Mul on vähän niinku kevättä rinnoissa. (Niin siis missä rinnoissa? )
Tai ainaki jostain syystä hymyilen tääl sekopäisesti kaikille. Eikä duunikaan vituta puolikskaan niin paljon ku yleensä. Kummallista, kyllä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Aijoo, SJP..oot melkein mun idoli, tos oli asennetta.
Oon oikeesti sitä mieltä, et on ihan turhaa viettää ahdistavassa duunissa koko loppuelämä.
Tekis mieli tehdä sama, mut oon niin nörtti etten uskalla.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Okei, ymmärrän että osa helpdesk-työstä on sitä että kuuntelee asiakasta ja antaa sen vähän purkaa paineitaan. Ei kuitenkaan pitäisi loukkaantua jos viiden minuutin papatuksen jälkeen sanon asiallisesti "en valitettavasti tiedä mikä meni vikaan. Me voimme toki jatkaa tätä keskustelua vaikka loppupäivän, mutta se estää meitä kumpaakaan tekemästä töitä. Minulla olisi ratkaisu tarjolla, sopiiko että otetaan se käyttöön?" Ja luuri korvaan.
Parisen tuntia vielä työpaikalla oleskelua, jonka jälkeen alkaa LOMA! Puolitoista viikkoa ihanaa olemisen iloa. Mökkireissu, ehkä merelle ajelemaan ja muuta hauskaa suunnitelmissa.
Tuli lojuttua myöhään. Vieläkin pyjamassa kekkaloin. Yöksi vasta röihin. Sain uuden DVD-soittimen <3 Tai siis se on ihka eka elämässäni. Tullu sis.ajettuakin sitä nyt ihan ahkerasti. Aurinko paistelee, ulos pitäis lähtee.
irmelianneli kirjoitti:Tuli lojuttua myöhään. Vieläkin pyjamassa kekkaloin.
Mä heräilin tossa tunti sitten. Onneks ei ollut tullut PVM:a, kun auto oli jonkin aikaa yliajalla. Tossa olis uunintuore Goal sekä Aamulehti. Kahvi tippuu ja harkitsen juoksulenkille lähtemistä. Vapaapäivää pukkaa...
Päivälliseksi vaaditaan itsetehtyjä hampurilaisia ja yrttiperunoita. Hmph. No niissä on kyllä sitten salaattia ja tomaattia enemmän kuin laki sallii. Meillä syyään taas niin huonosti että voi voi. No toissapäivänä oli kalakeittoa ja eilen jauheliharisottoa ja salaattia. Kai sitä pitää äitin taipua perheen haaveisiin.