Reppu ja reissunainen lähtee kohta työkomennukselle Espooseen pariksi päiväksi. Miun majoittajalla on kans ylihuomenna synttärit, ja tänä vuonna mie en niitä unohda prkl! Hävettää kun on parina vuonna menny ohi

Nyt litra kahvia kiitos.
Eivät. Mä pesen meidän auton AINA.safi kirjoitti:Taas yksi lisäsyy hommata mies jalkoihin pyörimään. Eikös miehet tee tämmösiä hommia mielellään?
Ei se elämä siihen lopu. Päinvastoin :tapu:bedlam kirjoitti:30v. Voihan V.
Älä valehtele toiselle päin näppistä.killkill kirjoitti:Ei se elämä siihen lopu. Päinvastoin :tapu:bedlam kirjoitti:30v. Voihan V.
Eihän siinä mene kuin puolituntia... + Kannattaa hommata auto, jossa on kalvanoidut helmapellitsafi kirjoitti:Huomenta!
Tänään on edessä vuoden vastenmielisin homma, joudun pesemään autoni ja vielä vahaamaankin sen kunnolla ennen talven suolakelejä. Viimeiseen asti olen yrittänyt yhyttää hommaa isäni harteille, mutta en ole onnistunut ja nyt se asia on saatava pois päiväjärjestyksestä.
Taas yksi lisäsyy hommata mies jalkoihin pyörimään. Eikös miehet tee tämmösiä hommia mielellään?
No perkele!killkill kirjoitti:Ei se elämä siihen lopu. Päinvastoinbedlam kirjoitti:30v. Voihan V.
Höpöhöpö.ninnithequeen kirjoitti:Mua ainakin pelottaa ihan kauheesti. Mä mummoudun taatusti ihan totaalisesti tossa 1,5 vuoden kuluttua
No kyllä tuo vale näistä kommenteista kuitenkin enemmän helpotti.Bluntly kirjoitti:Älä valehtele toiselle päin näppistä.killkill kirjoitti:Ei se elämä siihen lopu. Päinvastoin :tapu:bedlam kirjoitti:30v. Voihan V.
Ihmekkös multa justiinsa kysyttiin papereitakillkill kirjoitti:Höpöhöpö.ninnithequeen kirjoitti:Mua ainakin pelottaa ihan kauheesti. Mä mummoudun taatusti ihan totaalisesti tossa 1,5 vuoden kuluttua
Tiedätkö mikä on salaisuus?
Alkoholi on säilöntäaine. Kun alkaa marinoimaan itseään riittävän ajoissa, säilyy näinkin hehkeänä
30v. Ei nyt ole ikäloppu, joten turha siitä stressiä on ottaa. Täälläkin paukahtaa mittariin tuo maaginen lukema lähes päivälleen kuukauden päästä, eikä edes yöunet ole häiriintyneet. Elämä jatkuu tismalleen samanlaisena, kun se on tähänkin asti jatkunut.bedlam kirjoitti:Niin no, ylihuomenna 30v. Voihan V.
Hih, varoituksen sana: Kun tulet 30+ ikäiseksi, rupeaa illalla nukuttamaan aikaisin ja huomaat itsessäsi pelottavia aamuvirkkuuden oireita.bedlam kirjoitti:Ihmettelin suuresti aamulla virkeyttäni, enhän minä ole KOSKAAN pirteä arkiaamuna. Nyt vihellytytti ja tsemppasin itseni jopa aiempaan bussiin kuin tavallisesti. Noh, reilun tunnin päästä tuo paljastuikin paikalliseksi mielenhäiriöksi, nyt haukotuttaa ja laiskotuttaa. Niin no, ylihuomenna 30v. Voihan V.
Kun kerran olen saanut - toki ansaitsematta - leiman "vanha elostelija joka muistelee nuoruuttaan - niin lyhyt lista huomaamistani ikääntymisen vaikutuksista. Jokainen voi sitten kohdaltaan pohtia, onko se wanheneminen niin kamalaa:bedlam kirjoitti:Viinapää mulla on kyllä heikentynyt muutamassa vuodessa ratkaisevasti, suurin stressi synttärijuhlia koskien on se, että kuinka saan pidettyä itseni sekä sopivassa pikkupienessä, että myöskin hereillä yli puolenyön. Tulen nykyään nimittäin kuudestakin oluesta jo melkoiseen tuiteroon.
