Noo. Mitäs ihmeellistä Marianne Faithfull sitten aikoinaan teki (muuta kuin lauloi Mick Jaggerin ja Keith Richardsin säveltämiä biisejä, seukkasi Jaggerin kanssa, tykitti heroiinia, menetti lapsensa huoltajuuden jne). Nyt juhlittu daideilija.Sheetlord kirjoitti:Jotta voi tehdä "juhlitun comebackin", täytyisi tehdä ennen sitä jotain merkittävää. Kutsukaa ahdasmieliseksi ja elitistiseksi, mutta neiti Spiarun kohdalta näytöt ovat toistaiseksi aika vähäisiä.NuoriDaavid kirjoitti:Mistäs tiedämme mikä on Britneyn tilanne vuonna 2027? Ennustan juhlittua come backia, mutta ensin pitää marinoitua vuosia.
Päivän uutiskatsaus
Re: Päivän uutiskatsaus
Nuin juu tuntuu käyvän, kun sitkistelee mukana tarpeeksi kauan. Ja kuoltuaan sitä vasta juhlittu taiteilija onkin.NuoriDaavid kirjoitti:Nyt juhlittu daideilija.
-
- Kitinän uhri
Noin tyhmän miehen ei pitäisi toimia opettajana.
Höh, jos nuo olisivat perusteina niin tällä palstalla kukaan ei toimisi opettajana.NuoriDaavid kirjoitti:Noin tyhmän miehen ei pitäisi toimia opettajana.
Onko täällä monikin ilmoitellut omalla nimellään?PerttiMakimaa kirjoitti:Höh, jos nuo olisivat perusteina niin tällä palstalla kukaan ei toimisi opettajana.NuoriDaavid kirjoitti:Noin tyhmän miehen ei pitäisi toimia opettajana.
Luulin Pertti Mäkimaata fiktiiviseksi hahmoksi.
Niin se onkin, Pertti Makimaa on tehty lihaa säästämättä ja laadusta tinkimättä.NuoriDaavid kirjoitti:Onko täällä monikin ilmoitellut omalla nimellään?
Minä taas olen miettinyt kuka äiti laittaa poikansa etunimeen etuliitteen "Nuori". Höh..

Olet selkeästi missanut tämän. Et ole enää niin yksiselitteinen hahmo ainakaan minulle.PerttiMakimaa kirjoitti:Niin se onkin, Pertti Makimaa on tehty lihaa säästämättä ja laadusta tinkimättä.
Siis. Isäni on Daavid ja minä olen tietenkin Daavid Jr.PerttiMakimaa kirjoitti:Niin se onkin, Pertti Makimaa on tehty lihaa säästämättä ja laadusta tinkimättä.NuoriDaavid kirjoitti:Onko täällä monikin ilmoitellut omalla nimellään?
Minä taas olen miettinyt kuka äiti laittaa poikansa etunimeen etuliitteen "Nuori". Höh..
Joo, olin missannut.Son House kirjoitti:Olet selkeästi missanut tämän. Et ole enää niin yksiselitteinen hahmo ainakaan minulle.
Voin kyllä kuvitella, että rattaitten kirske pääkopassa on voinut olla melkoinen. Pitänee kai ruveta lukemaan noita viikonpäiväketjuja...
Mutta kaikkihan tietävät, että olen oikeasti vegaani-SM-lesbo Lauttasaaresta.
Käytän tätä nickiä vain pokatakseni alistuvia naisia.

http://www.iltalehti.fi/euroviisut/2007 ... 6_ev.shtml
Lääkärinkö häntä pitäisi kehottaa lähestymään terveydelle sopivampaa painoindeksiä?
Olipa taas iltapäivälehden juttu...
Lääkärinkö häntä pitäisi kehottaa lähestymään terveydelle sopivampaa painoindeksiä?

