Tsekkasin kyllä samantien, en vaan keksi koska isejä ois kummemmin heruteltu Kitinässä.NuoriDaavid kirjoitti:Kato kuvat ja vastaa sen jälkeen (jos pystyt).Geetzu kirjoitti:Nikkikin jo oikein kutsuu heruttelijoita luokseen?
Voi miehet...
Koska sait viimeksi?
Re: Koska sait viimeksi?
MItä!? Eikö yh-iskä kelpaa?Geetzu kirjoitti:Tsekkasin kyllä samantien, en vaan keksi koska isejä ois kummemmin heruteltu Kitinässä.NuoriDaavid kirjoitti:Kato kuvat ja vastaa sen jälkeen (jos pystyt).Geetzu kirjoitti:Nikkikin jo oikein kutsuu heruttelijoita luokseen?
Voi miehet...
Nojuuei.NuoriDaavid kirjoitti: MItä!? Eikö yh-iskä kelpaa?
No oikeestaan en keksi koska ketään miestä ois heruteltu Kitinässä. Oon saattanu vaan ummistaa silmäni muiden toimilta.
On täällä ainakin kaikenkarvaisia kaljupalleja heruteltu.Geetzu kirjoitti:No oikeestaan en keksi koska ketään miestä ois heruteltu Kitinässä. Oon saattanu vaan ummistaa silmäni muiden toimilta.
Kaljuja nyt herutellaan aina ja missä vaan, en jotenkin hiffannu tota.Chap kirjoitti:On täällä ainakin kaikenkarvaisia kaljupalleja heruteltu.
Tällä hemmolla on hiukset päässä, mutta muistaakseni herutus oli kovaa.Geetzu kirjoitti:Kaljuja nyt herutellaan aina ja missä vaan, en jotenkin hiffannu tota.Chap kirjoitti:On täällä ainakin kaikenkarvaisia kaljupalleja heruteltu.
Kateellisena sivusta seuranneet muistaa kyllä.
Kaikenkarvaisia kaljujaChap kirjoitti:On täällä ainakin kaikenkarvaisia kaljupalleja heruteltu.Geetzu kirjoitti:No oikeestaan en keksi koska ketään miestä ois heruteltu Kitinässä. Oon saattanu vaan ummistaa silmäni muiden toimilta.
Juu ehkä niin.NuoriDaavid kirjoitti:Kateellisena sivusta seuranneet muistaa kyllä.
(tajusin just, että Mylwinin tavoin oon vaan niin tottunu "panisin" "oot ihku pus!" "uuh hot!" -kityilykommunikeizzöniin, etten taida mieltää sitä sellaseks trueherutteluks lainkaan - iik!)
Poikkeus vahvistaa säännön. Silviissiin.NuoriDaavid kirjoitti: Kateellisena sivusta seuranneet muistaa kyllä.
Parisuhdemielessä jyräävä nainen on tietty nounou. No, on se työkaverinakin. Voimakkuutta on montaa lajia...Suvinen kirjoitti:Syvällisen analyysini tuloksena ilmoitan, että Ripuli pelkää voimakkaita naisia.
Mulla on tänään "arvaa, varvaa, karvaa" -päivä, joten ennustan että tämän ketjun tuloksena syntyy Guuma GesäGissa 2007 ja Guuma GesäGolli 2007 -äänestykset! Vain sinkuille tietty. Mutta Dave saa luonnollisesti kommentoida ja äänestää.
Dave ampuu nuolia ja yrittää saada yksinäiset sydämet yhteen.Son House kirjoitti:Mulla on tänään "arvaa, varvaa, karvaa" -päivä, joten ennustan että tämän ketjun tuloksena syntyy Guuma GesäGissa 2007 ja Guuma GesäGolli 2007 -äänestykset! Vain sinkuille tietty. Mutta Dave saa luonnollisesti kommentoida ja äänestää.
Ei muuten pidä paikkaansa! Minä olen saanut "ihanan isällistä" herutuksen!! Revi siitä håttis!!Geetzu kirjoitti:...en vaan keksi koska isejä ois kummemmin heruteltu Kitinässä.
