Flunssan ja erityisesti todella rajun yskän aiheuttamia supistuksia, jotka tiristävät minusta hengen pihalle, tai ainakin kudosnesteitä jatkuvalla syötöllä. Olen tässä jo pariin otteeseen käynyt tutkituttamassa, että onko kyseessä lapsivesi, etenkin nyt kun se jo oli vaihtanut väriä vaaleanpunaiseksi, mutta ei ole, joten onneksi en ainakaan vielä joutunut sairaalaan asumaan pariksi kuukaudeksi.
nowaysis kirjoitti:Enpä tiennytkään, että emäntä on kantavana. Onnitteluni asiasta ja jaksamista loppumatkaan molemmille, emännälle kuitenkin vähän enemmän jaksuja
Kiitos. Olet lukenut vääriä ketjuja. Asia on luonnollisestikin julkistettu Isyyshuijaus-ketjussa...
nowaysis kirjoitti:emännälle kuitenkin vähän enemmän jaksuja
Bah, helppoahan se kantaminen on. Mukanahan se tulee, eikä tarvi ees oikeesti kantaa. Saa hyvän jalka- ja selkäreenin, ja saa samalla syödä niinku huvittaa. Mäkin haluun raskaaks!
Isännällä se vasta rankkaa on. Kaikki hemmottelut, jalkahieronnat ja yölliset juoksemiset kioskille ostamaan ranskanpastillinäkkileipää .. Huh.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Mylwin kirjoitti:Isännällä se vasta rankkaa on. Kaikki hemmottelut, jalkahieronnat ja yölliset juoksemiset kioskille ostamaan ranskanpastillinäkkileipää .. Huh.
Mitä!? Ei kai vaan siellä teilläkin...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Mylwin kirjoitti:Isännällä se vasta rankkaa on. Kaikki hemmottelut, jalkahieronnat ja yölliset juoksemiset kioskille ostamaan ranskanpastillinäkkileipää .. Huh.
Mitä!? Ei kai vaan siellä teilläkin...
No ei, mut oon kuullut isoilta pojilta. Lordia lainatakseni lasten ei kannata tehdä lapsia.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
nowaysis kirjoitti:emännälle kuitenkin vähän enemmän jaksuja
Bah, helppoahan se kantaminen on. Mukanahan se tulee, eikä tarvi ees oikeesti kantaa. Saa hyvän jalka- ja selkäreenin, ja saa samalla syödä niinku huvittaa. Mäkin haluun raskaaks!
Isännällä se vasta rankkaa on. Kaikki hemmottelut, jalkahieronnat ja yölliset juoksemiset kioskille ostamaan ranskanpastillinäkkileipää .. Huh.
Oliskin noin. Sinänsä kyllä hupaisaa, että insuliini+hiilihydraatti-omituisuuksiini ja painoni jatkuvaan tippumiseen ravitsemusterapeutti ehdotti korjaukseksi, että leiville pitäisi laittaa enemmän rasvaa ja juustoa, puuroon isompia voisilmiä sekä syödä kunnon pihvejä eikä mitään korppujauhoilla sotkettuja lihapullia. Olin hieman ällistynyt, kun yleensähän nuo ohjeet taitavat olla päinvastaisia. Toteuttaminen on kuitenkin hieman vaikeaa, kun sekä rasva että liha äklöttävät. Isännän yöllisiä kioskireissuja ajatellen kioskit ovat sen verran kaukana, että ensimmäistäkään ranskanpastillinäkkileipää en ole päässyt syömään. Eivätkä ne välttämättä olisi edes syömäkelpoisia, jos ranskanpastillit pitäisi upottaa sentin voikerrokseen. Urk.
Tuntuu etten ole herännyt koko päivänä. Väsynyt, unenomainen olo ollut. Yläkertalaiset järjestivät ohjelmaa yön tunneille, kun viimein viideltä pääsin nukkumaan, joku urvelo soitti puoli kuusi ja kyseli Irmaa...
nowaysis kirjoitti: Didillä hauska sigu, sain ton biisin muuten romanttisesti ystävänpäivälahjaksi
Tuli kuunneltua tuota biisiä mökkireissulla useampaan otteeseen. Muutenkin noiden biisit ovat ihanasti tehty kieli poskella.
Pää on kipiä. "Emo" (tämä firman perustaja) antoi jonkin napin. Sanoi vain, että kohta tulee hyyyvä olo. Hmm.. pitäisi miettiä ennen kuin laittaa kaikkea suuhunsa.
Chubs kirjoitti:Ei-tupakoitsijana poltin stresseissäni kaksi tupakkaa. Ja nyt on hiki, pyörryttää ja paha olo. Päätäkin alkoi särkeä. On se vaan myrkkyä.
Mietin tuota samaa, mutta mä inhoan oksentamista yli kaiken. Menee niin ärsyttävästi tuo tupakka päähän, että jos nyt taas ottaisi kärsimyksistä opikseen ja jättäisi ne paskakääryleet loppuiäksi, oli tilanne mikä tahansa.
Chubs kirjoitti:Mietin tuota samaa, mutta mä inhoan oksentamista yli kaiken. Menee niin ärsyttävästi tuo tupakka päähän, että jos nyt taas ottaisi kärsimyksistä opikseen ja jättäisi ne paskakääryleet loppuiäksi, oli tilanne mikä tahansa.
Tuli kans itse poltettua vähän aikaa sitten iltaa istuessa pari, jonka seurauksena maailma pyöri ja hikoilutti. Minua "tyhjentäytyminen" auttoi välittömästi.
Mulla oli kans joskus sellainen tapa, että stressi/harmitus tilanteissa sortui polttamaan tavallista enemmän. Pitää vain katsoa, ettei omassa kodissa ole mitään tupakkatuotteita, ettei tuo sortuminen ole helppoa. Jos sitä pitää kauppaan asti lähteä, niin ehkä se himo katoaa matkalla.
didi kirjoitti:
Tuli kans itse poltettua vähän aikaa sitten iltaa istuessa pari, jonka seurauksena maailma pyöri ja hikoilutti. Minua "tyhjentäytyminen" auttoi välittömästi.
Mulla oli kans joskus sellainen tapa, että stressi/harmitus tilanteissa sortui polttamaan tavallista enemmän. Pitää vain katsoa, ettei omassa kodissa ole mitään tupakkatuotteita, ettei tuo sortuminen ole helppoa. Jos sitä pitää kauppaan asti lähteä, niin ehkä se himo katoaa matkalla.
Mä olen myös aina ollut vaan baaritupakoitsija, ja nyt kun en oikeastaan ikinä käy baarissa niin ei myöskään tule poltettua ikinä. Säännöllisesti en oo tupakoinut ikinä. Enkä tykkää sen hajusta, mausta ja varsinkaan siitä dunkkiksesta jonka se jättää vaatteisiin ja hiuksiin. Jostain vaan sitten sai päähänsä, että stressitilanteessa se muka helpottais. Jossain parisuhdeongelmissa se tuntuikin helpottavan oloa, mut sit onneks tajusin, että niin helpottaa portaiden ylös-alas-juokseminenkin.
Nyt alkaa vähän olokin parantua. Tunnin oon juonut vettä ja yrittänyt hengittää raitista syvään. Ei todellakaan ole sen 30 sekunnin hyvän fiiliksen arvoista.