Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Mulli75

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Sheetlord kirjoitti:Löysin ohimoilta ensimmäiset harmaat hiukset! :shock:
En mä mitään shokkia saanut huomatessani saman asian n. 2 vuotta sitten. Mä olen varmaan aika nopeasti pilaantuvaa sorttia kun minulla nyt jo harmaita hiuksia. Ainoa mikä asiassa ärsyttää on se kuinka parturit ja kaikki muut jotka pääsee lähietäisyydelle huomauttavat: "Sulle on tullut harmaita hiuksia, kuinka vanha sä oikein olet?" Ihan niin kuin olisivat itse kuolemattomia ja ikinuoria teinejä. Enkä muuten leikkaa poiskaan niitä harmaita, kasvakoon kun kerran on tukka päässä vielä.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Nyt EI vituta: 8.5.2007, klo 10.16, strategiset mitat 2984 g, 49 cm, poika. Äiti ja lapsi voivat hyvin eikä isänkään voinnissa ole valittamista.

:pikkugee: :cheer: :dream:
Paras päivä ikinä.
nowaysis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

IhQuonnittelut koko porukalle! :h:

Ja muista, että olemme täällä silloinkin kun joskus yön tunteina ja kersan kitistessä saattaa sillain ihan snadisti vituttaa ;)

Eiku tsemppiä hirmusesti, oliko esikoinen? :)
Prepare for the worstest.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

nowaysis kirjoitti:Ja muista, että olemme täällä silloinkin kun joskus yön tunteina ja kersan kitistessä saattaa sillain ihan snadisti vituttaa ;)
Eiku tsemppiä hirmusesti, oliko esikoinen? :)
Ei kai tämä voi vituttaa vai voiko :shock: Esikoinen juu ja sitä hämmentävämpi spektaakkeli, mutta ei haittaa vaikka tekee kipeää.
Paras päivä ikinä.
nowaysis
Kitisijä

Riemumieli kirjoitti: Ei kai tämä voi vituttaa vai voiko :shock: Esikoinen juu ja sitä hämmentävämpi spektaakkeli, mutta ei haittaa vaikka tekee kipeää.
Toivottavasti äiti on samaa mieltä ;)

Kysymykseen: Hyvä tuore vanhempi, tulette löytämään vastauksen kysymykseenne jossain vaiheessa. Sitä ei kuitenkaan paljasteta alkuvaiheessa, tulette huomaamaan syyn ajan kuluessa. Oih, tunnen itseni niin kokeneeksi, melkein neljän vuoden kokemuksella ;) Vertaan kuitenkin Vaolan 2x7v. on neljäntoista vuoden äitiyskokemus! Wohaa!
Ann
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ann »

Jaahas. Mies on rikkonut jalkansa. Tulee kiva viikonloppu.

Ja akvaariosta on palanut lamppu.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Riemumieli kirjoitti: :pikkugee: :cheer: :dream:
Onnittelut pitkästä hoikkiksesta jäbästä! :]
nowaysis
Kitisijä

No nyt mä en ehdi sinne pankkiin siirtämään toiselta tililtä rahaa toiselle(tätä EI voi tehdä verkkopankissa) joten viikonlopun budjetti näyttä olevan 8,21e. Voi mua, äitienpäiväkin ja kaikkee! TYMÄ! Toki saan sitä rahaa vastineeksi tietyistä palveluksista :oops:, älkää huoliko, en tule nääntymään, ainakaan nälkään:8):. Nyt voin mennä vain salille huhkimaan, jos ehdin enää sitäkään. Ärrinmurrin! Huomenna sit aamusta, kiukutikiukuti.

Budjettilisäys:+3,70 eli yhteensä huikeat 11,91 juurous.

+laukkuun oli liiskautunut banaani. Nuuh.
nowaysis
Kitisijä

Geetzu kirjoitti:Onnittelut pitkästä hoikkiksesta jäbästä! :]
Pitkästä? Eikö niiden keskipituus oo 50cm? Tosin ei kande huolestua vielä tässä vaiheessa, omakin oli huikeat 0,5 cm alle keskimittainen syntyessään ja nyt hyvinkin pitkä ikäisekseen :twisted:
Dr.Diarrhea

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Kertokaahan mulle! Miksi kaikki aina ilmoittavat vauvan saatuaan strategiset mitat? Onko se joku kansanperinne, koska jos beibi on normikokoinen, niin mitä väliä noilla mitoilla oikeesti on? Siis kiinnostaako ihmisiä niinku oikeesti onko vauva 49 vai 51 senttii?
nowaysis
Kitisijä

No, parhaiten elonsa tiellä selviävät muksut, jotka ovat kutakuinkin laskettuna aikana normikokoisia. Pituus about give or take 50 cm(tällä ei siis oikeastikaan hutunkaan merkitystä, mutta 55cm on jo pitkä ja 45 cm lyhyt. yleensä ne on kaikki jotain väliltä 47 ja 53). Paino on yleensä siinä 3500g, kovin paljon kevyemmillä(alle 2500g) ei ole välttämättä tarpeeksi vararavintoa koska paino tippuu vauvoilla syntymän jälkeen, ennen kuin alkaa taas nousta. Kovin läskit muksut(sanoisinko yli 4500g kenenkään vastasyntyneen kurvikkaita muotoja loukkaamatta) taas ovat lähtökohtaisesti hankalampia synnyttää, ja voivat kärsiä diabeteksesta. Vastustuskyky ja elinvoima ovat siis parhaimmillaan about normikokoisilla kersoilla.