Siis se oli herutus mut mun "panisin!" ei ollu? :kylmettyy:Son House kirjoitti:Ei muuten pidä paikkaansa! Minä olen saanut "ihanan isällistä" herutuksen!! Revi siitä håttis!!Geetzu kirjoitti:...en vaan keksi koska isejä ois kummemmin heruteltu Kitinässä.
!!!11 :all ice:
Joo joo, tietty teitä miehiä herutellaan.
Isejä myös (hihii, tuli mieleen deitti-ilmot: haetaan plaaplaaplaa-naista, yh:kin käy)!
Kyllä tuo vielä tänä aamuna ainakin täällä asusteli...Dr.Diarrhea kirjoitti:(L)uusishan on Blissin exä. Sama sälli.
Bliss kirjoitti:Kyllä tuo vielä tänä aamuna ainakin täällä asusteli...Dr.Diarrhea kirjoitti:(L)uusishan on Blissin exä. Sama sälli.
Kaunis pari.
Mutta pyörät on myynnissä. Vaihdatte 2 kaksipyöräistä yhteen nelipyörään?
Ps. Voisit antaa luuserille, jos se siitä piristyis.
Makaat selälläsi, suljet silmäsi ja ajattelet isänmaata.
Repesin. Anteeks. Kai läpsit ees vähän poskille kun koki tämän ketjun tarpeelliseksi... Suoranaista vttuilua! Vai tulkitsenko esileikin ehkä väärin tj.Bliss kirjoitti:Kyllä tuo vielä tänä aamuna ainakin täällä asusteli...Dr.Diarrhea kirjoitti:(L)uusishan on Blissin exä. Sama sälli.
Älä oo noin herkkis. Kato se oli kuitenkin niin giimainen herutus sulta, että mulla meni kasetti sekaisin ja aloin kuvittelemaan, että noi isittelyt on herutuksia. Pus!Geetzu kirjoitti:!!!11 :all ice:
Muistelin sun vaan jossain vaiheessa todenneen, et teillä meni poikki. Mistä näitä koskaan tietää. Voinhan mäkin jo huomenna seukata jonkun palstahottiksen kanssa...not.Bliss kirjoitti:Kyllä tuo vielä tänä aamuna ainakin täällä asusteli...Dr.Diarrhea kirjoitti:(L)uusishan on Blissin exä. Sama sälli.
Böönä sulattelee, sulaa pikkuhiljaa.Son House kirjoitti:Älä oo noin herkkis.
Hitto mul on uus harrastus (kitinässä kun ei aina ole tarpeeksi juttua töiden välttelyyn); citykuvagalleria! Hot hot hottiksia niin perkeleesti, huuh... Niin kuka pystyttää nyt sen Guumin Gesä Golli -gisan??!!!!1 Betty!!!
Nyt kaikki joukolla nostamaan mun peilikuvapisteitä, koska mun itsetunto on suoraan verrannollinen mun peilikuvapointsien kanssa!Geetzu kirjoitti: Hitto mul on uus harrastus (kitinässä kun ei aina ole tarpeeksi juttua töiden välttelyyn); citykuvagalleria! Hot hot hottiksia niin perkeleesti, huuh..
Uh, jätkä on ihan melkein 9!MGandhi kirjoitti:Nyt kaikki joukolla nostamaan mun peilikuvapisteitä, koska mun itsetunto on suoraan verrannollinen mun peilikuvapointsien kanssa!
Mä ihailen teitä peilikuvapoikia. Mulla ei olis koskaan ikinä munaa laittaa omaa kuvaani näiden kiiman sokaisemien naarashyeenoiden alttarille raadeltavaksi. Sulla on kuitenkin, toisin kuin uskottelet, timanttinen itsetunto.MGandhi kirjoitti:Nyt kaikki joukolla nostamaan mun peilikuvapisteitä, koska mun itsetunto on suoraan verrannollinen mun peilikuvapointsien kanssa!