Et vaan osaa.SaintJohnPerse kirjoitti:Ei vieläkään YV:tä
Muuten kelasin just, että tämä fataali Catfight tavallaan johtuu minusta, noin välillisesti ainakin olin yksi alkusyy.
Coolimpaa jos tappelisivat MINUSTA, mutta ei
Et vaan osaa.SaintJohnPerse kirjoitti:Ei vieläkään YV:tä
Totta, sustahan tämä johtuu. Siitä, että halusin yhdellä lauseella sua tavallaan puolustaa. Ihan söpöö! Nyt meen näkee kauneusunii, niissä sä nussit Helyy takaapäin, pidät suusta kiinni, painat, oot vähän nopeempi ku huorissa. Sopivan hidas kuitenkin. Pitkitettyy tarmokasta nautintoa, mmmmmh.Gattaca kirjoitti:Et vain osaa.SaintJohnPerse kirjoitti:Ei vieläkään YV:tä
Muuten kelasin just, että tämä fataali Catfight tavallaan johtuu minusta, noin välillisesti ainakin olin yksi alkusyy.
Ei ole vaikea arvata.Geetzu kirjoitti:en edelleenkään paljasta kenen kanssa puhun ja mistä
Äläs kuule ylpisty, vaikka kävitkin lähellä kuolemaa!HellBell kirjoitti:Kuule minua ei ole helppo tappaa.Clay kirjoitti:Ei pysty, pakko taputtaa käsiä yhteen ja katsoa koska putoatHellBell kirjoitti: Lyhennetysti: pysykää erossa, sekopäät.
Mua ei vihata tarpeeksi eikä kukaan pidä mustaGattaca kirjoitti:Et vaan osaa.SaintJohnPerse kirjoitti:Ei vieläkään YV:tä
Jos virkkailen tumpelosti.. nöyrryn. Muistan tumpeluteeni.HellBell kirjoitti: Äläs kuule ylpisty, vaikka kävitkin lähellä kuolemaa!
Olet kiva. Kerro pari vitsiä aina silloin tällöin, niin johan alkaa vielä kivemmaksi käydä. Tosin eikös sulla ollut se pääsiäisvitsipostaus.. Siinähän monet repsasvat, että tehoa silleen löytyy.SaintJohnPerse kirjoitti: Mua ei vihata tarpeeksi eikä kukaan pidä musta
Pitäisikö kehittää jonkinmoinen palstapersoona niitten typerin viikonpäivä postausten sijasta *miettii*
Kyllä toi sun kuva melkeen pilaa päivän aina.SaintJohnPerse kirjoitti:
Mua ei vihata tarpeeksi eikä kukaan pidä musta
Että silleen kiva. Jaajaa, se tuonkin akan ihmiskäsityksestä.HellBell kirjoitti:Olet kiva. Kerro pari vitsiä aina silloin tällöin, niin johan alkaa vielä kivemmaksi käydä. Tosin eikös sulla ollut se pääsiäisvitsipostaus.. Siinähän monet repsasvat, että tehoa silleen löytyy.SaintJohnPerse kirjoitti: Mua ei vihata tarpeeksi eikä kukaan pidä musta
Pitäisikö kehittää jonkinmoinen palstapersoona niitten typerin viikonpäivä postausten sijasta *miettii*
Nii. Just. Meneisiköhän se tässä sitten niin, että kun ei tässä tapauksessa kiinnitä huomiota Fawkesin pahaan oloon Gisiä ja kumppaneita kohtaan niin voidaanko sitä myöhemmin käyttää allekirjoittanutta vastaan, että on jättänyt toisen kuolemaan muiden parjattaviksi?Crowbar kirjoitti: - lähetin tekstiviestin pomolleni, jossa kerroin katkaisseeni jalkani. Tämän jälkeen Fawkes kysyi netissä joltakin muulta "kuis kulkee?". Ei empatiaa sitten nimeksikään!
Ei hätää, suosin tyyliä "vahvat, mutta maltilliset työntösi", mikä lause liittyy johonkuhun josta HellBell minua yllä syytti "Malttamaton häpy".Geetzu kirjoitti:Nyt meen näkee kauneusunii, niissä sä nussit Helyy takaapäin, pidät suusta kiinni, painat, oot vähän nopeempi ku huorissa. Sopivan hidas kuitenkin. Pitkitettyy tarmokasta nautintoa, mmmmmh.
Unia pus!
