Nuo oireet voi aiheuttaa myös jumissa oleva selkä, tarkemmin sanottuna rintaranka. Äidillä selvisi syyksi vuosia sitten, kun ensin oli sairaalassa tehty kaikki sydäntestit. Suosittelen käyntiä hyvällä osteopaatilla.Rouva Pupu kirjoitti:Mulla on allergioitten takia semmosia paniikkikohtauksen tyyppisiä kohtauksia tullut. olen niiden kohtausten takia aina ollut sydänfilmissä, koska oireet sopisi ihan siihen sydänkohtaukseenkin. Eli hengenahdistus, happi loppuu pierettää fiilis, käsien turpoaminen, huimaus, kovat rintakehä kivut/käsi kivut. On aina tullut iltaisin ja tilanteissa, jossa olen rauhallinen=sohvalla/sängyllä löhöten.Vaola kirjoitti: Niin. Omasta mielestäni kyse oli ehkä kuitenkin jostain muusta. Tosin milläs sen sitten selittää, että tuota käy vain nukkumaan mennessä.
Kerro vaivasta
-
- Kitinän uhri
Re: Kerro vaivasta
...
-
- Kitinän uhri
Ja mulla flunssaa.Ann kirjoitti:Mulla toi enteilee migreeniä.Bliss kirjoitti:Lähes kaikki hajut etoo, ja melko monet ruuat kans.
Jos en olis 100% varma asiasta, vois luulla että olen raskaana. Merkillistä.
...
Loma on alkanut helvetin hyvin... Viikonloppu meni särkylääkkeiden voimalla niska ja hammassäryn takia. Eilen kiskaistiin tulehtunut viisuri pois, mutta hampaan jomotus ei ole vieläkään kadonnut mihinkään saati sitten niskajumitus. No, onneksi sain tilattua työpaikkalääkäriltä hieman relaxantteja ja vahvempia särkylääkkeitä. Jos sen kivun saisi laukeamaan, että pystyisi keskittymään lomailuun...
Tänään olisi pitänyt repiä vielä yksi yläviisuri pois, mutta joudun kurkkukivun takia perumaan sen. Nyt sitten tavalliselle lääkärille hakemaan lääkkeitä kurkkua varten. Kiva, kiva!
-
- Kitinän uhri
Razormaid, luin toisesta ketjusta sun arvauskeskusseikkailusta ja siitä miten eivät tällä kertaa arvanneet tulehdusta tulehdukseksi. Onneksi menit vielä yksityiselle.
Tuli ihan mieleen kaukaiset muistot parista keuhkokuumeesta, jotka mulla oli teininä ja joita ei arvauskeskuksessa huomattu ("tyttö kouluun vaan" sanoi arv.kesk.lkri), mutta jotka sitten yksityisellä havaittiin oitis.
Tsempit vaan muillekin kipeille/sairastuneille.
Tuli ihan mieleen kaukaiset muistot parista keuhkokuumeesta, jotka mulla oli teininä ja joita ei arvauskeskuksessa huomattu ("tyttö kouluun vaan" sanoi arv.kesk.lkri), mutta jotka sitten yksityisellä havaittiin oitis.
Tsempit vaan muillekin kipeille/sairastuneille.
Kiropraktikolla käyty.
Selästä ei löytynyt muuta vikaa kuin se, että lapaluun ja selkärangan yhtymäkohdassa on ollut jo pidempään hieman jumia, joka puolestaan on aiheuttanut sen, että mulla on toinen jalka pidempi kuin toinen, toinen hartia alempana kuin toinen ja selkäranka killissä.
Tai sitten se tyyppi vain kusetti mua saadakseen myytyä mulle seuraavan käyntikerran. Läpi meni...
Mitään rakenteellista vikaa selästä tosin ei löytynyt, kusettavan tyypin mukaan noi viat olisi korjattavissa selkää rusauttelemalla ja joillain lihasharjoitteilla. Katellaan nyt muutama kerta, mihin se sikapässiä oikein narussaan vie. Ei pidä koskaan luottaa lääkäreihin, katsokaa nyt vaikka ND:tä...
Selästä ei löytynyt muuta vikaa kuin se, että lapaluun ja selkärangan yhtymäkohdassa on ollut jo pidempään hieman jumia, joka puolestaan on aiheuttanut sen, että mulla on toinen jalka pidempi kuin toinen, toinen hartia alempana kuin toinen ja selkäranka killissä.