http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/20 ... 0_hu.shtml
"
Avioliiton loppu
6.5.2007 17:05
SUDANILAISEN Charles Tomben vaimo mehehtyi tukehtumalla syötyään muovipussin. Kuten viime helmikuussa kerroimme Juban kaupungin johtajat pakottivat hra Tomben menemään naimisiin vuohen kanssa rangaistukseksi siitä, että tämä oli sekaantunut siihen humalapäissään. Avioliiton aikana perheeseen syntyi yksi vuona, joka hankkii elantonsa äitinsä tavoin syömällä jätteitä kaupungin kaduilta."
Päivänpolttava kysymys: "Kuka on vuonan isä?"
"
Avioliiton loppu
6.5.2007 17:05
SUDANILAISEN Charles Tomben vaimo mehehtyi tukehtumalla syötyään muovipussin. Kuten viime helmikuussa kerroimme Juban kaupungin johtajat pakottivat hra Tomben menemään naimisiin vuohen kanssa rangaistukseksi siitä, että tämä oli sekaantunut siihen humalapäissään. Avioliiton aikana perheeseen syntyi yksi vuona, joka hankkii elantonsa äitinsä tavoin syömällä jätteitä kaupungin kaduilta."
Päivänpolttava kysymys: "Kuka on vuonan isä?"

-
- Kitisijä
Voi hitto mä en kyllä jaksa enää näitä moraalisaarnoja Hanna Pakarisen painoindeksistä. Olisit edes itsellesi rehellinen ja myöntäisit, että se perseen koko häiritsee just ja tasan sun esteettistä silmää, sen sijaan että verhoat sen johonkin lääketieteelliseen huttuun. En mäkään väitä olevani huolissani Vesa-Matti Loirin terveydestä kun sanon että se on ruma mies.PerttiMakimaa kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/euroviisut/2007 ... 6_ev.shtml
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Ah, reaktio. Ottavat minua päähän tuollaiset "roolimallit". Miksi teinitytön roolimallin pitää olla aina joko anorektikko narkkari supermalli tai Roseanne Barr? Missä ovat ne ihan normaalit naiset? Sinäkin olisit parempi roolimalli kuin "ei personal trainerit edes viihdealalla ollessa kiinnosta Pakarinen".Lilo kirjoitti:Voi hitto mä en kyllä jaksa enää näitä moraalisaarnoja Hanna Pakarisen painoindeksistä. Olisit edes itsellesi rehellinen ja myöntäisit, että se perseen koko häiritsee just ja tasan sun esteettistä silmää, sen sijaan että verhoat sen johonkin lääketieteelliseen huttuun. En mäkään väitä olevani huolissani Vesa-Matti Loirin terveydestä kun sanon että se on ruma mies.
Pakko kertoa tähän yksi lyhyt anekdootti. Eräs tuttu ei vielä teini-ikäinen tyttö (normaalipainoinen) kysyi Dove-mainoksen (oliko se jotain ihania naisia tjsp, tämä viimeisin mainos) nähtyään: "Miksi naiset tuossa mainoksessa olivat läskejä?". Oli siinä hymyssä pitelemistä.
Olisi pysynyt trukkikuskina, jos ei kestä julkisuusammatissa toimimisen tuomia paineita. Henkilökohtaisesti en osaa kyseisen naisen painoindeksistä sanoa juuta tai jaata, mutta kuvien perusteella iho vaikuttaisi olevan aika huono ja olemuksessa on sellaista treenamattoman ihmisen velttoutta, joka ei kaunista ketään.PerttiMakimaa kirjoitti:Olipa taas iltapäivälehden juttu...
EDIT: kyllä siellä edellisessä ammatissa niitä ulkonäkökommentteja olisi tullut ihan yhtä paljon, ne vain eivät välttämättä kantaudu kohteensa korviin. Feministien kivitystä odotellessa: ette kai te naiset väitä, ette arvostele miesten ulkonäköä tai mahdollista ylipainoa?
Viimeksi muokannut Sheetlord, 07.05.2007 9:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mäkimaa, et varmaan ollu tosissas??
muoks: just just, mä kun luulin olevani melko herkkis mitä artistien seksiyteen tulee... Voi yäk teitä miehet!
muoks: just just, mä kun luulin olevani melko herkkis mitä artistien seksiyteen tulee... Voi yäk teitä miehet!
-
- Kitisijä
Ai nyt kyse onkin roolimalleista? Joo, leikin mäkin lapsena barbieilla eikä musta silti tullut anorektikkoa enkä mennyt jalkojenpidennysleikkaukseen.PerttiMakimaa kirjoitti:
Ah, reaktio. Ottavat minua päähän tuollaiset "roolimallit". Miksi teinitytön roolimallin pitää olla aina joko anorektikko narkkari supermalli tai Roseanne Barr? Missä ovat ne ihan normaalit naiset? Sinäkin olisit parempi roolimalli kuin "ei personal trainerit edes viihdealalla ollessa kiinnosta Pakarinen".
Pakko kertoa tähän yksi lyhyt anekdootti. Eräs tuttu ei vielä teini-ikäinen tyttö (normaalipainoinen) kysyi Dove-mainoksen (oliko se jotain ihania naisia tjsp, tämä viimeisin mainos) nähtyään: "Miksi naiset tuossa mainoksessa olivat läskejä?". Oli siinä hymyssä pitelemistä.
Mun nähdäkseni näissä kommenteissa on useimmiten kyse vain ja ainoastaan siitä, että joku ei ole sanojan silmissä hotsi tsiksi, ja sen takia siitä saa sanoa ihan mitä vain. Sanojalla ei yleensä ole mitään hävettävää omasta mielestään, mutta sen naisen joka ei vastaakaan ideaalia, tulisi kyllä pukeutua säkkiin ja ripotella päälleen tuhkaa, kun on kehdannut julkisesti näyttää vääränlaiselta. Ihme jeesustelua.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Ihana putkiaivo!PerttiMakimaa kirjoitti:Oli siinä hymyssä pitelemistä.
Lapset eivät ole vielä oppineet aikuisille tuttuja käyttäytymissääntöjä, joten heidän suustaan usein kuulee totuuden. Joskus valitettavastikin...sanctus kirjoitti:Ihana putkiaivo!

