En tiedä, en ole koskaan kokeillut. Koetan varmaan kuulostaa pätevältä ja tiedustelen, missä vaiheessa haku on menossa.Razormaid kirjoitti:Miten tämä tehdään?Aito_Johanna kirjoitti: ...soittaa mahd. tulevalle työnantajalle ollakseni tyrkyllä ja erottuakseni muista hakijoista...
Olen itsekin aikeissa suorittaa kyseistä operaatiota useiden mahdollisten työpaikkojen kohdalla, mutta luuri kädessä unohdan aina, mitä pitäisi sanoa, että vaikuttaisi fiksulta, filmaattiselta ja kaikin puolin hommaan sopivalta?
Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
Ei, ilmoitat tyynen viileästi, että olet päättänyt tulla Juuri Siihen Paikkaan töihin, sopiiko, että tulet heti pääsiäisen jälkeen allekirjoittamaan sopimuksenAito_Johanna kirjoitti:Koetan varmaan kuulostaa pätevältä ja tiedustelen, missä vaiheessa haku on menossa.

Erotut varmasti itsevarmuudella!
Minä olin aikoinaan supertyrkky. Kun piti päästä sairaalaan töihin, niin soitin neljään paikkaan ja pyysin tapaamista tullakseni esittelemään itseni, vaikka kyseisissä sairaaloissa ei ollut edes mitään virkaa silloin auki. Tuohon aikaan ei mitään lääkäripulaa ollut, vaan työpaikka piti oikeasti etsiä.Razormaid kirjoitti:Miten tämä tehdään?Aito_Johanna kirjoitti: ...soittaa mahd. tulevalle työnantajalle ollakseni tyrkyllä ja erottuakseni muista hakijoista...
Olen itsekin aikeissa suorittaa kyseistä operaatiota useiden mahdollisten työpaikkojen kohdalla, mutta luuri kädessä unohdan aina, mitä pitäisi sanoa, että vaikuttaisi fiksulta, filmaattiselta ja kaikin puolin hommaan sopivalta?
Neljästä paikasta kolmeen sain sovittua tapaamiseen ja kahteen olisin päässyt töihin.
Uskoakseni on kohtuullisen poikkeuksellista, että työnhakija tulee spontaanisti esittäytymään, vaikka työpaikkaa ei ole auki. Tuolla lailla jää varmasti mieleen.
Jep, sano puhelimessa, että kannattaa laittaa nimi mieleen, oot kohta sen pomo.Bliss kirjoitti:Erotut varmasti itsevarmuudella!Aito_Johanna kirjoitti:Koetan varmaan kuulostaa pätevältä ja tiedustelen, missä vaiheessa haku on menossa.
-
- Kitisijä
Sain Lumikki-munasta Belle-kynänpään. Lumikki on lutka, mä haluan sormuksen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
...
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 24.09.2007 9:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Mä helistelin eilen S-Marketissa niitä munia... kyllä sen sormusmunan tunnistaa äänestä. Sain eilen uuden sormuksen =DLolita kirjoitti:Sain Lumikki-munasta Belle-kynänpään. Lumikki on lutka, mä haluan sormuksen.
Olenkin veikkaillut naisten tunnistavan munat joilta saa sormuksen.didi kirjoitti:Mä helistelin eilen S-Marketissa niitä munia... kyllä sen sormusmunan tunnistaa äänestä. Sain eilen uuden sormuksen =D

Joo, niitä munia vaan tosiaan pitää helistää ensin.PerttiMakimaa kirjoitti:Olenkin veikkaillut naisten tunnistavan munat joilta saa sormuksen.didi kirjoitti:Mä helistelin eilen S-Marketissa niitä munia... kyllä sen sormusmunan tunnistaa äänestä. Sain eilen uuden sormuksen =D
Miten se meni, oliko se 200 kertaa?ninnithequeen kirjoitti:Joo, niitä munia vaan tosiaan pitää helistää ensin.PerttiMakimaa kirjoitti:Olenkin veikkaillut naisten tunnistavan munat joilta saa sormuksen.didi kirjoitti:Mä helistelin eilen S-Marketissa niitä munia... kyllä sen sormusmunan tunnistaa äänestä. Sain eilen uuden sormuksen =D

Huom, huom. Ei avioliittoa ennen seksiä.ninnithequeen kirjoitti:Joo, niitä munia vaan tosiaan pitää helistää ensin.
Mitä enemmän helistelyä, sitä varmemmin sormusninnithequeen kirjoitti:Joo, niitä munia vaan tosiaan pitää helistää ensin.PerttiMakimaa kirjoitti:Olenkin veikkaillut naisten tunnistavan munat joilta saa sormuksen.didi kirjoitti:Mä helistelin eilen S-Marketissa niitä munia... kyllä sen sormusmunan tunnistaa äänestä. Sain eilen uuden sormuksen =D

Puhu vain omasta puolestasi.PerttiMakimaa kirjoitti:Miten se meni, oliko se 200 kertaa?ninnithequeen kirjoitti:Joo, niitä munia vaan tosiaan pitää helistää ensin.PerttiMakimaa kirjoitti: Olenkin veikkaillut naisten tunnistavan munat joilta saa sormuksen.
No se oli vaan sellainen kuvitteellinen keskiarvo. Kai vähän riippuu munastakin ja ravistelijasta miten monta kertaa pitää ravistaa ennen kuin sormus on selvä.ninnithequeen kirjoitti:Puhu vain omasta puolestasi.