Tai sitten se tyyppi vain kusetti mua saadakseen myytyä mulle seuraavan käyntikerran. Läpi meni...
Mitään rakenteellista vikaa selästä tosin ei löytynyt, kusettavan tyypin mukaan noi viat olisi korjattavissa selkää rusauttelemalla ja joillain lihasharjoitteilla. Katellaan nyt muutama kerta, mihin se sikapässiä oikein narussaan vie. Ei pidä koskaan luottaa lääkäreihin, katsokaa nyt vaikka ND:tä...

^ Mulle sanottiin samalla tavalla ku kävin ite niksauttajalla..
Asiaan: Oikee ranne ihan sairaan kipee. Tehny hommia hiirellä (väärä käden asento?) ihan liikaa. Särkee ja jumittaa. Mikä avuksi?
Asiaan: Oikee ranne ihan sairaan kipee. Tehny hommia hiirellä (väärä käden asento?) ihan liikaa. Särkee ja jumittaa. Mikä avuksi?
On se onni, ettei flunssaa ole keskimäärin kuin parin vuoden välein. Toisaalta, jos tätä ois useammin niin se ei tuntuis varmaan näin kauheelle. Eihän mulla edes lämpö nouse koskaan, viimeksi taisi olla kuumetta viime vuosituhannella, mutta siltikin tää on perseestä. Nousiskin joskus kuume, niin saisi ihan täysillä sitten sairastaa. Nyt pitää kuitenkin väkisellä könytä töihin, kun "eihän sitä ole sairas jos ei ole kuumetta".
Piti lähtä eteläänkin vappulomalle, mutta en taida jaksaa matkustella kahdeksaa tuntia junassa näissä fiilareissa. No, etelän päästä tuli viestiä että "ihan sama", niin kaipa se sitten on.
Piti lähtä eteläänkin vappulomalle, mutta en taida jaksaa matkustella kahdeksaa tuntia junassa näissä fiilareissa. No, etelän päästä tuli viestiä että "ihan sama", niin kaipa se sitten on.
Veikkaan, että jotain siltä väliltä, tai sinnepäin, myös edellä mainittujen vastakohta. Ei kuitenkaan IHAN samabedlam kirjoitti: No, etelän päästä tuli viestiä että "ihan sama", niin kaipa se sitten on.

Kuulisin tässä asiassa mielelläni palstan benfuhrmania, karkkiäijää. Joku huutaa nyt nokkeluuksia.
Juu, jos se "ihan sama" tuli naiselta, niin ei varmasti ole "ihan sama". Voisi veikata, että ihan päinvastoin ja rapiat päälle.Dr.Diarrhea kirjoitti:Veikkaan, että jotain siltä väliltä, tai sinnepäin, myös edellä mainittujen vastakohta. Ei kuitenkaan IHAN samabedlam kirjoitti: No, etelän päästä tuli viestiä että "ihan sama", niin kaipa se sitten on.![]()
Kuulisin tässä asiassa mielelläni palstan benfuhrmania, karkkiäijää. Joku huutaa nyt nokkeluuksia.
Juup. Siellä ollaan hyvin pettyneitä, uskoisin.Chubs kirjoitti: Juu, jos se "ihan sama" tuli naiselta, niin ei varmasti ole "ihan sama". Voisi veikata, että ihan päinvastoin ja rapiat päälle.
Kyllä minä tiedän, että se kommentti oli tästä välimatkasta aiheutuvaa turhautumista. Mutta kun ei oikein nappaisi istua räkätaudissa koko päivää junassa ja käyttää näitä harvoja yhdessäolohetkiä vuodepotilaana lojumiseen. Varsinkaan kun kissansa saa tänään tai huomenna pesueen ja täten se sairastelu ei kovin levollista olisi kuitenkaan. Mulla kun pienempikin tauti aiheuttaa täydellisen kooman.
Kuis sulle sitten kävi? Kävitkö useamman kerran, hävisikö vaivat?Kid kirjoitti:^ Mulle sanottiin samalla tavalla ku kävin ite niksauttajalla..
^Joo, kävin kolme-neljä kertaa. Vaivat hävis toistaseks. Kävisin mielelläni useemminkin mutta se on aika kallista.
