotona porvarihallitukseksi??
Taitaa olla yleinen sitten...

En ole kyllä kummoinen kesyttäjä, karhu se vaan villiintyy päivä päivältä.
SaintJohnPerse

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Patzin tissit seikkailivat viime yönä eroottisesti latautuneessa unessa. Mitä helvettiä!?
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

SaintJohnPerse kirjoitti:Patzin tissit seikkailivat viime yönä eroottisesti latautuneessa unessa. Mitä helvettiä!?
No mitäs sä sitä ihmettelet? Mä ihmettelen ettei ne seikkaile teidän unissanne jatkuvasti!
SaintJohnPerse

BettyB. kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Patzin tissit seikkailivat viime yönä eroottisesti latautuneessa unessa. Mitä helvettiä!?
No mitäs sä sitä ihmettelet? Mä ihmettelen ettei ne seikkaile teidän unissanne jatkuvasti!
mutku...

Yleensä unissani seikkailevat oikeat ihmiset, eivät mielikuvitushahmot...
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

SaintJohnPerse kirjoitti:Yleensä unissani seikkailevat oikeat ihmiset, eivät mielikuvitushahmot...
Sweetie darling, en ole mielikuvituksesi tuotetta! Vaikka ymmärrän toki että voit niin kuvitella...
SaintJohnPerse

BettyB. kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Yleensä unissani seikkailevat oikeat ihmiset, eivät mielikuvitushahmot...
Sweetie darling, en ole mielikuvituksesi tuotetta! Vaikka ymmärrän toki että voit niin kuvitella...
Siis taru ja todellisuus alkavat sekoittumaan elämässäni? Alanko sekoamaan? Ei kai Tarja Halonen ole oikeasti olemassa? :shock:
NuoriDaavid

Geetzu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Karhu symboloi verokarhua, jonka porvarihallitus oli kesyttänyt harmittomaksi lemmikiksi.
Mistä tiesit, että mua kutsutaan kotona porvarihallitukseksi??
Muistatko sen peilin, jonka saitte lahjaksi?
Geetzu

NuoriDaavid kirjoitti:Muistatko sen peilin, jonka saitte lahjaksi?
Kiitos. Viikonlopusta tuleekin paljon virikkeellisempi.
NuoriDaavid

Geetzu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Muistatko sen peilin, jonka saitte lahjaksi?
Kiitos. Viikonlopusta tuleekin paljon virikkeellisempi.
Obs! Olen töissä huomenna klo 9-12.
Stadinarska
Kitisijä

Olen pettynyt. Maailmankaikkeudessa pienestä, varsin kiltistä ja viattomasta Stadinarskasta siis kukaan ei näe unia. Nyt kyllä tulee muutama tippa. Tip tip tippa, :cry: :cry:

Koettakaa nyt. ILOSTUISIN NIIN. Lupaan että olen unessa MUKAVA!
Jos mahdollista miehet vois viedä mut jääkiekkoon ja naiset makuuhuoneeseen unessa. Mut ihan mikä versio tahansa käy. Älkää ampuko unessanne kun lakanani ovat valkoiset.

Stadinarska
nöyrtynyt unenanoja