Tässä kärkeen heti amerikkalainen mainos, joka ei ehkä ihan osu kohdilleen:

.. ellei sitten kohderyhmä ollut pedofiilit.
Ööm, luepa tuo pienellä präntätty teksti...huima kirjoitti:No niin, antaa palaa linkkejä ja esimerkkejä paskimmista mainoksista ikinä.
Tässä kärkeen heti amerikkalainen mainos, joka ei ehkä ihan osu kohdilleen:
.. ellei sitten kohderyhmä ollut pedofiilit.
huima kirjoitti:... esimerkkejä paskimmista mainoksista ikinä.
Tuossa on kyllä niin tarkoitushakuista implisiittistä viestintää, ettei sitä oikein aitona creamsicle-mainoksena voi pitää. Paitsi jos pikkupräntistä kävisi ilmi, että kyse on jostain oudosta pedofilian vastaisesta kampanjasta. Eikä semmoinenkaan kai jenkeissä ihan noin kierosti toteutettuna menisi läpi.huima kirjoitti:Ei voi!
Onhan tuokin tavallaan tietynsortin brändäystä; meillä ei niin välitetä mainoksista, mutta hampurilaiset on hyviä. Kotikutoisuuskin puree johonkin kohderyhmään.EveryWoman kirjoitti:Aiheesta: Hesen jotain uutta Äklöpukluburgeria mainostetaan pk-seudun bussien selkänojissa sekä graafisesti että verbaalisesti niin epäonnistuneilla yritelmillä, että mainostoimistojen ja graafisten suunnittelijoiden ammatitaidon aliarvostus käy ilmeiseksi (Ei tähän mitään ulkopualissi tyäntekijöitä tarvit. Palkkaaki viäl kinuavat!). Mainos näyttää toimitusjohtajan tai jonkun sihteerin itse kötöstämältä. Minäkin olisin kolmessa tunnissa tehnyt paremman, sanotaan sadalla eurolla. Nyt mainonnalle altistuvien kollektiiviset myötähäpeäkokemukset ovat taattuja. Kyllä taas kannatti säästää!
Niinhän se kyllä on. Ja no, tuskinpa esimerkiksi itse Hesessä kävisin, vaikka mainos olisi ollut kuinka mahtava. Ehkä niiden kannattaa keskittyä taisteluihin, jotka voi voittaa.aasi kirjoitti:Kotikutoisuuskin puree johonkin kohderyhmään.
Hese on hyvä mesta. Eilen kävin siellä taas vetämässä yhden (normaalikokoisen) mansikkapirtelön "tuulensuojaan."EveryWoman kirjoitti: Niinhän se kyllä on. Ja no, tuskinpa esimerkiksi itse Hesessä kävisin, vaikka mainos olisi ollut kuinka mahtava. Ehkä niiden kannattaa keskittyä taisteluihin, jotka voi voittaa.