Ällös nyt hikeenny. Tässä vain analysoitiin tuota txt merkitystä. Ihan ymmärrettävää etc. se on ettei jaksa mennä/matkustaa. Kipeänä se on tuskaa, ilman sitä kuumettakin. Itselläkin harvoin kuumetta flunssassa ja kooma kuvaa tilannetta aika hyvin kyyl.bedlam kirjoitti:Kyllä minä tiedän, että se kommentti oli tästä välimatkasta aiheutuvaa turhautumista. Mutta kun ei oikein nappaisi istua räkätaudissa koko päivää junassa ja käyttää näitä harvoja yhdessäolohetkiä vuodepotilaana lojumiseen. Varsinkaan kun kissansa saa tänään tai huomenna pesueen ja täten se sairastelu ei kovin levollista olisi kuitenkaan. Mulla kun pienempikin tauti aiheuttaa täydellisen kooman.
En kyllä nyt hokaa, että mistä kohtaa tuosta tekstistä saa käsityksen että olisin hikeentynyt? Mähän vain tarkoitin sanoa, että samaa mieltä olen kanssanne. Teitä naisia ei tänään taas voi ymmärtää!Rouva Pupu kirjoitti:Ällös nyt hikeenny. Tässä vain analysoitiin tuota txt merkitystä. Ihan ymmärrettävää etc. se on ettei jaksa mennä/matkustaa. Kipeänä se on tuskaa, ilman sitä kuumettakin. Itselläkin harvoin kuumetta flunssassa ja kooma kuvaa tilannetta aika hyvin kyyl.bedlam kirjoitti:Kyllä minä tiedän, että se kommentti oli tästä välimatkasta aiheutuvaa turhautumista. Mutta kun ei oikein nappaisi istua räkätaudissa koko päivää junassa ja käyttää näitä harvoja yhdessäolohetkiä vuodepotilaana lojumiseen. Varsinkaan kun kissansa saa tänään tai huomenna pesueen ja täten se sairastelu ei kovin levollista olisi kuitenkaan. Mulla kun pienempikin tauti aiheuttaa täydellisen kooman.
Nämä mun flunssat on kyllä vittumaisia. Olo on aina pahimmillaan aamulla ja päivällä, mutta iltaa kohti tuntuu aina tervehtyvän melkein täysin. Ilmoitin, etten varmaan tule ja pahoitin kummankin mielen. No, nyt olo on melkein terve ja mietityttää että pitäiskö lähteäkin. Vaikka huomisaamuna on luultavasti taas yhtä paska olo kuin tänäaamuna. Ääh.
bedlam kirjoitti:No, etelän päästä tuli viestiä että "ihan sama", niin kaipa se sitten on.
Yritän tulkita. Ensinnä, b, olit mieltä, että ihan sama, niin kaipa se sitten on(kts. ylin lainaus). Itse jäin käsitykseen, että et tiennyt mitä asiasta ajatella, vaan näin ääneen asiasi esittämällä epäsuorasti halusit jonkun tarttuvan "ihan sama"-kommenttiin ja antavan oman mielipiteensä kommentin tulkinnanvaraisuuden mahdollisuuksista.Rouva Pupu kirjoitti:En kyllä nyt hokaa, että mistä kohtaa tuosta tekstistä saa käsityksen että olisin hikeentynyt?bedlam kirjoitti:Kyllä minä tiedän, että se kommentti oli tästä välimatkasta aiheutuvaa turhautumista.
Ällös nyt hikeenny.
Sitten seuraavaksi olitkin jo varma asiasta eli totesit: "Kyllä minä tiedän". Tämä ei ollut kovin loogista, vaan antoi kuvan, ettet halunnut muiden mielipiteitä, ainakaan ohjeita ja neuvoja. Myös minulla jäi kuva siitä, että hieman närkästyit, kun "ihan sama"-kommenttia analysoitiin kuitenkin mielestäni ihan oikeutetusti mutta hyvässä hengessä.