Tuossahan se on koko ajan kököttänyt, avattaressasi oikealla.Vadim kirjoitti:Hitsi, löysit ton sivupersoonallisuuteni! Se onkin ollut kadoksissa tosi pitkään.
Kuka kysyi jotain sinulta? Sinähän olet mitätön hyttynen.Clay kirjoitti:
Ei-ei. Kyse oli puhtaasti siitä, että Sinulla ei paukut riittäisi muiden kuin "heikkojen" kanssa. Ilonpilaaja.
Mitä tämä nyt tarkoittaa? Onko Clay heikko?Aito_Johanna kirjoitti:Kuka kysyi jotain sinulta? Sinähän olet mitätön hyttynen.Clay kirjoitti:
Ei-ei. Kyse oli puhtaasti siitä, että Sinulla ei paukut riittäisi muiden kuin "heikkojen" kanssa. Ilonpilaaja.
No sellainen harmaa. Ei ole jäänyt Claysta minkäänlaista mielikuvaa. Ei kai sen kirjoituksissa ole mitään erityistä.PerttiMakimaa kirjoitti:Mitä tämä nyt tarkoittaa? Onko Clay heikko?Aito_Johanna kirjoitti:Kuka kysyi jotain sinulta? Sinähän olet mitätön hyttynen.Clay kirjoitti:
Heti kun vähän yrittää olla hengellinen, niin paikka vain repsahtelee!HellBell kirjoitti:Tosin eikös sulla ollut se pääsiäisvitsipostaus.. Siinähän monet repsasvatSaintJohnPerse kirjoitti: Mua ei vihata tarpeeksi eikä kukaan pidä musta
Niin... Sydän itkee verta.bedlam kirjoitti:Heti kun vähän yrittää olla hengellinen, niin paikka vain repsahtelee!HellBell kirjoitti:Tosin eikös sulla ollut se pääsiäisvitsipostaus.. Siinähän monet repsasvatSaintJohnPerse kirjoitti: Mua ei vihata tarpeeksi eikä kukaan pidä musta
Ai niin, tähän unohtu lisäillä yökiimoissa, poistella turhia oletuksianne. Siis mun on yhä vaikea arvata kenen kanssa Helyn asioista juttelen. Siis tosi vaikee. Mua siitä syytetään, mutta missään en ole tällaista vihjannut tekeväni jne jne... Siis enhän mä tunne ketään, jota tää juttu kiinnostais!Ann kirjoitti:Ei ole vaikea arvata.Geetzu kirjoitti:en edelleenkään paljasta kenen kanssa puhun ja mistä
Kyllä tässä keskustelusta lähinnä metaania erittyy tällä hetkellä. Aika ei ole vielä kypsä metakeskustelulle.NuoriDaavid kirjoitti:Nyt lienee jo aika siirtyä metakeskusteluun.
Olipas yllättävä ja outo 4 päivää kitinämaailmassa.
Oli mielenkiintoista havaita uusia piirteitä ihmisissä ja sos. pokea tuli kyllä aimoannos.
Suosittelen printtaamaan kaiken. Luet sitten kesälomalla joskus sadepäivänä.PerttiMakimaa kirjoitti:Kyllä tässä keskustelusta lähinnä metaania erittyy tällä hetkellä. Aika ei ole vielä kypsä metakeskustelulle.NuoriDaavid kirjoitti:Nyt lienee jo aika siirtyä metakeskusteluun.
Olipas yllättävä ja outo 4 päivää kitinämaailmassa.
Oli mielenkiintoista havaita uusia piirteitä ihmisissä ja sos. pokea tuli kyllä aimoannos.
Minulta on jäänyt tämä ketju paljolti lukematta. Ehkä olisi syytä lukea, tai sitten ei. Harkitaan.
Just joo. Huomaa että Gattaca kohtelee ihan eri tavoin "puolustajiaan" riippuen siitä onko heiltä edes teoriassa mahdollisuus saada billua. Mulle se heitti jotain ihme John Wayne-settiä, toisinkuin sulle. Gat ei ole koskaan yrittänyt myöskään vongata minua. Miksiköhän?!?Geetzu kirjoitti:Totta, sustahan tämä johtuu. Siitä, että halusin yhdellä lauseella sua tavallaan puolustaa. Ihan söpöö!Gattaca kirjoitti:Muuten kelasin just, että tämä fataali Catfight tavallaan johtuu minusta, noin välillisesti ainakin olin yksi alkusyy.