Tästä nyt ei tule kenenkään tekemän mitään johtopäätöksiä. Riemumielen vauva oli juurikin parahultaisen kokoinen, hyvin lähellä omaani 8) Eikä siis pieni pyöräkkyys tahi hoikkuus tee kenenkään vauvasta huonompaa, se on vaan semmoinen perusnormioletus, josta sopii joustaa suuntaan jos toiseenkin, muttei liikaa kummiskaan. Olikohan tarpeeksi diplomaattinen yet informatiivinen vastaus, oliko?
Geetzu

Dr.Diarrhea kirjoitti:Siis kiinnostaako ihmisiä niinku oikeesti onko vauva 49 vai 51 senttii?
Voin sanoa, ettei tuoreita vanhempia kiinnosta palaakaan mikä muuta maailmaa kiinnostaa. :D
(eli ihan vaan joku tapa, ei siinä ajatella mitä joku haluaa tai ei halua kuulla)
nowaysis
Kitisijä

Itse olisin mieluusti kuullut vielä päänympäryksen. Meillä oli 33 :P
Geetzu

nowaysis kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Onnittelut pitkästä hoikkiksesta jäbästä! :]
Pitkästä? Eikö niiden keskipituus oo 50cm?
Khöh, siis jotenki meinasin et koska noin köykänen mut kuitenki vaan omaa vauvaani pari senttii lyhyempi niin varmaan aika hoikkis... Oma oli päälle 4 kilonen ja 51cm, tosta kato jotenki tulkitsin... Kelasin oikeesti et oma oli pitkä, mut eihän se sit ookaan ollu ku keskimittanen! Mulle valehdeltiin!
nowaysis
Kitisijä

Tyttövauvoja kandee aina kehua pitkiksi ja että ne on selkeesti malliainesta ;)
Dr.Diarrhea

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Otin asian puheeksi, koska monesti näkee vauvaa kuvaavina asioina vain noi normi strategiset. Eiks se oo vähän tylsää? ...tai sit mulla on vähän tylsää 8)

Oikeesti asia on niin, että on ollut 1,5 päivää miehekäs kupla foorhedissä, kun yks työjuttu kuihtui täysin. Haukkas sittii. Vituttanut kuin pientä oravaa vappuna 8)
nowaysis
Kitisijä

Dr.Diarrhea kirjoitti: Oikeesti asia on niin, että on ollut 1,5 päivää miehekäs kupla foorhedissä, kun yks työjuttu kuihtui täysin. Haukkas sittii. Vituttanut kuin pientä oravaa vappuna 8)
Jaksuja, sisko! :) Kyl se siitä.
Sheetlord

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Mulli75 kirjoitti:En mä mitään shokkia saanut huomatessani saman asian n. 2 vuotta sitten
Faijalla taisi olla harmaata ohimolla jo kolmikymppisenä. Koska sinnittelin melkein 10 vuotta pisemmälle, se todistaa vain sen että huikentelevainen elämäntapa pitää hiukset nuorempina :D
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sheetlord kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:En mä mitään shokkia saanut huomatessani saman asian n. 2 vuotta sitten
Faijalla taisi olla harmaata ohimolla jo kolmikymppisenä. Koska sinnittelin melkein 10 vuotta pisemmälle, se todistaa vain sen että huikentelevainen elämäntapa pitää hiukset nuorempina :D
Mun ukko kaljuuntuu nyt kolmekymppisenä. On hiusraja noussu aika korkeelle molemmilta puolilta. Onko siihen jotain tehtävissä :shock:
Mulli75

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

ninnithequeen kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti:
Koska sinnittelin melkein 10 vuotta pisemmälle, se todistaa vain sen että huikentelevainen elämäntapa pitää hiukset nuorempina :D
Mun ukko kaljuuntuu nyt kolmekymppisenä. On hiusraja noussu aika korkeelle molemmilta puolilta. Onko siihen jotain tehtävissä :shock:
Mun 2 kaveria on alkaneet kärsiä kaljuuntumisesta vähän päälle 2-kymmpisenä ja nyt 3-kymppisenä lähes kaljuja. Muistan kun ne yritti vaikka mitä aineita käyttää jottei se tukka lähtisi. Nyt varmaan ovat hyväksyneet kohtalonsa. Hiusimplantit voisi olla seuraava vaihtoehto.

Tuota minäkin olen miettinyt että onko huikentelevaisella tai jollain muulla elämäntyylillä vaikutusta harmaantumiseen. Sen tiedän että isän puolen suvussa on kaikilla miehillä ollut paksu tukka kuten minulla, äidin puolelta taas tulee tuo miesten nuorempana harmaantuminen.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti: Mun ukko kaljuuntuu nyt kolmekymppisenä. On hiusraja noussu aika korkeelle molemmilta puolilta. Onko siihen jotain tehtävissä :shock:
Juu. Reilusti vaan sakset ja höylä käyttöön, ja kaikki pois :)
ninnithequeen

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Mun ukko kaljuuntuu nyt kolmekymppisenä. On hiusraja noussu aika korkeelle molemmilta puolilta. Onko siihen jotain tehtävissä :shock:
Juu. Reilusti vaan sakset ja höylä käyttöön, ja kaikki pois :)
No mutku sen korvat....:tiistai:
Bliss

ninnithequeen kirjoitti::tiistai:
No mikä sen korvissa on vikana? Ei ne minusta näyttäny sen merkillisemmältä kuin muidenkaan :D
ninnithequeen

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti::tiistai:
No mikä sen korvissa on vikana? Ei ne minusta näyttäny sen merkillisemmältä kuin muidenkaan :D
Hei pliis :roll:

http://kitina.net/album_page.php?pic_id=371

Toi on otettu ku se oli inttiin lähdössä.
Bliss

Ihan tavalliset korvat. Korvakorut miehillä vaan on aika yäk. :P