Jooh. Laitoin sille meilitse hyväntuuliset pari riviä.
Ois ollut coolimpaa ja ylpeämpää olla laittamatta, mutta sinnehän menivät vakaaksi varmistukseksi. Nyt jos sitä ei kuulu mitään tai paluupostissa tulee kiusaannuttavan kohtelias kiitos mutta ei kiitos, voin rauhaisin mielin sulkea tämän kansion ja vittuuntua taas muista aiheista.
Ois ollut coolimpaa ja ylpeämpää olla laittamatta, mutta sinnehän menivät vakaaksi varmistukseksi. Nyt jos sitä ei kuulu mitään tai paluupostissa tulee kiusaannuttavan kohtelias kiitos mutta ei kiitos, voin rauhaisin mielin sulkea tämän kansion ja vittuuntua taas muista aiheista.

-
- Kitisijä
No voihan pippeli! Näytä mulle ykskin mies, siis Ripulitohtorin lisäksi, joka viitsii tunnustaa että murehtii sitä jos joku lyyli ei vastaa tekstariin tietyn ajan sisällä. Miehillä siis on muutakin tekemistä kuin murehtia romantiikkaa, duuni, fudis, olut ja sen sellaiset. Jollei ole, on korkea aika hankkia sitä tekemistä. Homot tietty asia erikseen.PerttiMakimaa kirjoitti:
Kokeilepa korvata sana miehet sanalla "ihmiset". Siitä voi saada paremman käsityksen asioitten oikeasta laidasta.
Prepare for the worstest.
-
- Kitinän uhri
Mäkin haluan munia. Ei vaan ole rahaa, kun piti lainata ne 20 snt saadakseni röökejä. Huomenna tulee rahaa mutta en tiedä yhtään kuinka paljon. Parhaimmassa tapauksessa nollatilanteeni tulee olemaan hurjat 20 e plussalla 

I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
-
- Kitisijä
Kuin löysä pippeli!Geetzu kirjoitti:Kuoreton makkara näyttää ja tuntuu hampaissa aika buulta.

Mun täytyy hetki mutustella tota homouttani. Kyllä, oikeesti, miehetkin murehtivat tai ovat murehtimatta varmasti juuri yhtä paljon naisetkin. Murehtiminen olkoon tässä myös positiivista odottamista.nowaysis kirjoitti:No voihan pippeli! Näytä mulle ykskin mies, siis Ripulitohtorin lisäksi, joka viitsii tunnustaa että murehtii sitä jos joku lyyli ei vastaa tekstariin tietyn ajan sisällä. Miehillä siis on muutakin tekemistä kuin murehtia romantiikkaa, duuni, fudis, olut ja sen sellaiset. Jollei ole, on korkea aika hankkia sitä tekemistä. Homot tietty asia erikseen.
-
- Kitisijä
[quote="Dr.Diarrhea"][/quote]
Me sun mutsis kans niin pohdittiin et missä meni vikaan.. Sä kuiteskin fudaat ja juot olutta ja työssäkin käyt, ainakin kertomasi mukaan. Sä oot ehkä vaan semmonen pehmomies.Kulta!1
Eiku oikeesti. Jos minä en vartin sisään vastaan viestiin, erityisesti jos siinä on vitsailtu jotain aiheesta muut naiset, tulee hetikohta kyselyviesti: Et kai loukkaantunut? Tuskin, kun oot niin ihana ja ymmärtäväinen ja laadidaadidaa kukkapuska ja suklaa seuraa perässä. Toinen osapuoli sen sijaan tuon tuosta unohtaa vastailla viesteihin. Eikä siinä mitään, kun on oppinut ettei se tarkoita sitä ettei se sika enää haluu nähä mua enää koskaan niinQ ja silleen. Et oppii ottaan relasti ja soittaan tai laittaan eemelii. Kukin tavallaan. Kommunikointitapoja on monia, ja harvalla ne on tietenkään niin hyviä kuin mun tapa, mutta so not.
Me sun mutsis kans niin pohdittiin et missä meni vikaan.. Sä kuiteskin fudaat ja juot olutta ja työssäkin käyt, ainakin kertomasi mukaan. Sä oot ehkä vaan semmonen pehmomies.Kulta!1