Kiitos asiallisesta vastauksestasi, tohtori. Luin sen läpi ja totesin yhteen ääneen, että siinä saattaa piillä totuuden siemen. Ymmärsit hienosti ulkopuolisena sen, mitä itse en omissa kirjoituksissani tullut ajatelleeksi. Olin epälooginen kirjoituksissani ja se herätti ihmisissä hämmennystä, josta olen kovin pahoillani. Toisaalta myös alkuperäisen keskustelunaiheen (sanonnan 'ihan sama') lausuja oli myöskin epälooginen, koska tarkoitti todennäköisesti täysin muuta kuin mitä sanoi. Mutta se tulisi miehenä ymmärtää, koska naiset usein käyttävät epäloogisia ilmaisuja, jotka pitää osata tulkita rivien välistä.Dr.Diarrhea kirjoitti:Yritän tulkita. Ensinnä, b, olit mieltä, että ihan sama, niin kaipa se sitten on(kts. ylin lainaus). Itse jäin käsitykseen, että et tiennyt mitä asiasta ajatella, vaan näin ääneen asiasi esittämällä epäsuorasti halusit jonkun tarttuvan "ihan sama"-kommenttiin ja antavan oman mielipiteensä kommentin tulkinnanvaraisuuden mahdollisuuksista.
Sitten seuraavaksi olitkin jo varma asiasta eli totesit: "Kyllä minä tiedän". Tämä ei ollut kovin loogista, vaan antoi kuvan, ettet halunnut muiden mielipiteitä, ainakaan ohjeita ja neuvoja. Myös minulla jäi kuva siitä, että hieman närkästyit, kun "ihan sama"-kommenttia analysoitiin kuitenkin mielestäni ihan oikeutetusti mutta hyvässä hengessä.
Kaikenkaikkiaan olen tyytyväinen ja kiitollinen palautteesta. Otan sen hyvässä hengessä ja itseäni kehittäen.
-
- Kitisijä
Ihan sama. Tuu nyt vittu tänne ja heti. Jos et tuu niin et rakasta mua, senkin mukasairas paska. Se on tultava vaikka pää kainalossa, saatana. Munaskuukkelia.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Ripuli aika hyvin perusteli, mutta oikeasti se oli lähinnä sellainen hyväntahtoinen heitto, ilman suurempaa merkitystä. Kuitenkin.bedlam kirjoitti: En kyllä nyt hokaa, että mistä kohtaa tuosta tekstistä saa käsityksen että olisin hikeentynyt? Mähän vain tarkoitin sanoa, että samaa mieltä olen kanssanne. Teitä naisia ei tänään taas voi ymmärtää!
Kaukosuhteessa sairastelu on perseestä, varsinkin jos on jotain suunnitelmia ja näkemiskerrat harvoja. Se on sitä jahkaamista: menen, en mene, menen, en mene. Yrittää siinä sitten levätä. Tulee semmonen pieni morkkis kyyl. Iltaisin on aina parempi olo, aamulla sitten tuntuu, että happi loppuu ja pierettää. Samoja itsekin aikoinaan pähkäilin, koska en voi sietää junassa matkustamista flunssassa, korvat potkii tarpeeksi muutenkin tunneleissa.
-
- Kitinän uhri
Kuuluisia toisin tulkittaviksi tarkoitettuja lauseenparsia/sanontoja:
"Mikä Valentinen päivä? Sori, ei kai haittaa ettei mulla ole mitään.."
- Ei haittaa..= Kyllä haittaa ja olisi parasta että menet nyt viivana poimimaan vaikka naapurin tädin kukkamullista ne kivimmat kukkaset tähän käteen.
Tai..* ei vastausta* = Ole hiljaa ja tee asialle jotain, muuten et rakasta minua.
"Ai haluaisit nähdä uusimman Harry Potterin nimipäivänäsi kanssani.. Ihan oikeasti, en ala katsoa mitään rillipäälapsia nytten, joku muu saa käydä.."
-No valkkaa sä sitten.. Hohhoh. = Tää on taas tätä. Paskaa. En jaksa alkaa riidellä jälleen, mutta huomenna.. Häivyn HarryPottereineni.
"Hei, kaverit pyysvät yhden polttareihin ja olisi pakko mennä, siirretään sitä meidän viikonloppujuttua ens viikkoon, okei?"
- Olisi vaan ollut aika kiva toteuttaa se meidän 48h:n kauhuleffa-viikonloppu sängyssä.. se menee nyt sitten.. = Turha luulla että olisi okei. Kohta alkaa kunnon riita ja sitten katsotaan mikä oli ensin, niin ajallisesti kuin arvollisesti.