Näiden kahden yhdistelmä kaiketi eniten häiritsee. Toisaalta, olen ollut tyytyväinen kun juopotteluhalukkuuteni on ratkaisevasti vähentynyt parin vuoden sisällä. Mutta sitten kun kerrankin saa itsensä liikenteeseen, huomaa olevansa sammumispisteessä klo 23 ja vaikka nukkuisi iltapäivälle asti, jatkuu krapula vielä toisellekin päivälle, joskus piruvie jopa kolmannellekin!killkill kirjoitti: Plus-miinukset:
- viinapää ei ole enää ennallaan
- univelkojen maksaminen kestää paljon kauemmin
No ymmärrettävää, etenkin kun käsittääkseni rok-musisoit? Tässähän alkaa junalauta stereotypiat olla vaarassa, jos muusikonrentut eivät ryyppää ja remellä rojaltejaan kuutena päivänä viikossa!bedlam kirjoitti:Näiden kahden yhdistelmä kaiketi eniten häiritsee
Jospa tähän kykenisin minäkin sitten viiden vuoden sisällä. Olen aina ollut päivä kerrallaan-tyyppi ja kaukaisesta tulevaisuudesta viisveisannut. Yksinelelyynhän se sinänsä sopiikin, mutta parisuhteessa tuolla tyylillä ei kaikkia pointseja ihan saavuteta.killkill kirjoitti: + osaa ajatella elämäänsä jopa pari päivää eteenkinpäin, eikä elä vain tässä hetkessä
Ei mutta kun minähän lopetin rokmusisoimisen tuossa kolmisen vuotta sitten laittaessamme bändin telakalle. Sieltäkö se syy löytyikin!killkill kirjoitti:No ymmärrettävää, etenkin kun käsittääkseni rok-musisoit? Tässähän alkaa junalauta stereotypiat olla vaarassa, jos muusikonrentut eivät ryyppää ja remellä rojaltejaan kuutena päivänä viikossa!bedlam kirjoitti:Näiden kahden yhdistelmä kaiketi eniten häiritsee
Kyllä sitä pitää elää parisuhteessakin juuri tätä päivää eikä aina suunnitella tulevaisuutta. Se on mielestäni onnistuneen parisuhteen yksi edellytyksistä, otta juuri kiinni tästä hetkestä.bedlam kirjoitti: killkill kirjoitti:
+ osaa ajatella elämäänsä jopa pari päivää eteenkinpäin, eikä elä vain tässä hetkessä
Jospa tähän kykenisin minäkin sitten viiden vuoden sisällä. Olen aina ollut päivä kerrallaan-tyyppi ja kaukaisesta tulevaisuudesta viisveisannut. Yksinelelyynhän se sinänsä sopiikin, mutta parisuhteessa tuolla tyylillä ei kaikkia pointseja ihan saavuteta.
No mutta olen ymmärtänyt, että kestävän parisuhteen edellytyksenä kai myös olisi, että omaisi jonkinlaisia samansuuntaisia tulevaisuudentoiveita kuin kumppaninsa, esimerkiksi nyt vaikka perheenperustamisasioissa. Tuntee välillä olevansa jotenkin viallinen, kun aloittaa jo neljännen vuosikymmenen ja ajattelee silti, että näiden asioiden pohtimiset odottavat jossain kaukana tulevaisuudessa.martza kirjoitti: Kyllä sitä pitää elää parisuhteessakin juuri tätä päivää eikä aina suunnitella tulevaisuutta. Se on mielestäni onnistuneen parisuhteen yksi edellytyksistä, otta juuri kiinni tästä hetkestä.
Pelkkä sanahirviö "kestävän parisuhteen edellytys" saa niskakarvani pystyyn. Kutsukaa vaan dinosaurukseksi, mutta minä en suostu laatimaan suhteeelleni selviytymisstrategioita, vaikka akkainlehdet mieheltä moista vaativatkin.martza kirjoitti:Kyllä sitä pitää elää parisuhteessakin juuri tätä päivää eikä aina suunnitella tulevaisuutta. Se on mielestäni onnistuneen parisuhteen yksi edellytyksistä, otta juuri kiinni tästä hetkestä.
Nostaa tuo sanahirviö mullakin karvat pystyyn. Sen verran vapaa sielu ja äijä olen, että heti kun suhde rupeaa olemaan liian työläs tai monimutkainen, tekee mieli ottaa "ritolat". Elämässä ja varsinkin työelämässä on ihan tarpeeksi tekemistä ilman, että pitäisi ongelmia vielä vapaa-aikanakin ratkoa.killkill kirjoitti:Pelkkä sanahirviö "kestävän parisuhteen edellytys" saa niskakarvani pystyyn. Kutsukaa vaan dinosaurukseksi, mutta minä en suostu laatimaan suhteeelleni selviytymisstrategioita, vaikka akkainlehdet mieheltä moista vaativatkin.
Totta noinkin. Sen verran täytyy tarkentaa, että i h a n automaagisesti ei kannata olettaa asioiden kotonakaan tapahtuvan, vaan itsekin pitää - ainakin joskus - tehdä jotain. Toinen kamala virhe, mihin ihminen voi syyllistyä on se, että pitää toista itsestäänselvyytenä.. jotta "kyllähän se tuossa pysyy, koska on pysynyt tähänkin asti".Faghag kirjoitti:Elämässä ja varsinkin työelämässä on ihan tarpeeksi tekemistä ilman, että pitäisi ongelmia vielä vapaa-aikanakin ratkoa.