Juu, kävimme vain hyvin nopeasti siellä pukuhuoneessa kun meille esiteltiin niitä paikkoja.nowaysis kirjoitti:Mä luulin et sä olit mies?
Bongaa "Kityläinen" !
-
- Kitinän väärinkäyttäjä
Re: Bongaa "Kityläinen" !
Tällainen smart-ass -pefletti kostuttuaan alkaa erittää ainetta joka imeytyy ohuiden ihokerrosten
läpi ja alkaa vaikuttaa aivotoimintaa stimuloivasti
-
- Kitisijä
-
- Kitinän väärinkäyttäjä
Sinne tulee kohta uusi sisustus. Me teemme sen.nowaysis kirjoitti:Naisten pukuhuoneessa? :O Hardly.
Tällainen smart-ass -pefletti kostuttuaan alkaa erittää ainetta joka imeytyy ohuiden ihokerrosten
-
- Kitisijä
Onpas taas jännät paikat, voit ihan hyvin puhua totta, mutta tuskin kummiskan. Tietysti eniten tässä kismittää se, etten tiedä yhtään kuka olet
KErro kerro

Prepare for the worstest.
-
- Kitisijä
SmartAss kirjoitti:Nowaysis pukeutumassa jumppasalilla.

Tasan ei mene muumit kanootissa.
Mee mielummin kyttäämään riisumishetkeä kameran kera, SA.aasi kirjoitti:SmartAss kirjoitti:Nowaysis pukeutumassa jumppasalilla.
Sipsi ihQdaa bongattu taas eilen itäisessä Helsingissä, ja ihan väärässä seurassa 
Kaiken lisäksi Fantsun uus työntekijä tuli sanomaan mulle ennenkuin edes kerkesin mitään tilata että moi, mä kävin sun kotisivuilla! Olen siis julkkis! Hitto. Pitää jättää hattu kotiin, muuten kaikki tunnistaa.

Kaiken lisäksi Fantsun uus työntekijä tuli sanomaan mulle ennenkuin edes kerkesin mitään tilata että moi, mä kävin sun kotisivuilla! Olen siis julkkis! Hitto. Pitää jättää hattu kotiin, muuten kaikki tunnistaa.
Katsokaahan nyt kaikki tuoreen Aamulehden hääkuvia! Löytyyks tuttuja
Oikein kaunis vaimo. Onnea vielä, E!

-
- Kitisijä
Come on, ei aamulehteä saada tähän ihan noin vaan. Kerro!Dr.Diarrhea kirjoitti:Katsokaahan nyt kaikki tuoreen Aamulehden hääkuvia! Löytyyks tuttujaOikein kaunis vaimo. Onnea vielä, E!
The great club outshines the individual, always and forever.
KK:n hääkuva siellä, kuten moni varmasti päättelikin.Elppis kirjoitti:Come on, ei aamulehteä saada tähän ihan noin vaan. Kerro!Dr.Diarrhea kirjoitti:Katsokaahan nyt kaikki tuoreen Aamulehden hääkuvia! Löytyyks tuttujaOikein kaunis vaimo. Onnea vielä, E!
Kaunis kevätilta osoittautui mainioksi bongaushetkeksi. Matkalla yliopiston iltaluennolle bongasin Sanctuksen liikennevaloissa Meilahdessa ja Juhanin yliopiston päärakennuksen aulassa.
-
- Kitisijä
Minut nuorimmaisen kehruukoneeni kera voi bongata Myllypuron tenniskeskukselta kissanäyttelystä sunnuntaina 22.4. joko anivarhain tai iltapäivästä pari tuntii ennen näyttelyn sulkemista, kissa hoitaa keskipäivän päivystyksen siellä yksinään 

Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Kas.Edith kirjoitti:Bongasin Sanctuksen liikennevaloissa Meilahdessa.
Lienin matkalla kotoa yhtiökokoukseen tukka märkänä ja iPytimen akku finaalissa. Se iltapäivä ei ollut hehkeä.
Siis minkä päivän lehti? *Plaraa*Dr.Diarrhea kirjoitti:Katsokaahan nyt kaikki tuoreen Aamulehden hääkuvia! Löytyyks tuttujaOikein kaunis vaimo. Onnea vielä, E!

Bongasin itse itseni tänään YLE TV1 20.30 pikavippilainajutun yhteydessä,
mua kyl näytettiin ihan vähän aikaa,istuin kädet ristissä ja mulla oli päällä ruskeavalkoraidallinen TDK:n vetoketjuhuppari,oon sit julkkis
mua kyl näytettiin ihan vähän aikaa,istuin kädet ristissä ja mulla oli päällä ruskeavalkoraidallinen TDK:n vetoketjuhuppari,oon sit julkkis

-
- Kitisijä
Bongasinpas Huiman lauantaina metrossa itä-Helsingissä. Oli jonkun nuoren ja kauniin blondin seurassa. (Itse en ollut ihan niin hehkeä, mut ei kerrota kellekään..)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Yhden Kityläisen (tai taitaa olla Cityläinen) kaksois olento bongattiin... Sub Urban Triben Compilications videosta. Vai näinkö oikein?
-
- Kitisijä
Näit, jos tarkoitat komeaa kaljua miestäSaintJohnPerse kirjoitti:Yhden Kityläisen (tai taitaa olla Cityläinen) kaksois olento bongattiin... Sub Urban Triben Compilications videosta. Vai näinkö oikein?

The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis kirjoitti:Näit, jos tarkoitat komeaa kaljua miestäSaintJohnPerse kirjoitti:Yhden Kityläisen (tai taitaa olla Cityläinen) kaksois olento bongattiin... Sub Urban Triben Compilications videosta. Vai näinkö oikein?

-
- Elämätön Kitisijä
Bluntly bongattu lauantaina Leppävaaran maalaismarkkinoilla. En tosin tiedä oliko mies vain läpikulkumatkalla vai peräti shoppailemassa kuten meikäläinen.
Save a horse, ride a cowboy
-
- Kitinäaddikti
Didin näköinen nainen bongattu tänä aamuna dösässä... Tosin aamurähmän täyttämät silmäni ovat voineet nähdä näkyjäkin.
-
- Kitisijä
Bongattu Sipsi keskustelemassa Hertsikan S-Marketin edessä kotimatkalla töistä n. klo. 17..
Pyyhin Netikettiin..
Bongasin Kessin haastattelun viime viikon Seiskalehdessä (juu, luen joskus sitäkin skeidamediaa).
Harmittaa, kun en eilen ehtinyt lukea tuoretta seiskaa, vaan se jäi iskemättömänä yöpöydälle. Kihnuttais ne juorut, mutku en kehdannut ottaa töihin luettavaksi. Veskusta ny ainakin jotain oli.Rahkapussi kirjoitti:Bongasin Kessin haastattelun viime viikon Seiskalehdessä (juu, luen joskus sitäkin skeidamediaa).