"Kyllä mä sua rakastan. Olet yksi kauneimpia naisia."
-Sä tiedät että rakastan sua. Mutta mulle Sä olet paras mies.= Tai paremmin olit.. Pilasit taas kaiken. Rakastan sua enemmän ja sen tajuaminen on paskaa. Ei koskaan pidä sanoa "olet yksi kauneimpia, yksi ihanimpia.." sille jota Rakastaa, ja jos ei tajua miksi ei, ei ymmärrä rakkaudesta mitään. Erittäin vakavan kriisin paikka.

"Mikä Valentinen päivä? Sori, ei kai haittaa ettei mulla ole mitään.."
- Ei haittaa..= Kyllä haittaa ja olisi parasta että menet nyt viivana poimimaan vaikka naapurin tädin kukkamullista ne kivimmat kukkaset tähän käteen.
Tai..* ei vastausta* = Ole hiljaa ja tee asialle jotain, muuten et rakasta minua.

"Ai haluaisit nähdä uusimman Harry Potterin nimipäivänäsi kanssani.. Ihan oikeasti, en ala katsoa mitään rillipäälapsia nytten, joku muu saa käydä.."
-No valkkaa sä sitten.. Hohhoh. = Tää on taas tätä. Paskaa. En jaksa alkaa riidellä jälleen, mutta huomenna.. Häivyn HarryPottereineni.

"Hei, kaverit pyysvät yhden polttareihin ja olisi pakko mennä, siirretään sitä meidän viikonloppujuttua ens viikkoon, okei?"
- Olisi vaan ollut aika kiva toteuttaa se meidän 48h:n kauhuleffa-viikonloppu sängyssä.. se menee nyt sitten.. = Turha luulla että olisi okei. Kohta alkaa kunnon riita ja sitten katsotaan mikä oli ensin, niin ajallisesti kuin arvollisesti.

"Kyllä mä sua rakastan. Olet yksi kauneimpia naisia."
-Sä tiedät että rakastan sua. Mutta mulle Sä olet paras mies.= Tai paremmin olit.. Pilasit taas kaiken. Rakastan sua enemmän ja sen tajuaminen on paskaa. Ei koskaan pidä sanoa "olet yksi kauneimpia, yksi ihanimpia.." sille jota Rakastaa, ja jos ei tajua miksi ei, ei ymmärrä rakkaudesta mitään. Erittäin vakavan kriisin paikka.

A man's gotta do what a man's gotta do.
Jees, kiitoksia tiedoista. Ei ole ilmaista lystiä, ei. Ei huvittaisi itsekään hankkia mitään kausikorttia naksauttaja-sedälle.Kid kirjoitti:^Joo, kävin kolme-neljä kertaa. Vaivat hävis toistaseks. Kävisin mielelläni useemminkin mutta se on aika kallista.
-
- Kitisijä
Leukaperiä pakottaa. Kaikki alkoi jostain vuodenvaihteesta, kun tuli pari kuningasideaa, jotka kaikessa nerokkuudessaan hymyilyttivät. Ongelma eskaloitui kun lievä "hitto kun tietäisitte" "Mona Lisa" - hymy alkoi muuttua erilaisten plussapallojen - plop plop - pomppiessa päin naamaa ja hymy alkoi muuttua kestovirnistykseksi. Sellaiseksi aivan kauheaksi kestovirnistykseksi!
Ja sit meinaa vielä naurattaakin ääneen. Ei tästä tuu nyt yhtään mitään.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
-
- Kitisijä
Pahoitteluni, olette muuttumassa Jokeriksi. Vihertääkö tukka jo? Lohdutuksen sanoja kuitenkin: ei sitä kukaan vappuna huomaa.aasi kirjoitti:Leukaperiä pakottaa. Kaikki alkoi jostain vuodenvaihteesta, kun tuli pari kuningasideaa, jotka kaikessa nerokkuudessaan hymyilyttivät. Ongelma eskaloitui kun lievä "hitto kun tietäisitte" "Mona Lisa" - hymy alkoi muuttua erilaisten plussapallojen - plop plop - pomppiessa päin naamaa ja hymy alkoi muuttua kestovirnistykseksi. Sellaiseksi aivan kauheaksi kestovirnistykseksi!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.