Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
Aja ne korvat pois, kuivata 150 asteessa uunissa ja myy torilla koirille puruluuksi.
Helevatan hyvä idea!1108 kirjoitti:Aja ne korvat pois, kuivata 150 asteessa uunissa ja myy torilla koirille puruluuksi.
On. Ajaa kaikki loputkin pois. Tai sitten nostaa tililtä paksu nippu satasia ja käydä plastiikki-kirurkin juttusilla.ninnithequeen kirjoitti:Onko siihen jotain tehtävissä
-
- Kitisijä
Mitä pidempi ja painavampi vauva, sitä parempi ja hienompi suoritus. Lisäpisteitä saa myös vauvan hiuksista. Mä tähtään itse ehkä mahdollisesti joskus tulevaisuudessa vähintään omiin mittoihini ja hiuksiini, 56 senttiä, 4 400 g ja paksut mustat hiukset. Jos jonkun kaljun alle nelikiloisen ja alle puolimetrisen rääpäleen saan, en kyllä mainosta pätkääkään, hävettäis.Dr.Diarrhea kirjoitti:Kertokaahan mulle! Miksi kaikki aina ilmoittavat vauvan saatuaan strategiset mitat?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Mä painoin vaan 2600gLolita kirjoitti:...hävettäis.

Viimeksi muokannut Dr.Diarrhea, 12.05.2007 15:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
180cm ja kalju?Lolita kirjoitti:omiin mittoihini ja hiuksiini.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
-
- Kitisijä
Näillä jaossa olevilla geeneillä parikymppinen lopputulos on juuri sellainen.Mylwin kirjoitti:180cm ja kalju?Lolita kirjoitti:omiin mittoihini ja hiuksiini.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Mä olin lyhyempi, mutta painavampi. Ja sellaseks jäinkin. Mun synnyttäminen olikin käsittääkseni melkoista tuskaa.Lolita kirjoitti: 56 senttiä, 4 400 g ja paksut mustat hiukset.
Vituttaa, kun vatsa on kipeä vieläkin.
Tuohan johtuu yksinomaan siitä, että vastasyntyneessä vauvassa ei ole paljon mitään muuta kerrottavaa kuin pituus, paino, pään ympärys ja reagoiko se potkuihin.Dr.Diarrhea kirjoitti:Otin asian puheeksi, koska monesti näkee vauvaa kuvaavina asioina vain noi normi strategiset. Eiks se oo vähän tylsää? ...tai sit mulla on vähän tylsää
Vituttaa, ettei musta voi tulla lentoemäntää, kun en nää mitään.
Edit: Tietysti vielä enemmän vituttaa, ettei musta voi tulla stuerttia.
Vittuako tuollaisia paskaposteja edes hakemaan.Edith kirjoitti:Vituttaa, ettei musta voi tulla lentoemäntää, kun en nää mitään.
Hae lennonjohtajaksi tai lentäjäksi.
On noissakin näkövaatimukset. Mikä on kyllä varsin fiksu juttu.SikaMika kirjoitti: Hae lennonjohtajaksi tai lentäjäksi.
Edith kirjoitti:On noissakin näkövaatimukset. Mikä on kyllä varsin fiksu juttu.SikaMika kirjoitti: Hae lennonjohtajaksi tai lentäjäksi.
Ainakin ensin mainittuun pääsee sisään ihan rillit päässäkin.
VOI VITTU! Hyvä rööki meni hukkaan kun pörriäinen rupes lähentelee. Mä en vaan pystynyt olee ulkona vaan ryntäsin sisälle.Ei tästä tuu mitään. Mä menen kohta johonkin saatanan terapiaan että pääsen tästä pimpparikammosta eroon.
No jotkut ykkösen tai kakkosen voimakkuuden leikkirillit, joo. Sitä paitsi, saako lennonjohtajat seksiä lentokapteeneilta? Komeilta sellaisilta? Esimerkiksi Kaarina Kivilahtikin on joskus ollut lentoemäntä, mutta mihin lennonjohtajat ovat muka koskaan yltäneet? Montako euroviisubiisiä niistä on tehty?SikaMika kirjoitti:[
-
- Kitinän uhri
Lennonjohtajat saa mitä tahansa, ainakin vatsahaavan. Kaarina Kivilahti on lähinnä pelottava.
...
-
- Kitinän uhri
http://www.flightforum.fi/forum/index.p ... 409.0.htmlEdith kirjoitti: mutta mihin lennonjohtajat ovat muka koskaan yltäneet? Montako euroviisubiisiä niistä on tehty?
Kannattaa lukea, osa jutuista menee yli lipan ja alta rännin mutta kyllä nää osaa, Esa Karanko on Jumala!

Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
-
- Kitisijä
Vituttaa tämän maan valtionlaitosten kirjekuorien surkea liima, mistä tähän hätään nyt teippiä löytää?
Veronpalautukset taitaa muuttua lisäveroiksi pienen tarkastelun jälkeen.
Veronpalautukset taitaa muuttua lisäveroiksi pienen tarkastelun jälkeen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Lennosta vastaan, että oli 34 cm.nowaysis kirjoitti:Itse olisin mieluusti kuullut vielä päänympäryksen. Meillä oli 33
Paras päivä ikinä.
Vitutuskäyrä on laskussa. Ei tarvitsekaan purkaa kaikkia lattioita talosta, vettä ei ole päässyt eristeisiin kuitenkaan niin paljoa kuin aluksi pelättiin. Lisäksi eilinen farssi pakoputken irtoamisen takia päättyi onnellisesti, paikallinen korjaaja paikkasi sen jo tänään.
Mutta se irtoaminen. Putki irtosi n. 15 km ennen kotia, ja vielä niin, että se moottorinpuoleinen osa alkoi laahata maata, kun taas loppupätkä pysyi vakaasti paikoillaan. Piti sitten keksiä jokin väliaikaisratkaisu, jotta pääsisimme kotiin ja myöhemmin korjaajalle. Mustekala alkupätkää tukemaan oli ratkaisu, mutta sen paikoilleen laittaminen keskelle auton alustaa tienposkessa ei ollut ihan niin yksinkertainen ratkaisu. Elukalla oli uudet työvaatteet päällä, kun taas minulla oli hieman iäkkäämmät samettihousut ja t-paita, joten tietenkin minun vaatteillani homma piti hoitaa. Mahani ei kuitenkaan mahtunut auton alle, minkä takia ainoaksi ratkaisuksi jäi vaihtaa vaatteita. Minä pukeuduin Elukan paitaan ja housuihin, joista kummatkaan eivät menneet kiinni mahan kohdalta, Elukka puolestaan minun t-paitaani ja häntä puolisääreen ulottuviin sammareihini ja ryömi auton alle. Vaatteiden vaihto tapahtui tietenkin perjantaina vilkkaimman mökkiliikenteen aikana, joten odotimme vain milloin poliisit tulisivat nappaamaan meidät nakuilusta maantienlaidassa johtuen. Eivät onneksi ehtineet paikalle, olisimme hyvinkin tuonnäköisinä saattaneet joutua suljetulle osastolle...
Mutta se irtoaminen. Putki irtosi n. 15 km ennen kotia, ja vielä niin, että se moottorinpuoleinen osa alkoi laahata maata, kun taas loppupätkä pysyi vakaasti paikoillaan. Piti sitten keksiä jokin väliaikaisratkaisu, jotta pääsisimme kotiin ja myöhemmin korjaajalle. Mustekala alkupätkää tukemaan oli ratkaisu, mutta sen paikoilleen laittaminen keskelle auton alustaa tienposkessa ei ollut ihan niin yksinkertainen ratkaisu. Elukalla oli uudet työvaatteet päällä, kun taas minulla oli hieman iäkkäämmät samettihousut ja t-paita, joten tietenkin minun vaatteillani homma piti hoitaa. Mahani ei kuitenkaan mahtunut auton alle, minkä takia ainoaksi ratkaisuksi jäi vaihtaa vaatteita. Minä pukeuduin Elukan paitaan ja housuihin, joista kummatkaan eivät menneet kiinni mahan kohdalta, Elukka puolestaan minun t-paitaani ja häntä puolisääreen ulottuviin sammareihini ja ryömi auton alle. Vaatteiden vaihto tapahtui tietenkin perjantaina vilkkaimman mökkiliikenteen aikana, joten odotimme vain milloin poliisit tulisivat nappaamaan meidät nakuilusta maantienlaidassa johtuen. Eivät onneksi ehtineet paikalle, olisimme hyvinkin tuonnäköisinä saattaneet joutua suljetulle osastolle...
Voi repsprosessi kirjoitti:farssi pakoputken irtoamisen takia

-
- Kitisijä
Kadoin pönttöön supermyrkkyä liuottaakseni kiinnijääneet paskat irti. Ja heti alkoi kusettamaan perkeleesti.
Pitääkö tehdä Slämit ja kusta lavuaariin? Moraali ei vain salli.
Sillä pissi suihkulla voi yrittää myös irrotella niitä kakkijäämiä... Siistit pissaajat tekee niinBluntly kirjoitti:Kadoin pönttöön supermyrkkyä liuottaakseni kiinnijääneet paskat irti. Ja heti alkoi kusettamaan perkeleesti.

-
- Kitisijä
Kyseessä oli siis edellisen asukkaan vesirajan alapuolelle keräämä mönjäkerros, joka ei irronnut tunnin ponnekkaalla karhuntassulla hinkkaamisella juuri ollenkaan. On tullut myös liotettua aikaisemmin esimerkiksi kourallisessa astianpesukoneen pesutabletteja, ilman vaikutusta.SaintJohnPerse kirjoitti:Sillä pissi suihkulla voi yrittää myös irrotella niitä kakkijäämiä... Siistit pissaajat tekee niin
Tuo supermyrkky irroitti osan ja ison osan sai raaputettua myrkyn pehmennettyä töhnää. Mutta vielä on sarkaa jäljellä.
Jos ensin mainittu olisi ollut lentoemo, niin siihen olisi päässyt sisään juovuksissakin.SikaMika kirjoitti:Edith kirjoitti:On noissakin näkövaatimukset. Mikä on kyllä varsin fiksu juttu.SikaMika kirjoitti: Hae lennonjohtajaksi tai lentäjäksi.