LillyMunster kirjoitti:Ehkä takaapäin tai sitten jonkinlainen mies päällä ja minä alla-variaatio voisi olla ne ykköset.
Tosin asennolla ei ole mitään väliä, kunhan tuntuu sopivalta ja hyvältä. Aamulla uninen krapulaseksi kyljellään kuin kaksi lusikkaa on ihanaa, joskus taas raisu keittiönpöydän kestävyyden testaaminen jalat miehen olkapäillä on ihanaa. Suosikkiasento on niin tilannekoihteinen juttu....
Tuo jalat olkapäillä on yksi suosikkini. Itse olen ejakuloinut monta kertaa juuri tuossa asennossa... tiedä sitten miksi. Lieneekö niin, että siinä terska kiihottaa g-pistettä tarpeeksi voimallisesti tai lantio on jotenkin rajua laukeamista suosivassa kulmassa....
LillyMunster kirjoitti:Suuseksi puolin ja toisin on aikalailla Must. Olen kuitenkin luonteeltani enemmän "antaja" kuin "ottaja", eli tykkään miellyttää toista, vaikka sitten poskeenotolla. Tosin omasta mielestäni on niin kiva ottaa poskeen, koska siinä voi olla niin lähellä, ja tuntee kaikki toisen reaktiot paljon paremmin.
Miehen kalu on niiiiiiiiiiiin kaunis. Suihinotto on nautinnollista, eikä vähempää siksi, että on ihanaa tuottaa toiselle niin suurta nautintoa.
LillyMunster kirjoitti:Välillä pitää olla raju, ja sitomiset, lelut, puremiset, läimäyttely ja nipistelyt kuuluvat asiaan. Välillä pitää olla hellä ja hempeä, ja höyhenin kutitella ja suukotella vaan, lämpimässä peiton alla...
Nussu on sen verran hellä, että hän ei mua läimäyttäisi, vaikka pyytäisin tai sen ansaitsisin

No joo, tuo exäni, jonka kanssa runksuttelin myös tapasi läimäyttää minua poskelle samaan aikaan kun otin häneltä suihin. Pidin siitä, se oli äärimmäisen kiihottavaa, mutta ei hänkään mulle remmiä antanut, vaikka kerjäsin.