Eiku oikeesti. Jos minä en vartin sisään vastaan viestiin, erityisesti jos siinä on vitsailtu jotain aiheesta muut naiset, tulee hetikohta kyselyviesti: Et kai loukkaantunut? Tuskin, kun oot niin ihana ja ymmärtäväinen ja laadidaadidaa kukkapuska ja suklaa seuraa perässä. Toinen osapuoli sen sijaan tuon tuosta unohtaa vastailla viesteihin. Eikä siinä mitään, kun on oppinut ettei se tarkoita sitä ettei se sika enää haluu nähä mua enää koskaan niinQ ja silleen. Et oppii ottaan relasti ja soittaan tai laittaan eemelii. Kukin tavallaan. Kommunikointitapoja on monia, ja harvalla ne on tietenkään niin hyviä kuin mun tapa, mutta so not.
Viimeksi muokannut nowaysis, 03.04.2007 17:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oletettavasti miesmakusi on aika rajattu? Tunnen (itseni lisäksi) useitakin samoin ajattelevia.nowaysis kirjoitti:No voihan pippeli! Näytä mulle ykskin mies, siis Ripulitohtorin lisäksi, joka viitsii tunnustaa että murehtii sitä jos joku lyyli ei vastaa tekstariin tietyn ajan sisällä. Miehillä siis on muutakin tekemistä kuin murehtia romantiikkaa, duuni, fudis, olut ja sen sellaiset. Jollei ole, on korkea aika hankkia sitä tekemistä. Homot tietty asia erikseen.PerttiMakimaa kirjoitti:
Kokeilepa korvata sana miehet sanalla "ihmiset". Siitä voi saada paremman käsityksen asioitten oikeasta laidasta.
-
- Kitisijä
Ei se mitään, Pera. Homot on ihan jees.PerttiMakimaa kirjoitti: Oletettavasti miesmakusi on aika rajattu? Tunnen (itseni lisäksi) useitakin samoin ajattelevia.
Ettekö te nyt vieläkään tajua, kuinka Suomalainen Mies käyttäytyy? Murheista ei puhuta. Ei vaikka henki menisi. On epäolennaista murehtivatko Miehet jotain (tekstarin) saamattomuuksia. Koska murheesta ei puhuta niin murhetta ei ole.nowaysis kirjoitti:Näytä mulle ykskin mies, siis Ripulitohtorin lisäksi, joka viitsii tunnustaa että murehtii sitä jos joku lyyli ei vastaa tekstariin tietyn ajan sisällä.
Minusta tuossa piilee aikamoinen kauneus.
^Elcomahooli osui taas homman ytimeen.
-
- Kitisijä
Vaikeuden aiheuttaminen vain sen ylipääsemiseksi on vähän sama kuin lähtis alkkiksena nesterallyyn olemaan selvinpäin tai veden lappaus avannosta toiseen.
Jos ihminen alunperinkin vaikuttaa siltä, että on lukenun cosmon "Näin peluutat treffikumppaneitasi" - artikkelin niin jätän väliin. Oikean kiinnostumisen tunnistaa siitä, että on oikeasti kiinnostunut. Ei silloin "pelailla" tai käydä tsekkaamassa giggelgaggel-kasikakkosen efektejä toisilla treffeillä varmuuden vuoksi, vaan ollaan vittu kiinnostuneita.
Tästä syystä mä suosin aina ihmisiin tutustumista ILMAN sitä väkinäistä pariutumisriitillistä paskanjauhantatilaisuutta, jota jotkut aivokuolleet sanovat "treffeiksi". Kyllä, ihmisiin voi tutustua muutenkin. Sitten kun tunnet sen ihmisen jo, niin loppu tapahtuukin itsestään jos on tapahtuakseen.
Jos ihminen alunperinkin vaikuttaa siltä, että on lukenun cosmon "Näin peluutat treffikumppaneitasi" - artikkelin niin jätän väliin. Oikean kiinnostumisen tunnistaa siitä, että on oikeasti kiinnostunut. Ei silloin "pelailla" tai käydä tsekkaamassa giggelgaggel-kasikakkosen efektejä toisilla treffeillä varmuuden vuoksi, vaan ollaan vittu kiinnostuneita.
Tästä syystä mä suosin aina ihmisiin tutustumista ILMAN sitä väkinäistä pariutumisriitillistä paskanjauhantatilaisuutta, jota jotkut aivokuolleet sanovat "treffeiksi". Kyllä, ihmisiin voi tutustua muutenkin. Sitten kun tunnet sen ihmisen jo, niin loppu tapahtuukin itsestään jos on tapahtuakseen.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005