Ehdottomasti.Lilo kirjoitti:Ihme jeesustelua.
Mutta ilmeisesti tämä aihe on sitten sellainen tabu kuin pari muutakin tällä palstalla tulta ottanutta aihetta? En ajatellut edes, että tämä voisi ottaa tällä lailla tulta, mutta ilmeisesti kaikkien naisten ulkonäköpaineitten aiheuttamat tuskat pääsivät valloilleen?
Pahoittelen jos näin kävi.
Mutta Pakariseen palatakseni. Minusta on ihan ok jos hänestä tykkää. Mutta jos hänestä joku tykkää vain siksi, että hän on niin helvetin _aito_ (trukkikuski, puhuu murretta eikä erityisemmin välitä ulkonäöstään) niin ei minusta sellaisesta mitään teini-idolia tarvitsisi tehdä. Sekin vituttaa, että Hannahan on pohjimmiltaan IMHO kaunis.
Minä en ymmärrä, miksi Pakarinen ei laihduta?
Minulle henk. koht. on tietysti sama, mikä hänen BMI:nsä on, mutta tod. näk. hänen oman ammattinsa kannalta kannattaisi laihduttaa.
Minulle henk. koht. on tietysti sama, mikä hänen BMI:nsä on, mutta tod. näk. hänen oman ammattinsa kannalta kannattaisi laihduttaa.
-
- Kitisijä
Tai sitten ei kannattaisi; nythän Hannasta puhutaan.NuoriDaavid kirjoitti:Minulle henk. koht. on tietysti sama, mikä hänen BMI:nsä on, mutta tod. näk. hänen oman ammattinsa kannalta kannattaisi laihduttaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
-
- Kitisijä
No mutta kun Hanna kelpaa pakaraisena toivotulle kohderyhmälle (pikkutytöt), niin miksi pitäisi? Jotta musiikillisesti apukoulutasolla oleva materiaali saataisiin kaupattua sille ryhmälle, jonka ostopäätös nyt jää ns. massasta kiinni, artistin täytyisi todennäköisesti ryydittää sanomaansa riisumalla vaatteensa. Ja silloin taas tippuisi alkuperäinen kohderyhmä pois.NuoriDaavid kirjoitti:Minä en ymmärrä, miksi Pakarinen ei laihduta?
Ja tirkistelynkohteiden (?) uhanalaisen linjakkuuden perään ruikuttavalle Pertti-sedälle piiskaa siitä idioottimaisesta ajatuskulusta, että pikkutytöt ryhtyisivät lihotuskuurille ihan vaan sen takia, kun Hannalla tuota lihaa on. Että itsellekin pitäisi saada idolin pylly ja sitten vaan munkkia nassuun niin että sokeri huurustaa hengityksen...
Don't Panic!